home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1807 1808 [1809] 1810 1811 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4781218 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27120: 08 Aug 2009, 17:57 »

Har set dem, og kan virkelig ikke se hvad han bidrager med - andet end at kæmpe Rullende Øjne Hvis det er, hvad folk vil have, så forstår jeg ikke, hvorfor jeg ikke spiller for BIF Skuffet Madsen prøver en masse tekniske detaljer men 8/10 gange ender det med et boldtab.. Hvis vi skal have en kæmpende angriber på banen, må det blive Jallow.. Han fungerede godt med Duncan i foråret, så ser virkelig ingen grund til, at Madsen skal starte inde i stedet for en af dem.. Jallow-Duncan som angribere indtil Bernburg kommer, så er jeg glad.. Og ryk nu forhelved' Farnerud ned på midtbanen, hvor han hører til..

Andersen
Nilsson - Bischoff - Schlebrugge - Rasmussen
Farnerud - Holmén - Mike - Krohn
Duncan - Jallow

Sådan Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #27121: 08 Aug 2009, 18:16 »

Og det er netop derfor, at han vil være perfekt, at sende på banen, nå vi skal i de 15-20 minutter skal forsvare vores 2-0 føring mod åb. Peace
Bischoff er fortsat ude, så ind med Jönsson eller Randrup dér.

I øvrigt sidder Bernburg på Nordsjælland bænken her til aften - mon det er et tegn? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #27122: 08 Aug 2009, 18:28 »

Og det er netop derfor, at han vil være perfekt, at sende på banen, nå vi skal i de 15-20 minutter skal forsvare vores 2-0 føring mod åb. Peace

I øvrigt sidder Bernburg på Nordsjælland bænken her til aften - mon det er et tegn? Rullende Øjne

Måske et tegn på, at han er skadet? Wink

Andreas93
Gæst

« Svar #27123: 08 Aug 2009, 18:29 »

Nu har Bernburg jo været skadet den seneste tid, så det er nok nærmere et tegn på, at han ikke er klar til 90. min  Wink

og hvorfor skulle det, at han sidder på bænken være et tegn på, at han snart skifter til Brøndby med det samme  Grin
« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 19:20 af Andreas93 » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27124: 08 Aug 2009, 18:30 »

Så er jeg tilbage i DK! Opstemt
Men har desværre ikke kunne følge så godt med i dt der er sket indtil nu. Har lige nogle spørgsmål som jeg håber der er en venlig sjæl der vil svare på Kys

Har hørt at både Mike og Magic er faste mænd. Hvordan i al verden er det sket? Shockeret

Hvordan spiller de to?

Hvordan har spillet været indtil nu?

Nogen der har gjort sig ekstra bemærket?

Kan du finde nogle højdepunkter til mig fra i torsdags? crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #27125: 08 Aug 2009, 18:34 »

og hvorfor skulle det, at han sidder på bænken være et tegn på, at han snart skifter til Brøndby med det samme  Grin

At han ikke er med fra start, når han nu er fast mand. Rullende Øjne Men det, at han er skadet, gør bare, at han passer ind i holdet. xD

Har hørt at både Mike og Magic er faste mænd. Hvordan i al verden er det sket? Shockeret

Hvordan spiller de to?

Hvordan har spillet været indtil nu?

Nogen der har gjort sig ekstra bemærket?

Kan du finde nogle højdepunkter til mig fra i torsdags? crazy

Mike fik chancen for et par kampe siden, og spillet til UG. Magic fik chancen sidste weekend og gjorde et udemærket stykke arbejde, ligeledes nede i Polen.

Tjek YouTube, der skulle gerne være nogen klip. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

korzika
Gæst

« Svar #27126: 08 Aug 2009, 18:35 »

Tror vi skal vente noget tid før en (eventuel) Bernburg handel finder sted. Begge klubber har nok slået koldt vand i blodet.

FCN ved at Brøndby gerne vil have Bernburg, så hurtigst som mugligt.

Brøndby ved at FCN højst sansynligt gerne vil tjene nogle skillinger på Bernburg.

Jeg ville dog købe. 4,5 mio. er en fin pris for Bernburg. Jeg er nok ikke den eneste der syntes, vi bare mangler en type som ham. Det er desuden godt at have ham til kvalifikationen.

anyway tror jeg på en 2-0 sejr imorgen.

