home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:43:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
02 Apr 2025, 18:53 g00n Blogs Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
Antal Registrerede Brugere: 23547
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CrimsonLullaby
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Holdet fra galaksen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen fortsætte trods de mærkelig regler?
Ja
- 8 (80%)
Nej
- 0 (0%)
Bestem selv
- 2 (20%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Holdet fra galaksen!  (Læst 8616 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #15: 11 Maj 2007, 18:03 »

Jeg bruger 7.0.2, hvor han skifter. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #16: 11 Maj 2007, 20:29 »

Wee.. Fandt ud af, at der var 31 mio dkr til indkøb, selvom budgetet siger 1.5.. Rullende Øjne

edit: regner med, at ændre stil i næste update.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 20:34 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #17: 11 Maj 2007, 20:35 »

Jeg bruger 7.0.2, hvor han skifter. Smiley

Glæder mig til at se bold-spice i funktion  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #18: 11 Maj 2007, 20:38 »

Der kommer til, at gå et års tid Skuffet

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #19: 11 Maj 2007, 20:45 »

Hejsa. Gode updates du kommer med. nem at læse igennem.

Kan godt lide den måde hvor på transfers ind og ud er stillet op på.

Kunne dog godt tænke mig at kampenes resultat kommer til at fremstå mere tydeligt Peace

men det kan jo være det er det du ændre Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #20: 11 Maj 2007, 21:06 »

Hejsa. Gode updates du kommer med. nem at læse igennem.

Kan godt lide den måde hvor på transfers ind og ud er stillet op på.

Kunne dog godt tænke mig at kampenes resultat kommer til at fremstå mere tydeligt Peace

men det kan jo være det er det du ændre Hævet Øjenbryn

Tak Smiley

Let's wait and see Peace

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #21: 13 Maj 2007, 21:43 »

Holdet fra galaksen

Transfer og rygter:

Den spanske målmand, Nauzet, skulle have skiftet til Galaxy i løbet af efteråret. Men en regl gjorde, at Nauzet måtte blive i hans hjemland. Reglen er, at man højest må have 18 spillere på senior kontrakter. Nauzet optræder i dag for Poli Ejido

I Galaxy er der mangel på angribere, og det har der heller ikke været lagt skjul på hos den nye træner.

Vi har tre angribere, hvor af den ene (Donovan red.) spiller som offensiv midtbane/hængende angriber. Vi har scoret masser af mål, men det til trods, synes jeg, at vi mangler en eller to angribere og jeg håber, at vi snart får tilgang af i hvert fald en enkelt.

Derfor har man i Galaxy hentet Ryan Pore på en fri transfer. Han skifter senere på året. Midt i Januar får man tilgang af New York Red Bulls’ Josmer Altidore.
Pore blev fyret i Kansas City, da han var i overskud. Altidore er 3. Valg i New York. Især Altidore er der fremtid i. Han er endnu ikke fyldt 18.
Der udover har man ikke sagt farvel til nogen spillere.

Der har også været masser af rygter hos Galaxy. Her er det kort skrevet op:

Abarca til LA?

Landon Donovan til Feyenoord?
Kilde: LA Times
Sandsynlighed: Middel
Note:  Donovan er klar til endnu et europæisk eventyr. Der skulle ikke være penge til transfer i den kommende sæson hos Galaxy

Alan Gordon til FC Dallas eller Chicago Fire
Kilde: ESPN
Sandsynlighed: Under middel
Note: Gordon har fornylig forlænget sin kontrakt med LA

Vagenas til Colorado Rapids eller New York Red Bulls
Kilde: ESPN
Note: Ifølge træner Andersen er Vagenas fast mand i næste sæson også

Cristián Abarca til LA Galaxy
Kilde: TribalFootball
Sandsynlighed: Over middel
Note: Abarca skulle være tæt på, at underskrive en kontrakt

Pablo Mastroeni til LA Galaxy
Kilde: Diverse
Note: Mastroeni vil væk fra Colorado

D. J. Countess til LA Galaxy
Kilde: Aftonbladet
Sandsynlighed: Under middel
Note: Öster målmanden er glad for tilværelsen i Sverige

Kampene:

Målrige kampe. Pokal skuffelse. Fra 3. Pladsen til 1. Pladsen. 17-15. Jo, meget kan man skrive om LA Galaxy i de seneste otte kampe. Ikke destro mindre kan det hele bruges som en overskrift.

Det hele startede i Ohio, hvor The Crew, America’s hardest working team tog imod os. Columbus Crew stadium lagde græs til 4. Runde af pokalturneringen. Det skulle gå hen og blive et målrigt opgør.

