home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4813972 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14190: 07 Maj 2008, 14:26 »

Benm du er og bliver en skandale  crazy
Nej, mine fodboldtider er og bliver en skandale Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #14191: 07 Maj 2008, 15:22 »

Nej, mine fodboldtider er og bliver en skandale Wink
Hehe same shit Wink.. Men du må sku lige oppe dig lidt på det punkt Opstemt Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83350 Ja vi kan vel bruge ham på bænken Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #14192: 07 Maj 2008, 15:25 »

Hehe same shit Wink.. Men du må sku lige oppe dig lidt på det punkt Opstemt Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/?vis=83350 Ja vi kan vel bruge ham på bænken Hævet Øjenbryn
Ja ja self. Cool Jeg regner da også med at jeg kan komme ind og se os lammetæve fck den 18.. Ellers pjækker jeg fra fußball Wink Cool

Og ja Duncan er ikke god nok til at kunne blive brugt fra start. Synes han skal sælges!

verdenskrig
Manager

« Svar #14193: 07 Maj 2008, 15:29 »

Ja ja self. Cool Jeg regner da også med at jeg kan komme ind og se os lammetæve fck den 18.. Ellers pjækker jeg fra fußball Wink Cool

Og ja Duncan er ikke god nok til at kunne blive brugt fra start. Synes han skal sælges!

Hehe det bliver en glædelig dag for fodbolden Thumbs Up

ENDELIG en som er enig med mig... Tak Cool

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14194: 07 Maj 2008, 15:32 »

Jeg tror vi vinder 4-0 i aften. Gislason, Holmen, Ericsson og Super Dave scorer. Kunne være dejlitg hvis Dave scorede Smiley

Cencur
Manager

« Svar #14195: 07 Maj 2008, 15:33 »

Ah, stik lige en finger i jorden. Det kan godt være Duncan er medgangsspiller, men Ericsson og Katongo har ikke scoret stimevis af mål. F.eks i pokalfinalen scorede to midtbanespillere og en midtstopper, så efter min mening mangler Duncan oppe foran. Lad ham knalde fem-seks mål ind i de sidste par kampe og så bliver han solgt til sommer!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #14196: 07 Maj 2008, 15:33 »

Hehe det bliver en glædelig dag for fodbolden Thumbs Up

ENDELIG en som er enig med mig... Tak Cool
Kan man være andet..? Den mand kan ikke spille fodbold. Han er en boldmongol, med en tyk pande så han header godt. Djævel crazy (kun for sjov Wink, men god med en bold er han sgu ikke. Heade det kan han til gengæld Thumbs Up) Det er den enste grund til at han blev købt Cool

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #14197: 07 Maj 2008, 15:35 »

tror vi vinder 2-0

Kantongo 1-0
Randrup 2-0
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 15:37 af Brøndby 1964 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #14198: 07 Maj 2008, 15:36 »

Kan man være andet..? Den mand kan ikke spille fodbold. Han er en boldmongol, med en tyk pande så han header godt. Djævel crazy (kun for sjov Wink, men god med en bold er han sgu ikke. Heade det kan han til gengæld Thumbs Up) Det er den enste grund til at han blev købt Cool

Fuldstændig som talt ud af min mund Thumbs Up

Og vi vil ALDRIG kunne bruge ham til noget i Europa, da han simpelthen er for dårlig... Manden kan ikke andet end at score mål, hvilket han faktisk ikke har gjort så ofte i den her sæson Huh

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #14199: 07 Maj 2008, 15:40 »

Fuldstændig som talt ud af min mund Thumbs Up

Og vi vil ALDRIG kunne bruge ham til noget i Europa, da han simpelthen er for dårlig... Manden kan ikke andet end at score mål, hvilket han faktisk ikke har gjort så ofte i den her sæson Huh
Enig!! Så må det vel også hellere ind i din signatur? Rullende Øjne crazy Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #14200: 07 Maj 2008, 15:42 »

Enig!! Så må det vel også hellere ind i din signatur? Rullende Øjne crazy Grin
Jaja små slag  Tunge

Jeg er jo ikke nogen Blæksprutte vel Rullende Øjne

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #14201: 07 Maj 2008, 15:43 »

Jaja små slag  Tunge

Jeg er jo ikke nogen Blæksprutte vel Rullende Øjne
Nej du er en fisk funny

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14202: 07 Maj 2008, 15:43 »

Gider næsten ikke denne diskution igen... Nå, men synes vi mangler Duncan for Ericsson og Katongo har ikke scoret mange mål, og så har vi også flere strenge at spille på, hvis holdet ikke kan holde bolden ved jorden i en kamp. Så kan vi jo bare sparke den op til Duncan..

Grunden til han ik har scoret så mange denne sæson, er at han med Køhlerts 433 ligger helt alene oppe i angrebet. Samt vi har været i en historisk krise, hvor vi ikke skabte nok chancer til ham. Hvis han får en makker skal han nok begynde at bombe løs Thumbs Up

Edit; Verdenskrig, ved du vil svare, men kører nu, så vi kan tage diskutionen på stadion, hvis det er Grin
« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 15:50 af GudenEricsson » Logged

MLL
Manager

« Svar #14203: 07 Maj 2008, 15:56 »

Edit; Verdenskrig, ved du vil svare, men kører nu, så vi kan tage diskutionen på stadion, hvis det er Grin

Så vil vi ha' et referat af diskussionen Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Djævlen
Gæst

« Svar #14204: 07 Maj 2008, 16:13 »

Duncan har ifølge mit synspunkt aldrig været nogen god målscorer. For mig er han blot en overeksponeret ung angriber, og bortset fra slutningen af sidste sæson, så tyder intet jo på andet. Jeg mener derfor, at Brøndby skal skille sig af med ham, for at få en mere træfsikker frontmand, hvor man formentligt kunne søge mod nord, hvor Norge og Sverige har rigeligt at tage af - ligesom man kunne kigge i den anden bedste tyske række, hvor der også er rigeligt at tage af, og med udsigt til UEFA cup fodbold, så kunne man sikkert godt lokke nogle af spillerne til klubben.

Sider: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010