Stephan
Nilsson - Jon J - Max - TR
Farnerud -Holmen - Mike J - MKD
Duncan - Jallow

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27127: 08 Aug 2009, 18:36 »

Danke Casi Thumbs Up

cjensen94
Gæst

« Svar #27128: 08 Aug 2009, 18:53 »

Så scorede Bernburg til 3-0 for FCN. Håber sgu han tager målnæsen med til vestegnen Smiley

Er der iøvrigt nogen der ved om der er forhandlinger igang om et tidligere skifte Smiley?
« Seneste Redigering: 08 Aug 2009, 19:02 af cjensen94 » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #27129: 08 Aug 2009, 18:58 »

Det så fantastisk hvis Bernburg kommer nu! Ville med glæde smide 4,5 mio kroner direkte ind i allan k's bank-konto i FCN for at få ham nu. Vi har virkelig brug for at være effektive i EL for man får ikke lige den ene chance efter den anden mod Hertha. Vi SKAL videre og vi SKAL have MB NUUUU! ticked off
Også har vi også en fordel i resten af efteråret...

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #27130: 08 Aug 2009, 21:41 »

Ja skaf nu Bernburg med det samme. Hertha bliver ikke en nem opgave så det kræver sgu at BIF scorer på deres chancer!!! 4,5 fra eller til er jo ligegyldigt hvis han kan bidrage til sportslig succes, plus lidt indtægter med hensyn til merchandise. Tror nemt han kan blive publikumsfavorit fordi BIF ikke har en solid målskytte der scorer på samlebånd...

Surt med Magic. Jeg har ikke forstået hvorfor han bliver ved med at starte inde, men jeg blev glad efter at se ham smile efter målet i Polen. Synes han fortjener lidt succes  Smiley (Ved godt han "gav" målet til Max)

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #27131: 08 Aug 2009, 21:52 »

Jeg må ærligt erkende at jeg er FLINTRENDE ligeglad med om han har et halvt år tilbage og koster 4.5.. Fuck det vi skal have en angriber med mål i støvlerne NU, og jeg mener virkelig LIGE NU!

Det er ganske enkelt en falliterklæring af uhyrlige dimenssioner at vi skal stå model til Madsen i front, eller for den sags skyld Farnerud!

Madsen er OVER THE HILL og dem der ikke kan se det burde åbne øjnene og erkende virkeligheden!..  Han er ganske enkelt langt langt langt under den standart vi burde være tilfreds med.. Hans eneste gøremål i klubben er at hæve sin løn!.

Farnerud er IKKE angriber, og den dag Kent indser det er den dag vi kan begynde at skimte en brugbar Farnerud!
Det efterlader os med en angrebsduo som hedder Jallow-Duncan.. Den har Kent desværre bare fobi overfor og selvom de tidligere har vist at de kan hakke kasser ind sammen, ja så er de sikkert ikke taktiske gode nok el..

Nevermind det vil jeg ikke gøre mig klog på da jeg fatter hat af den disposition!. Men det gør bare at vi SKAL bruge Bernburg nu da ingen af de andre vi har er gode nok som angribere, og den duo vi har vil kent ikke bruge..

Hent så Bernburg, og det skal denunder fløjtme være nu!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #27132: 09 Aug 2009, 01:56 »

Er der andre end mig, der har modtaget følgende sms

Andre der har modtaget flg. sms. \"Martin Bernburg, FCN, præsenteres i morgen som ny spiller i Brøndby IF. Bernburg sluttede dermed af i FCN med en scoring og tiltræder med det samme i BIF, der ligger mellem 2,5 og 5 mill. på bordet for angriberen\"

Det vil dog undre mig, da han ikke sagde farvel til FCNs fans i går, men det kan jo være en aftale.. andre der har hørt noget eller modtaget smsen

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #27133: 09 Aug 2009, 01:59 »

Nej det har jeg ikke, lyder sgu underligt...

verdenskrig
Manager

« Svar #27134: 09 Aug 2009, 02:05 »

Er det fra bold JS?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1807 1808 [1809] 1810 1811 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010