home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:36 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 17:02:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 667 668 [669] 670 671 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5204961 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #10020: 21 Feb 2008, 19:02 »

De spiller først i morgen, Gosser Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #10021: 21 Feb 2008, 19:03 »

Præcis - skulle bare se om du var vågen.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10022: 21 Feb 2008, 20:11 »

Jeg kan ikke få det til at virke Skuffet Når jeg åbner filen i VLC player, så skriver den: " Unable to open 'C:\Users\Anders\Desktop\metafile.htm"

Jeg har gemt den som alle filer.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 20:14 af GudenEricsson » Logged

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10023: 21 Feb 2008, 20:15 »

[Ulovligt link fjernet]

Her er linket vidst.

Man skal højreklikke på det og gemme som fil. Derefter åbne filen i den medieplayer man bruger.
jeg i tvivl, alt det der står efter linket, skal det ikke bruges?Huh
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 21:30 af United-styrer » Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Evil Empire
Gæst

« Svar #10024: 21 Feb 2008, 21:07 »

Kampen streames på nettet! Smiley Opstemt

Se på SSO Wink Kan ikke finde ud af at linke til siden Skuffet

Linket der blev smidt på SSO henviste til en ulovlig side, så tror ikke, det er så smart, at du lavede samme nummer her, som brugeren "Norsk" gjorde på SSO.  Smiley

Men vil folk se kampen mod Lyn Oslo imorgen aften, så kan man eftersigende købe adgang til det via TV2 Norges hjemmeside.

EDIT: Kan se linket også ligger her. For jeres egen skyld, så er det et ulovligt link, og jeg vil råde jer til at købe adgang til kampen istedet.
www.tv2.no - Uden at have tjekket, tror jeg det ligger under det der hedder Sumo, som vidst nok er deres Web-TV.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10025: 21 Feb 2008, 21:11 »

Linket der blev smidt på SSO henviste til en ulovlig side, så tror ikke, det er så smart, at du lavede samme nummer her, som brugeren "Norsk" gjorde på SSO.  Smiley

Men vil folk se kampen mod Lyn Oslo imorgen aften, så kan man eftersigende købe adgang til det via TV2 Norges hjemmeside.

EDIT: Kan se linket også ligger her. For jeres egen skyld, så er det et ulovligt link, og jeg vil råde jer til at købe adgang til kampen istedet.
www.tv2.no - Uden at have tjekket, tror jeg det ligger under det der hedder Sumo, som vidst nok er deres Web-TV.

Det er ikke engang mig der har lagt linket  Grin Vidste i øvrigt ikke at det var ulovligt! Opstemt

Evil Empire
Gæst

« Svar #10026: 21 Feb 2008, 21:24 »

Det er ikke engang mig der har lagt linket  Grin Vidste i øvrigt ikke at det var ulovligt! Opstemt

Det er fair nok, og det er folks egen sag. Men grunden til, at tråden nu er væk på SSO skyldes netop, at linket henviser til ulovligheder - jeg ved ikke, hvordan reglerne er her, men kunne ikke forestille mig, at de er meget anderledes end på så mange andre debatforas.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #10027: 21 Feb 2008, 21:26 »

Det er fair nok, og det er folks egen sag. Men grunden til, at tråden nu er væk på SSO skyldes netop, at linket henviser til ulovligheder - jeg ved ikke, hvordan reglerne er her, men kunne ikke forestille mig, at de er meget anderledes end på så mange andre debatforas.

Er enig, havde selvfølgelig heller ikke postet det, hvis jeg vidste det var ulovligt.

Evil Empire
Gæst

« Svar #10028: 21 Feb 2008, 21:30 »

Er enig, havde selvfølgelig heller ikke postet det, hvis jeg vidste det var ulovligt.

Jeg beskylder heller ikke nogen for noget - før linket blev fjernet på SSO, vidste jeg heller ikke, at det var ulovligt, og det gør folk her jo nok heller ikke.

Men som sagt, så kan man købe adgang til kampen - det koster sikkert ikke mere end en 50´er, så vil da opfordre folk til at benytte denne vej, hvis man gerne vil se kampen. Evt. som optakt til en bytur! Smiley

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10029: 21 Feb 2008, 21:33 »

Evil Empire
Gæst

« Svar #10030: 21 Feb 2008, 21:48 »

Ja, det skal nok blive til noget.
Især efter at prominente navne som, "Numse Fogh Rasmussen", "David Beckham" og "Plastik Fan" har skrevet under.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #10031: 21 Feb 2008, 21:54 »

[Ulovligt link fjernet]

Her er linket vidst.

Man skal højreklikke på det og gemme som fil. Derefter åbne filen i den medieplayer man bruger.

Ah, det var jeg ikke klar over.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10032: 21 Feb 2008, 21:57 »

Ja, det skal nok blive til noget.
Især efter at prominente navne som, "Numse Fogh Rasmussen", "David Beckham" og "Plastik Fan" har skrevet under.
du er sku da evig positiv hva....  crazy

Evil Empire
Gæst

« Svar #10033: 21 Feb 2008, 22:00 »

du er sku da evig positiv hva....  crazy

Nej, jeg undres bare over, hvad folk finder så ustyrligt morsomt ved, at skrive under på en net-underskriftsindsamling, når de samtidig skal bevæge sig ned på børnehavestadiet og skrive under med eksempelvis "Numse Fogh Rasmussen".
Det må da kunne gøres bedre, hvis man endelig skal forsøge sig at være morsom.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #10034: 21 Feb 2008, 22:01 »

Nej, jeg undres bare over, hvad folk finder så ustyrligt morsomt ved, at skrive under på en net-underskriftsindsamling, når de samtidig skal bevæge sig ned på børnehavestadiet og skrive under med eksempelvis "Numse Fogh Rasmussen".
Det må da kunne gøres bedre, hvis man endelig skal forsøge sig at være morsom.
enig, de idioter pisse mig også af, og det er da også urealistisk med det projekt, men det skader da ikke at prøve og så fjerne de klaphatte

Sider: 1 ... 667 668 [669] 670 671 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010