home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  2 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt  (Læst 5382 gange)
Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« : 10 Maj 2007, 17:13 »


Lidt historie omkring Bolton Wanderers


Stadion: Reebook stadion

Stadion Kapicitet: 28,723 tilskuere

Trøjefarve: Hvid-sort (Hjemmebane)

Trøjefarve: Rød-sort (Udebane)

Grundlagt: anno 1874

Tidligere navn: Christ Church FC

FA Cup vindere: 1923, 1926, 1929, 1958

FA Cup finalen: 1894, 1904, 1953

League cup finalen: 1995, 2004

FA Charity Shield vindere: 1958

UEFA cup: Første gang 2004-05

« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 17:16 af Erfurt » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #1: 10 Maj 2007, 17:29 »

Optakten

For at starte lidt blødt ud vil jeg gerne fortælle hvem det er af lande der er kommet med i min blog. Jeg startede i går med at tænke hvad for nogle klubber og lande vil fange min interesse mest i denne her blog og her kommer de nominerede:

Argentina
Brasilien
Danmark
England
Holland
Italien
Skotland
Norge
Spanien
Sverige
Tyskland


Valget er gennemtænkt og udført efter talentudviklingen i disse lande. Og det er det som Bolton skal leve højt på i mine kommende updates i denne her blog. Håber i vil læse med og lad os så komme igang!



Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #2: 10 Maj 2007, 17:43 »


Boltons manager stopper

Den karismatiske fodboldmanager Sammy Lee har efter næsten et par måneder i Bolton allerede besluttet sig for at stoppe i Premier League-klubben med omgående virkning.

Sammy Lee kommentere følgende:
»Efter næste et par måneders privilegerede måneder med Bolton Wanderers, vil jeg gerne meddele, at jeg efter nøje overvejelse og samtaler med min familie og klubben trækker mig tilbage som manager med omgående virkning«, siger Sammy Lee til klubbens hjemmeside.
Efter hvad vi har fået at vide er begrundelsen privat, og vi ønsker derfor Sammy Lee held og lykke i fremtiden.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 17:46 af Erfurt » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #3: 10 Maj 2007, 17:56 »

Bolton Wanderers ansætter ukendt træner

Ansættelse af Christian Erfurt er en kendsgerning, fortæller Bolton til klubbens hjemmeside og fortæller desuden at klubben har handlet rigtig ved at ansætte den noget ukendte herre for Boltons professionelle afdeling.

Christian Erfurts CV:

Født: 1983

Bopæl: Silkeborg

Status: Kæreste

Børn: Ingen

Karriere: Amatør spiller i Mariehøj IF, SIF

Han har selv følgende kommentarer til hans tiltrædelse!

"Selvfølgelig er det et hårdt job jeg blev allerede kontaktet af ledelsen før de ansatte Sammy Lee, men der kunne jeg hverken sige A eller B da jeg skulle bruge tid til at tænke over tingene. Denne tid kunne klubben ikke give mig på daværende tidspunkt og de valgte derfor og ansætte Sammy Lee. Sammy er jo så trådt af så jeg tog en hurtig beslutning og drog til England" siger en smilende Christian Erfurt til pressemødet.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #4: 10 Maj 2007, 17:59 »

Lav nogle lidt længere updates Wink
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #5: 10 Maj 2007, 18:00 »

Kommer også til at ske Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #6: 10 Maj 2007, 18:02 »

Kommer også til at ske Smiley

Okay, tak for så er jeg med! Smiley
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #7: 10 Maj 2007, 18:36 »

Jeg skulle sætte mig ned på en hyggelig udsigtspost og vurdere hvem der skulle spille på første holdet for Bolton Wanderers. Maden var kanon god og folk omkring mig viste at de havde tiltro til mine evner som Manager. Derimod var folk omkring i byen Bolton City begyndt og få mistro til klubben efter ansættelsen af mig. Folk sagde både "Hvem satan er det?" og "hvad fanden skal vi med ham?". Men jeg er af den opfattelse af at intet kan bevises før det er prøvet så jeg tog mig selv i hårene og lod kritikerne sejle i sin egen sø.

Det var anden dag på arbejdspladen på Reebok anlægget og som sagt skulle 1.holdet stilles. Jeg tænkte længe omkring mine to målmænd. Første træning viste helt klart fremgang hos begge keepere men jeg tog en beslutning og valgte Jussi Jääskeläinen. Valget gik på ham fordi han havde rutine med sine 31 år og så havde han også landskamp i fødderne. 27 kampe for det finske landshold - det gjorde udslaget. Ali Al-Habsi måtte tage til takke med tjansen på bænken.

Forsvaret derimod var et større puslespil. Ikke mindre end 8 forsvarsspillere var omkring 1.holdet og jeg stod derfor med fingrene i håret og rodede de grå hår væk. Jeg kom dog hurtig frem til en løsning. Nicky Hunt, Quinton Fortune, Tal Ben-Haim, Abdoulaye Meïte skulle danne den bagerste kæde og derfor måtte Lubomir Michalik, Joey O´brien, Ivan Campo tage til takke med en plads omkring bænken til 1.holdet.

