home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1867 1868 [1869] 1870 1871 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214926 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28020: 09 Jul 2010, 17:15 »

Glæder mig til at høre mere Smiley han ser jo også ret lovende ud Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28021: 09 Jul 2010, 17:17 »

Efter at have set videoerne vil jeg nu skrive hvad jeg mener udfra dem.

Synes han virker som en teknisk og fysisk stærk type. Dog synes jeg at der går lidt for meget hæl og tå i den i visse situationer. Han kunne måske virke som en type der bare elsker og drible og ikke tænker logisk engang imellem. I ved sådan en typisk Cristiano Ronaldo der bare dribler og finter og selv vil afgøre kampene. Derudover kan han godt forbedre sine førsteberøringer som heller ikke er verdensklasse i visse situationer. I øvrigt er han måske også lidt for langt nede i banen. Vi har vel mere brug for en der er inde i boksen?

Når det så er sagt synes jeg udfra videoerne udelukkende at han virker som en ok spiller. Mere tør jeg ikke sige lige foreløbig.

btw. betyder 'batata' fortæller på Urdu som er det mest udbredte sprog i pakistan og det jeg taler derhjemme. Bruno Fortæller xD

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #28022: 09 Jul 2010, 18:04 »

Jeg synes han virker som en rigig spændende angriber, som kan mere en bare at heade til en bold.
Han kan både det tekniske, og vil også gerne tage del i opspillet, og er tit på de rigtige steder. Jeg ville sgu sige JA TAK, hvis han kom til Brøndby, og jeg tror han ville blive guld værd! :-)

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28023: 09 Jul 2010, 18:39 »

Han scorede 4 mål i 22 kampe i den brasilianske 2. division forrige sæson. Lyder ikke så prængende endda. Men lad os håbe det bare er tal der lyver Smiley

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #28024: 09 Jul 2010, 21:05 »

Han scorede 4 mål i 22 kampe i den brasilianske 2. division forrige sæson. Lyder ikke så prængende endda. Men lad os håbe det bare er tal der lyver Smiley

Vi har jo før hentet en angriber, der heller ikke havde den bedste statistisk (Hannes), så det skal vel ikke skræmme os væk crazy (ironi)

Kan ikke forstå at bold.dk skriver han er 1.90, og alle videoerne skriver han er 1.80... der er alligevel rimelig forskel, hvis vi tænker på ham som en targetman Huh

Men han ser da bestemt spændende ud på videoerne, men det er der sikkert mange spillere der gør Wink

Men først og fremmest er det dejligt at der sker noget i transfervinduet!  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #28025: 09 Jul 2010, 21:40 »

Fuck hvor er hans mål efter 3.48 SYYYYYYGT  funny funny funny.. Hent ham, og ja jeg bedømmer ham kun ud fra det ene mål Grin
Er du sindsyg hvor er det frækt og overlegent lavet.. Hvem sagde selvtillid  Shockeret  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28026: 09 Jul 2010, 23:02 »

Vi har jo før hentet en angriber, der heller ikke havde den bedste statistisk (Hannes), så det skal vel ikke skræmme os væk crazy (ironi)

Kan ikke forstå at bold.dk skriver han er 1.90, og alle videoerne skriver han er 1.80... der er alligevel rimelig forskel, hvis vi tænker på ham som en targetman Huh

Men han ser da bestemt spændende ud på videoerne, men det er der sikkert mange spillere der gør Wink

Men først og fremmest er det dejligt at der sker noget i transfervinduet!  Thumbs Up

Tænkte fuldstændig det det samme... men han ligner også mest en på 1.90 synes jeg Smiley

Aldrig alene!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28027: 09 Jul 2010, 23:28 »

Ej, bliver kampen mod Djurgården slet ikk vist i tv!? :O skidt! Skuffet

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #28028: 09 Jul 2010, 23:57 »

Nu har jeg godt nok ikke set meget af de YouTube videoer, men mit samlede indtryk af Batata, er, at han er en blanding af Hannes/Duncan og Gio Rector, hhv. i spillestil (krydret med lidt brasser teknik) og karriere-statistik. Jeg håber han kommer i aktion i morgen eftermiddag, så vi kan få lov til at se ham nærmere an, og bedre vuderer ham.

I øvrigt en fornuftigt udmelding af PER. Jeg ser dog gerne et langsigtet mål blive offenliggjort inden længe, f.eks. mesterskab inden for tre år, to mesterskaber inden for de næste fem år e.l., og så må man arbejde ud fra det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28029: 10 Jul 2010, 11:40 »

Alle mand til VP i dag!! Kjeld Rasmussen Cup er et must for enhver Brøndbyfan Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28030: 10 Jul 2010, 11:45 »

Selvfølgelig, er også på plads. Håber vi kommer til at se lidt til Batata, ikke at jeg tror han er noget specielt, men altid sjovt at se nye ansigter. Og et glædelig gensyn med Jonson.

Gad vide hvor man bliver smidt hen når man som regel sidder på øvre Loxam, så kommer man bare nedeunder, eller må man selv vælge hvor man vil være ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28031: 10 Jul 2010, 11:50 »

Alle mand til VP i dag!! Kjeld Rasmussen Cup er et must for enhver Brøndbyfan Thumbs Up

Det er også stort at i er nået til finalen igen i år Opstemt Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28032: 10 Jul 2010, 12:07 »

Nemlig, Ghert. Vi kan tage den vigtigste titel allerede nu. Så tidligt på sæsonen Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28033: 10 Jul 2010, 12:24 »

Nemlig, Ghert. Vi kan tage den vigtigste titel allerede nu. Så tidligt på sæsonen Opstemt

Det er fuldt fotjent at I og Djurgården står i finalen. I har klart været turneringens to bedste hold, så jeg synes at det er den bedst mulige finale, denne turnering kunne opnå. Thumbs Up

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #28034: 10 Jul 2010, 12:41 »

Det er fuldt fotjent at I og Djurgården står i finalen. I har klart været turneringens to bedste hold, så jeg synes at det er den bedst mulige finale, denne turnering kunne opnå. Thumbs Up
No shit, Sherlock.  Grin

Sider: 1 ... 1867 1868 [1869] 1870 1871 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010