home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1281 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 239 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1024 1025 [1026] 1027 1028 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4230725 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15375: 08 Jun 2008, 14:33 »

det er altså VORES ledelse crazy.. Går stærkt ud fra at der kommer en udmelding på sidste dag der lyder sådan her..

Vi har desværre ikke fundet nogle nyindkøb i år...

Farnerud brødrerne, alanzinho, risp, gravesen, og braathen var meget interesseret i at komme, men afslog tilbudet da deres kontrakt landede 25 sek før transfervinduets lukning... Det skyldes desværre at Anders Bjerregaard ikke kunne finde en konvolut at sende kontrakterne i crazy.. Men vi har holdet til at kæmpe med om guldet.. Vi er på niveau med Aab Thumbs Up!!!

Så kender vi ledelsen igen Cool
Tænkte nu på Kent Nielsen crazy Men tror det bliver et nice vindue Hævet Øjenbryn

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15376: 08 Jun 2008, 14:35 »

Jeg tror det Verdenskrig prøver at fortælle dig er, hvad fanden vi skal med en spiller, der kun kan score med hovedet, når der aldrig kommer indlæg i hovedhøjde Wink

See what i mean, det giver ingen mening Opstemt

Det er sgu da ikke hans skyld, at dem der laver indlæg ikke kan finde ud af det Rullende Øjne Udover det, er jeg enig i, at vi skal finde en anden en end Duncan, men kun hvis vi kan finde bedre! Ellers er der ingen ide i, at sælge vores topscorer Wink
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 14:38 af GudenEricsson » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #15377: 08 Jun 2008, 14:38 »

Det er sgu da ikke hans skyld, at dem der laver indlæg ikke kanfinde ud af det Rullende Øjne Udover det, er jeg enig i, at vi skal finde en anden en end Duncan, men kun hvis vi kan finde bedr! Ellers er der ingen ide i, at sælge vores topscorer Wink

går stærkt ud fra at du hentyder til mig crazy

Syntes ellers jeg gjorde mit bedste i at overbevise ham om min påstand Skuffet Græder.. Men måske havde han ikke flere kontakt linser Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #15378: 08 Jun 2008, 14:40 »

Tænkte nu på Kent Nielsen crazy Men tror det bliver et nice vindue Hævet Øjenbryn

Det har jeg også troet de sidste 2 år.. Men nu lader jeg mig istedet overraske Cool

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15379: 08 Jun 2008, 14:44 »

går stærkt ud fra at du hentyder til mig crazy

Syntes ellers jeg gjorde mit bedste i at overbevise ham om min påstand Skuffet Græder.. Men måske havde han ikke flere kontakt linser Tunge

Nej svarede ham, jeg citerede Rullende Øjne

Duncan kan ikke stå til regenskab for hvordan indlæggene kommer... Så er det nye spillere på de pladser som skal skiftes ud. Den kan i altså ikke tørre af på Duncan, selvom jeg ved, du gerne vil Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #15380: 08 Jun 2008, 14:45 »

Nej svarede ham, jeg citerede Rullende Øjne

Duncan kan ikke stå til regenskab for hvordan indlæggene kommer... Så er det nye spillere på de pladser som skal skiftes ud. Den kan i altså ikke tørre af på Duncan, selvom jeg ved, du gerne vil Wink
Nej duncan kan ikke stå til regenskab for indlæg som næsten aldrig kommer...

Han kan ikke bruges, da hans spidskompetence ikke kommer til sin ret hos os...

Nej alt kan ikke tørres af på ham.. Men meget kan Cool

Cool

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #15381: 08 Jun 2008, 15:19 »

Nej duncan kan ikke stå til regenskab for indlæg som næsten aldrig kommer...

Han kan ikke bruges, da hans spidskompetence ikke kommer til sin ret hos os...

Nej alt kan ikke tørres af på ham.. Men meget kan Cool

Jeg har altid kunnet lide Duncan, men han har ligesom været ved siden af sige selv, siden han kom til Brøndby. Det kan vi ikke bruge til noget. Vi tørrer alt lortet af på ham, det er jo trods alt ham, der ikke vil flytte gumpen og løbe i position til flere ellers udmærkede indlæg fra vores backs Opstemt

EDIT: Det var til GudenEricssons indlæg, citerede forkert Peace

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15382: 08 Jun 2008, 15:23 »

Jeg har altid kunnet lide Duncan, men han har ligesom været ved siden af sige selv, siden han kom til Brøndby. Det kan vi ikke bruge til noget. Vi tørrer alt lortet af på ham, det er jo trods alt ham, der ikke vil flytte gumpen og løbe i position til flere ellers udmærkede indlæg fra vores backs Opstemt

EDIT: Det var til GudenEricssons indlæg, citerede forkert Peace

Synes sgu ikke vores backs har lavet særlig mange gode indlæg, men det er nok en vurderingssag...

absalonsen
Gæst

« Svar #15383: 08 Jun 2008, 15:23 »

Jeg har tænkt på en ting, som jeg ikke har fået svar på. Da vi spillede pokalfinale, var det på forhånd varslet, at EfB fik hele nedre C samt dele af øvre. Men til selve finalen havde vi jo 1/3-del af nedre C. Mit spørgsmål lyder sådan: Hvorfor?

Håber nogen ved det Wink
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 16:21 af Absalonsen » Logged

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15384: 08 Jun 2008, 15:38 »

Jeg har tænkt på en ting, som jeg ikke har fået svar på. Da vi spillede pokalfinale, var det på forhånd varslet, at EfB fik hele nedre C samt dele af øvre. Men til selve finalen havde vi jo 1/3-del af nedre C. Mit spørgsmål lyder sådan: Hvorfor?

åber nogen ved det Wink

Ja er ret sikker på, at de fik hele afsnittet. Grunden til at vi fik et hjørne, var at nogle Brøndby fans havde taget til Esbjerg og købt billetter til Nedre C. Så for at undgå ballade valgte kontrollørene at give dem et hjørne.

Edit; Alle dem der har stemt "Ja" i afstemningen må godt komme med forslagene Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 16:09 af GudenEricsson » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #15385: 08 Jun 2008, 16:01 »

Ja er ret sikker på, at de fik hele afsnittet. Grunden til at vi fik et hjørne, var at nogle Brøndby fans havde taget til Esbjerg og købt billetter til Nedre C. Så for at undgå ballade valgte kontrollørene at give dem et hjørne.
De endte vidst med at gøre det til et neutralt afsnit, pga. Esbjerg havde fået tildelt flere billetter end Brøndby.

absalonsen
Gæst

« Svar #15386: 08 Jun 2008, 16:20 »

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #15387: 08 Jun 2008, 16:21 »

Kunne os være frækt med Juve  Thumbs Up

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15388: 08 Jun 2008, 16:32 »

Den bliver sikkert omlagt til "SHOWkamp", og så kan man ikke bruge sæsonkortet..

MLL
Manager

« Svar #15389: 08 Jun 2008, 16:34 »

Kunne os være frækt med Juve  Thumbs Up

Kunne være mere frækt med AS Roma, som der også går rygter om.Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1024 1025 [1026] 1027 1028 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010