Midtbanen var heller ikke bare lige til at strikke sammen. 7 forsvarsspillere var inde omkring truppen så det var bare igang med at kigge på video bånd. Træningen vidste også hvem jeg ihvertfald skulle tænke på og sætte på holdet og der kom denne løsning ud af det. Gary Speed, David Thompson, Stelios Giannakopulos,Abdoulave Diagne-Feye skulle se frem til 1.holdsfodbold hvorimod Ricardo Gardner, Andranik Teymourian, Idan Tal, Kevin Nolan måtte tage til takke med bænken eller stadionplads.

Angrebet var en nem process for Bolton har indtil videre kørt med et angreb som har scoret mange mål sammen så det synes jeg ville være synd og ødelægge. Fem angribere var tæt på holdet - så tre angribere skulle sorteres fra. Valget faldt på Kevin Davies og Anelka. Dermed måtte Henrik Pedersen, Ricardo Vaz Te, El-Hadji Diouf se sig til takke om bænkepladsen.


Dermed kom holdet til at se sådan her ud:

MM: Jussi Jääskeläinen
DH: Nicky Hunt
DV: Quinton Fortune
DC: Tal Ben-Haim
DC: Abdoulaye Meïté
DM: Abdoulaye Diagne-Faye
MH: David Thompson
MV: Ricardo Gardner
MC: Gary Speed
AC: Kevin Davies
AC: Nicolas Anelka


Træningstur

Vi tog en smut til Danmark for at spille. Resultaterne udeblev og jeg begyndte og blive en smule urolig. Vi skulle være klar og jeg stillede med stærkeste hold.

4-1-3-2 opstilling.

Venskabskampe
Resultat Silkeborg - Bolton 1-3
Resultat FC København - Bolton 4-2
Resultat Vejle - Bolton 1-0
Resultat Esbjerg - Bolton 2-3
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 19:50 af Erfurt » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #8: 11 Maj 2007, 13:58 »

Ser godt ud!... Især din seneste update er virkelig god!... Glæder mig til at hører mere!!!
Logged


Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #9: 12 Maj 2007, 01:31 »

Daniel Wass til klubben

Jeg sad alene på mit kontor idag, imens min scout fra Danmark ringede og sagde han havde et talent i Brøndby U18 trup som kunne være interessant og få til prøve træning. Hans navn var Daniel Wass og skulle være et talent som skulle videreudvikle sig og blive en stjerne i forsvaret hos Bolton. Det første jeg tænkte var "hvem fanden er det?". Jeg havde aldrig hørt om knægten før, men da jeg fik ham på prøvetræning vidste jeg godt hvorfor han var blevet anbefalet. Sikke en knægt, blot 17 år og allerede på højde med en SAS liga forsvarer i Danmark.





Position: FH
Alder: 17 år
Købt i: Brøndby
Købt for:  350.000 Dkk
Trup i Bolton: Reserverne





Javier García Sierra til Bolton

Senere på dagen ringede min anden scout fra spanien og havde lovet mig og kigge efter helt unge spiller han sagde at Sporting i den næstbedste række i Italien havde en spiller ved navn Javier García som jeg skulle tage at kigge på. Alderen var 16 år og endnu engang en forsvarsspiller som havde talent. Jeg sagde okay til tilbudet. Da han kom til Bolton kiggede jeg ham an. Han var helt klart ikke klar til 1.holdet men alligevel kunne man se kvalitet i den lille spanioler, så jeg valgte og tilbyde ham en kontrakt.





Position: FC
Alder: 16 år
Købt i: Sporting
Købt for:  0 Dkk
Trup i Bolton: U-18





Bolton køber Nakamura

Jeg var selv i Skotland før jeg kom til Bolton og havde givet udtryk for at Nakamura skulle til den klub som jeg blev ansat i. Jeg havde nu endelig taget kontakt til Celtic og givet dem en pris på Nakamura, nu venter jeg spændt på at se om der er mulighed for at hente den hurtige og kreative kineser til Bolton. Et par dage efter fik jeg at vide at Celtic havde accepteret budet på Nakamura og forhandlingerne omkring kontrakten kunne nu starte. Nakamura er en dyr herre kunne jeg fornemme og da hans ønsker dukkede op i en email til mig et par dage efter var jeg lige ved at besvime, men som jeg sagde ville jeg have ham og han fik en klækkelig løn på 235.000 Dkk.



Position: OMC (Højre,Venstre,Central)
Alder: 28 år
Købt i: Celtic
Købt for:  35 Mill.Dkk
Trup i Bolton: 1.holdet



Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #10: 12 Maj 2007, 18:24 »

Spændende indkøb af Nakamura, en af mine favorit spillere Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #11: 12 Maj 2007, 20:42 »

Keep em comming, altså Celtic spillerne og så skal du nok vinde Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bolton - Hvad kan Christian Erfurt
« Svar #12: 13 Maj 2007, 11:11 »

Nakamura er en stjerne, kan desuden fortælle at klubben forventede et øget trøjesalg efter hans ankomst hvilket er et godt tegn. Han vil blive bedømt af mig senere i sæsonen for om han var et hit eller et flop.

Hvis nogle af jer går og undre jer over hvorfor der ikke er nogle updates endnu omkring kampene så det fordi jeg har været til familie komsammen de seneste dage og skal igen idag "SUK". Vil fandme hellere spille end alt det pjat!

Men må den bedste vinde!

PS: Hvem ved om der kommer flere Celtic spillere nu får vi at se Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010