home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1866 1867 [1868] 1869 1870 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215004 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28005: 08 Jul 2010, 18:11 »

Jo tidligere vi henter spillere jo bedre er det uden tvivl. Det ville også være fornuftigt hvis vi hentede en spiller før KR Cup så han måske lige kunne lære sine nye holdkammerater at lære. Men vi får nok heller ikke brug for ekstra klassespillere mod Vaduz så en deadline kunne være 16. Juli kl 23.59 så spilleren kan nå at træne med en gang før kampen i Randers Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #28006: 08 Jul 2010, 18:15 »

Vi har en fornuftig trup, der under Henrik Jensen kan finde ud af, at spille bold. Derfor fint nok, vi ikke har hentet nogen endnu - salg før køb, ligner det, det de har gang i, og det er også ganske fornuftigt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #28007: 08 Jul 2010, 18:16 »

Word Zone Smiley..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28008: 08 Jul 2010, 18:18 »

Nu må så se om det går godt eller skidt i tilfælde af at vi står med den nuværende trup til de første par kampe Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #28009: 08 Jul 2010, 18:24 »

Synes virkelig man skal kigge sig om, efter en central forsvare. Uanset salg, så må og skal vi forstærkes på dette område !

Zone 43
Manager

« Svar #28010: 08 Jul 2010, 19:49 »

Ingen tvivl om, vi godt kunne bruge en mand til hver kæde. Og med salget af Jönsson har det da åbent for plads, og da Remcos lejeaftale udløber næste sommer, hvor jeg tror, Max også er væk, vil en handel til den plads være på sin plads (hej Bjelland).
Ellers kunne man hive en Dumic op, prøve ham af i efteråret, og så i vinterpausen, vuderer hvordan tingene ser ud til den tid..

Dog synes jeg, det må være første prioitet, at hente en angriber, når nu Bernburg og Agger er kronisk skadet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28011: 09 Jul 2010, 10:57 »

http://onside.dk/nyheder/sas-ligaen/bjerregaard-guld-ikke-er-realistisk-i-ar

Endelig en fornuftigt udtagelse fra ledelsen, top 3 er muligt.. og det lægger ikke så stort pres på spillerne og os fans bliver fri for at blive skuffet på den fæle måde når sæsonen nærmer sig slutningen... der stor forskel på at sige "vi vinder guld" og sige vi kan "slutte i top 3"

desuden ville det også være flovt at gå ud og sige det samme for hvad 5-6 gang i træk også ender det somregel med krise enten på banen eller på direktionsgangen...
« Seneste Redigering: 09 Jul 2010, 11:02 af TMazz » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28012: 09 Jul 2010, 11:18 »

Det er en god, god og realistisk udmelding. Ser ud til vi har lært af de senest års fejl Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #28013: 09 Jul 2010, 11:36 »

Helt enig med jer begge.. Utrolig klog udmelding Smiley

Vores ledelse har nu år efter år sagt fra sæsonstarten at vi vinder guld, og at vi har en åh så god trup osv, når realiteterne har vist noget andet.. Jeg synes faktisk vi har en god trup nu, men det kræver lige nogle investeringer før jeg selv tror på guld.. Kommer de investeringer jeg håber er jeg tilgengæld overbevist om at vi ender i top to..

Dog sjovt som man ALLE andre steder kan læse folk gå helt i selvsving over hvor uambitiøst det er, hvor meget man skider på fansene med sådan en udmelding osv.. Folk der siger sådan er folk der ikke har indsigt i dansk fodbold..
Pt er det kun FCK der kan tillade sig at sige at " vi skal vinde guld"(pga de sidste 5 års udvikling).. Når andre hold udtaler det klinger det hult, og derfor er det godt at vi nu frem for at bruse frem i stedet underspiller vores rolle lidt..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #28014: 09 Jul 2010, 11:46 »

"
Per Bjerregaard; "Vi går efter guldet"

http://sporten.tv2.dk/fodbold/artic...-p%C3%A5-guld-med-jensen.html?ss

Henrik Jensen; "Vi kan tage FCK"

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-...henrik-jensen-tror-paa-guld-trup

Henrik Jensen og Bjerregaard idag; "Urealistisk at tale om guld"

http://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...oendby-bosser-tror-ikke-paa-guld

Gad da nok vide, hvad der har ændret sig så markant siden de første udmeldinger. Mon ikke de i første omgang skulle have lukket balderne sammen? Hvorfor er det altid ledende personer i Brøndby som fuldstændig skal kegle rundt i forskellige udmeldinger?

Det er vanvittig dårlig kommunikation. Først melder man ud om guld-ambitioner, hvilket uvægerligt udmønter sig i at forventningerne hos sponsorer, fans og øvrige bliver skruet i vejret. Ikke mindst forventningerne i forhold til en offensiv ageren på transfermarkedet. Få måneder senere er ambitionen pludselig ikke guld. En ændret ambition, der kommer på baggrund af hvad? Ligaen er ikke startet og transfervinduet ikke lukket."

Taget fra sso og det kan jeg på sin vis også være enig i.. Det er altså håbløst at man går ud til højre og venstre og siger at vi vinder guld for at man så pludselig ikke mener det er realistisk mere.. jeg gad som den gode Kjegge også godt at vide hva der egentlig har fået ledelsen til at ændre mening..
Dermed ment at jeg synes udmeldingen som kommer nu isoleret set er fornuftig, men hva fik dem til at sige noget andet for få måneder siden ? Eufori over at tredjepladsen alligevel kom hjem?

Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28015: 09 Jul 2010, 16:08 »

Aldrig alene!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #28016: 09 Jul 2010, 16:32 »

Det er fanme det jeg vil høre!! Sådan!!!

http://www.youtube.com/v/76O2RKEnxWs

shiiit, hvis det er ham...  Cool
« Seneste Redigering: 09 Jul 2010, 16:34 af Kezman » Logged

maaahhh-h-h-h

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28017: 09 Jul 2010, 16:49 »

Positive:

At Per udtaler at der er flere emner hvilket betyder at de trods alt har haft gang i scoutingen formentlig og ikke er på bar bund.

Negative:

At man ikke har færdiggjort sin scouting da sæsonen var i gang og derfor midt i transfervinduet skal have ham til prøvetræning.

Håber vi kan få en kontrakt på plads snart hvis han er god Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28018: 09 Jul 2010, 16:51 »

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28019: 09 Jul 2010, 17:04 »

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 1866 1867 [1868] 1869 1870 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010