|
Krellz
|
|
Vred om!? HAn blev da slagtet! PS: Jeg får hævn for Duncan på søndag i Vman  Slagtet? Hvis vi er i overdrivelsens humør kan vi da også sige at Thomas Rasmussen dræbte Thomas Helveg med sin vanvidstackling.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Vred om!? Han blev da slagtet!
Slagtet med en helt ren tackling?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Slagtet? Hvis vi er i overdrivelsens humør kan vi da også sige at Thomas Rasmussen dræbte Thomas Helveg med sin vanvidstackling.
Bemærk jeg kun overdriver med at han dræbte Thomas Helveg, vanvidstackling er ikke at overdrive  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Slagtet? Hvis vi er i overdrivelsens humør kan vi da også sige at Thomas Rasmussen dræbte Thomas Helveg med sin vanvidstackling.
Tror de var lige gode om det. Begge 2 går efter bolden. Og så må man forvente det ender med en svinestreg. Men så nytter det heller ikke TR skuespiller på et ''slag'' fra Helveg, eller hvem det var.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Slagtet med en helt ren tackling?
Undskyld hvis jeg overdrev lidt...  HAr heller ikke helt set den (Så meget) endnu men efter det jeg har set så det ud som om han kom med knupperne forrest og ramte ham på anklen... Er det rigtigt? 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Man kan se på TV billederne at Helveg får bolden først.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Undskyld hvis jeg overdrev lidt...  HAr heller ikke helt set den (Så meget) endnu men efter det jeg har set så det ud som om han kom med knupperne forrest og ramte ham på anklen... Er det rigtigt?  Han ramte ham på hans fod efter den rene tackling, men det var ikke skyld i hans forstuvning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Man kan se på TV billederne at Helveg får bolden først.
Har du et link?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Han ramte ham på hans fod efter den rene tackling, men det var ikke skyld i hans forstuvning.
Nå ok skulle lige høre jer andre... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Tror de var lige gode om det. Begge 2 går efter bolden. Og så må man forvente det ender med en svinestreg. Men så nytter det heller ikke TR skuespiller på et ''slag'' fra Helveg, eller hvem det var.
Spiller TR på et slag? Forstår ikke hvad du vil ud med. Hvis du mener, at TR overspiller, skal du vidst se episoden igen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Har du et link?
http://onside.dk/onsidetv/20534Spiller TR på et slag? Forstår ikke hvad du vil ud med. Hvis du mener, at TR overspiller, skal du vidst se episoden igen.  Tror nok at han mener at han lige smider sig en kende for meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Tror nok at han mener at han lige smider sig en kende for meget.
Med det skub Helveg giver ham lige i sækken, er det sku svært at holde sig på benene. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Med det skub Helveg giver ham lige i sækken, er det sku svært at holde sig på benene.  Ved godt det er dumt af Helveg, men TR smider sig altså, basta  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Syntes bare der hvor jeg sad, lignede det han spillede på det, men Helveg skubbede alligevel til. Og med Helveg og TR situationen. På filmen kan jeg da se, at de er lige gode om det. Det er meget lidt Helveg har bolden, inden taklingen kommer så, Krellz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det er da klart han falder når han bliver skubbet og er langt fra forberedt på det og samtidig kigger den anden vej så han ikke engang kan se han skal til at skubbe ham... Så jeg er enig med Absa dér (OB spilleren!) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|