Crew’et gav god modstand

Dårligt var vi kommet på banen før vi blev spillet ud. Efter 11 minutter skete det værst tænkelige. Columbus kom foran. Guara stod for målet. Efter Columbus’ føringsmål fortsatte de med, at angribe, og takket være Joe Cannon i vores mål gjorde, at de ikke kom yderligere foran med det samme. Men yderligere foran kom Crewet nu. Garey fik udnyttet den 1-mod-1 situtation mod Cannon. Kort tid efter fik vi reduceret ved Quaranta

Efter pausen gjaldt det for os, at udligne hurtigt. Spillet var blevet bedre, men Guara gjorde det onde igen ved, at score til 3-1. Få minutter scorede Quaranta, og bragte spændingen tilbage i kampen. Netop det spænding gjorde hjemmeholdets spillere nervøse. Det blev udnyttet af Donovan, som gjorde det til 3-3! Det resultat holdt kampen ud, og dermed skulle man ud i 2 x 15 minutter.
Allerede få sekunder efter starten på ekstratiden bragte Szetela Columbus foran. Herefter lod de os komme til fadet, men der manglede den sidste skarphed i dag.

Slutresultat: Columbus Crew – LA Galaxy 4-3 / 3-3 (2-1)

Få dage senere kunne vi få revanche mod selvsamme Crew, da de kom til LA. Vi var opsatte på, at revanchere nederlaget fra sidst. Vi havde trænet hårdt siden vi vendte hjem, og forhåbentligt sejre.

Sådan skulle det ikke gå fra start. Columbus’ offensiv var farligst fra start. Det viste Gonzalez allerede efter 3 minutter, da han bragte gæsterne foran. Bedre blev det ikke, da Herron gjorde det til 0-2 en halvt time senere. Noget måtte der ske i anden halvleg, hvis ikke, vi skulle ydmyges hjemme.

Få sekunder er spillet, da vi reducere ved Gordon og få minutter senere er kampen, da Jaqua gør det til 2-2 efter knap 5 minutter efter pausen!
Herefter stod der LA på spillet. Columbus var i chok. Hvordan kunne det ske for dem?  Efter et kvarters tid kom vi foran ved Martino’s langskud. Resten af kampen stod på LA pres uden scoringer.

Slutresultat: LA Galaxy – Columbus Crew 3-2 (0-2)

LA Galaxy – Kansas City 1-0 (0-0)
1-0 66’ Donovan

Fuld fortjent sejr I dag mod Kansas. Vi styrer kampen igennem, og burde havde vundet større.

Chivas USA – LA Galaxy 2-1 (1-0)
1-0 21’ Kijestan
1-1 57’ Kirk
2-1 90+1 Razov

Denne kamp burde havde været uafgjort for mig, at se. Kampen er fuldstændig lige, men desværre har Chivas en hvis Ante Razov på deres hold

Jaqua har fået gang I målscoringen

Efter skuffelsen mod Chivas skulle vi rejse os imod Houston Dynamo hjemme på The Home Depot Center. Houston har haft en fin sæson hidtil, og det vil de fortsætte med til dagens kamp.

Efter 12 min. kommer vi foran ved reserve angriberen, Findley. Et resultat, som holder halvlegen ud. Efter pausen kom der gang i den med målscoringen.
Få sekunder efter fløjtet kom Donovan på måltavlen og kort tid efter en reducering ved Moreno To hurtige mål fra starten, og mod slutningen kom der flere. Gray udlignede for gæsterne inden Jones (LA), Jaqua (LA) og Nash (Hou.) fra det 89. Til 92. Minut scorede. Sejren kan der ikke indvendes noget imod. Vi var det bedste hold på dagen.

Slutresultat: LA Galaxy – Houston Dynamo 4-3 (1-0)

LA Galaxy – New York Red Bulls 3-1 (2-0)
18’ 1-0 Gordon
34’ 2-0 Gordon
46’ 2-1 Mullan
69’ 3-1 Jones

Fuld fortjent sejr I dag mod NYRB. Deres offensiv er ikke til stede i dag, og det blev udnyttet

Colorado Rapids – LA Galaxy 1-2 (0-0)
68’ 0-1 Karanka (OG)
84’ 0-2 Jaqua
85’ 1-2 Mastroeni

Halvkedelig kamp, som fik spænding til sidst!

