|
absalonsen
Gæst
|
|
Overvejer at tage toget derover og så sove i Roskilde, men su'en er sgu ikke nok til sådan en tur  Vil du have billet eller ej?!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Fortæl det til min bankrådgiver - Min konto er låst, ligger -37.000.
Men ja, vil sgu gerne ha' billet!
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Pokalfinalens resultat: 3-2 til Esbjerg. 1-0 Katongo 1-1 Rieks 2-1 Retov 2-2 Murcy 2-3 Ukpai Måske lidt for tideligt at spå, men kan altid lave det om inden kampstart 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 27 Apr 2008, 22:14 af dasmessi »
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Pokalfinalens resultat: 3-2 til Esbjerg. 1-0 Katongo 1-1 Rieks 2-1 Retov 2-2 Murcy 3-2 Ukpai
Er det ikke lidt tidligt at spå om det ?  Trupperne er jo ikke engang udtaget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Det er en af de få gange i går hvor jeg blev glad for at Brøndby tog point 
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Pokalfinalens resultat: 3-2 til Esbjerg. 1-0 Katongo 1-1 Rieks 2-1 Retov 2-2 Murcy 3-2 Ukpai
Meget sjovt at Ukppai scorer for BIF,og så alligevel sikre EfB en 3-2 sejr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Meget sjovt at Ukppai scorer for BIF,og så alligevel sikre EfB en 3-2 sejr  Undskyld. Stavefejl. Er rettet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Vil du have billet eller ej?!!
Men troede faktisk at du ville tilbyde at køre ud og købe én til mig 
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Men troede faktisk at du ville tilbyde at køre ud og købe én til mig  Havde du skrevet til mig forinden, havde jeg da gerne købt en billet ekstra, da jeg var i shoppen. Hvorfor sagde du ikke bare det?! Suk. ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
Pokalfinalens resultat: 3-2 til Esbjerg. 1-0 Katongo 1-1 Rieks 2-1 Retov 2-2 Murcy 2-3 Ukpai Måske lidt for tideligt at spå, men kan altid lave det om inden kampstart  det altid godt du kan drømme 
|
|
|
|
|
|
Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!
Jesper han er gay allez allez allez (:
ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Pokalfinalens resultat: 3-2 til Esbjerg. 1-0 Katongo 1-1 Rieks 2-1 Retov 2-2 Murcy 2-3 Ukpai Måske lidt for tideligt at spå, men kan altid lave det om inden kampstart  Alle ved sku da Mike Jensen score hattrick 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Alle ved sku da Mike Jensen score hattrick  haha, tror sku ikk han bliver udtaget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
haha, tror sku ikk han bliver udtaget
Så skal det da være fordi hans far ikke sidder som assistent den dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Havde du skrevet til mig forinden, havde jeg da gerne købt en billet ekstra, da jeg var i shoppen. Hvorfor sagde du ikke bare det?! Suk. ;-)
En af mine venner skulle ha' købt til mig og nogle andre, men han lå syg den dag og det samme gjorde jeg, så han fik det ikke gjort - Men så da gerne at en eller anden sød sjæl tilbød at købe en med når de alligevel skal ind og købe til dem selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Er det kun hos mig, siden ikke er blevet opdateret?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|