LA Galaxy – FC Dallas 0-2 (0-0)
43’ 0-0 Martino (LA) udv.
67’ 0-1 Goodson
90’ 0-2 Goodson

Vi spiller, som en bunke lort I dag mildest talt. Tre skader ender vi med, at få. Martino’s udvisning kommer med en albue i ansigtet til en Dallas spiller. To kampe må han se fra tribunen.

5 skarpe til Alan Gordon

Gordon har taget LA med storm!

Den farlige LA Galaxy angriber, som pt. Er oppe på 6 træffere i 10 kampe er udsat for fem spørgsmål stillet af fans fra klubben.

1)   Der kommer snart to angribere til klubben, hvordan har du det med det?

Det er fint med mig. Vi har få angribere i klubben, og samtidig vil det give mere konkurrence.

2)   Hvor mange mål scorer du i slutspillet?

5..

3)   Hvem bliver topscorer for jer i denne sæson?

Det gør Landon (Donovan red.) nok. Han har scoret en del mere end jeg har.

4)   Rygter siger, at du er på vej til Dallas eller Chicago. Kan du bekræfte det?

Jeg har godt hørt rygterne, men jeg vil blive i LA, hvor jeg befinder mig rigtig godt.

5)   Hvilket stadion er det fedeste, som du har spillet på?

The Home Depot Center.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #22: 14 Maj 2007, 19:26 »

Afsteming! Peace

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #23: 14 Maj 2007, 19:32 »

Sådan. Enelig en update Smiley
Det ser fint ud. Forholdsvis gode resultater.

Kan godt lide det med de 5 skarpe  Thumbs Up

også har jeg stemt selvfølgelig i afstemningen Cool

Zone 43
Manager

« Svar #24: 14 Maj 2007, 19:39 »

Sådan. Enelig en update Smiley
Det ser fint ud. Forholdsvis gode resultater.

Kan godt lide det med de 5 skarpe  Thumbs Up

også har jeg stemt selvfølgelig i afstemningen Cool

Ja, det er ikke helt dårligt Smiley

Hehe.. Det var for, at prøve noget nyt Peace

Thumbs Up

- Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #25: 14 Maj 2007, 19:42 »

Det skader heller ikke med noget nyt en gang imellem Wink

Zone 43
Manager

« Svar #26: 14 Maj 2007, 19:45 »

Niks.. Jeg regner med, at der kommer med 5 skarpe Peace

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #27: 14 Maj 2007, 21:30 »

Holdet fra galaksen

Selvom vi tabte den seneste kamp er der jubel i LA. Vi er sikre på, at gå videre til slutspillet. Derfor vil der blive sparet mere på enkelte spillere, som jeg mener, har brug for en pause. Inden slutspillet mangler vi, at få overstået fire kampe. På forhånd skal det siges, at der vil være masser af mål!

Real Salt Lake – LA Galaxy

Donovan I hopla!

Der var kun en enkelt ændring I forhold til normalt. Cannon var røget en tur ud på bænken og Cronin ind på kassen. Cronin har ikke overbevist endnu og disse kampe kommer ham kun til gode, mens Cannon har skuffet med et par drop.

25’ 0-1 Donovan
36’ 0-2 Donovan
83’ 1-2 Trembly

Sådan. Salt Lake bliver udspillet på deres bane. At vi var sikre på videre deltagelse kunne også ses i få perioder. Da Trembly får scoret forsøger Salt Lake, at få udlignet, men Cronin tager alt, hvad der kommer ind mod kassen.

LA Galaxy – Chivas USA

Greg Vanney åbnede ballet

Rivalerne fra Chivas slog os sidst 2-1 på deres græs. Nu skal kampens spilles i LA, og er det deres tur til, at få ørene i den LA’ske maskine! Der er ændret på flere positioner. F.eks. er Donovan og Gordon, at finde på bænken. De er afløst af Martino, der er vendt tilbage efter karantæne og Kirk, som er en fremtidens mand.

2’ 1-0 Vanney, str.
39’ 2-0 Kirk
49’ 2-1 Razov
82’ 3-1 Kirk
90+1’ 3-2 Razov

Så kom hævnens time! Vi lagde bedst ud, hvilket gav bonus i form af Vanney’s første mål i LA trøjen. Kirk gjorde det imporende og fortsætter han sådan er der stor chance for en fast plads i startopstillingen. Razov kunne fortsat være vores onde ånd, men heldigvis, set fra vores side, fik han annulleret et mål.

Houston Dynamo – LA Galaxy

Albright lukkede og slukkede

Houston kæmper hårdt om, at nå slutspillet. Derfor vil jeg mene, at de bør være mest opsatte til kampen. Vi skal, som sagt, bare have dem overstået. Igen er der masser af ændringer i start formationen

20’ 0-1 Gordon
28’ 1-1 Ustruck
59’ 1-2 Gordon
62’ 1-3 Donovan
70’ 1-4 Albright, str.

Utroligt! Houston behøvede jo ikke, at stille op, med den indsats! Meget mere er der ikke, at sige.

LA Galaxy – DC United

Moreno scorede 50% af målene I dag

Der er intet på spil end æren for to af de store hold i MLS. Begge er klar til slutspillet, men derfor vil der stadig blive gået efter sejren, da ingen bryder som om hinanden. Der er lagt op til en stor kamp!

8’ 0-1 Moreno
15’ 1-1 Donovan
22’ 2-1 Jones
52’ 3-1 Donovan
55’ 3-2 Moreno
72’ 3-3 Moreno
78’ 4-3 Gordon
84’ 4-4 Moreno

Holy sh*t!! Dette resultat havde jeg aldrig drømt om ville komme. Vi har første halvleg og de anden.
Vores første plads i øst division giver os adgang til Mestrenes turnering, som senest blev vundet af América (MEX). LA’s første – og eneste – triumf var i 2000, da man vandt denne. 3 år forinden stod det på sølv.

5 skarpe
– med Q. Kirk

1)   Hvad kan I bruge 1. Pladsen til?
Meget. Det viser hvilket arbejde vi gjort i denne sæson, og forhåbentlig fortsætter vi sådan

2)   Hvilken kamp i sæsonen har din bedste hidtil?
Kampen mod Chivas (3-2 sejren red.). Det skyldes nok, at jeg selv scorede to gange.

3)   Hvad forventer du i Mestrenes turnering?
Jeg forventer, at vi kæmper for guldet. Kæmper vi hårdt og ikke sejre er der ikke noget, at gøre ved det. Men kæmper vi ikke forventer vi heller ikke noget.

4)   Hvornår regner du med, at slå Jaqua af holdet?
Haha.. Jaqua har gjort det godt, og vi har da også haft et par kampe om den plads. Jeg har det fint som reserve lige her og nu, så længe jeg får et par kampe.

5)   Hvor længe går der før du er på A-landsholdet?
Det er op til den nye træner, at afgøre. Lige nu er jeg på U/21 holdet, hvilket jeg er glad for, da jeg også får et par kampe der. Vi gør alle et godt stykke arbejde sammen på U/21 holdet, og der et godt sammenhold.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #28: 15 Maj 2007, 20:47 »

Holdet fra galaksen

Slutsspil kampe offenliggjort!

Vestdivisionen:
  • LA Galaxy
  • Colorado Rapids
  • FC Dallas
  • Houston Dynamo

Østdivisionen:
  • Kansas City
  • DC United
  • New York Red Bulls
  • Chicago Fire

I dag var der lodtrækning til de fire semifinaler, som skal spilles.

Det drejer sig om 2 semifinaler i vestdivisionen og 2 i øst. Der spilles to semifinaler. En hjemme og en ude, men der kun spilles en finale. Vinderne af de to finaler vil mødes i en 'rigtig' finale om guldet.

Lodtrækningen:

Øst:

Chicago Fire - Kansas City
New York Red Bulls - DC United

Vest:

Houston Dynamo - FC Dallas
Colorado Rapids - LA Galaxy

LA Galaxy træneren udtalte sig således om lodtrækningen: Alle kampene ville blive svære, det er ingen hemmelighed. Personligt havde jeg håbet lidt på Houston. De to kampe mod Colorado bliver to svære kampe. Vi har allerede mødt dem to gange under mig, og der er det endt med masser af spænding. Der er ingen samlet favorit til disse opgør, men hjemmebanen fordelen i den sidste kommer os til gode håber jeg. I den første kamp skal vi have et godt resultat med hjem, også gøre arbejdet færdigt der.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #29: 16 Maj 2007, 23:53 »

Jeg er kommet et stykke længere fremme, og grundet et par mærkelige regler overvejer, jeg om bloggen skal fortsættes. Blandet reglerne kan nævnes følgende:

- Maks. 18 spillere på seniorkontrakter. Jeg har lidt flere end 18 pt.
- Spillerne må maks. tjene X antal dkr. Lige nu er det samlede beløb for lønnen omkring 20k større end det tilladte.

Og en masse andet. Skuffet

Dog, hvis der er fortsat er stemning for det, kan der komme de to semifinaler i morgen. Måske også de to finaler. Hvad siger i?

btw. husk den nye afstemning Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010