home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Holdet fra galaksen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal bloggen fortsætte trods de mærkelig regler?
Ja
- 8 (80%)
Nej
- 0 (0%)
Bestem selv
- 2 (20%)
Antal Stemmer: 10

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Holdet fra galaksen!  (Læst 7803 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Holdet fra galaksen!
« : 10 Maj 2007, 16:59 »

Holdet fra galaksen



Galaksens mand!

Endelig ankom jeg. Klokken var lidt over 12, så jeg på mit ur. Vejret var perfekt, omkring de 25 grader. Jeg havde i et stykke tid bejlet til jobbet. Alle i klubben mente, at , jeg var den rette – fansene ikke.

Efter, at jeg havde logget mig ind på hotellet ventede, jeg kun på, at blive hentet. Det blev jeg kort tid efter – i en limo! Jeg snakkede lidt bold med ham, og han kunne høre, at jeg godt vidste, hvad jeg ville sige ja til.
Jeg ankom endelig til The Depot Home Center for, at underskrive kontrakten, som ville binde mig til klubben. Jeg ville gerne selv havde skrevet under på en to-årig kontrakt men måtte nøjes med et enkelt år. Men hvilket år!

Sæsonen var godt nok gået i gang, men det betød intet for mig lige her og nu. Jeg vidste, at jeg var omgivet af proffesionelle mennesker, som kunne give mig det sidste information om nationen og området, hvor vi holdte til.



Et ting er sikkert. Fremtiden bliver stor for galaksens hold!





Valgte ligaer:

Danmark: SAS-Ligaen
England: Premier League, Coca-Cola Championship
Frankrig: Ligue 1, Ligue 2
Tyskland: Bundesliga, 2. Bundesliga
Italien: Serie A, Serie B
Holland: Æresdivision
Portugal: bwin liga
Spanien: La Liga, Liga BBVA
USA: MLS


« Seneste Redigering: 16 Maj 2007, 23:54 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


7kfum
Gæst
 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #1: 10 Maj 2007, 17:02 »

Gææter på LA Galaxy. Udemærket start..
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #2: 10 Maj 2007, 17:05 »

Lidt for kort intro, men det skal sikkert nok blive godt Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #3: 10 Maj 2007, 17:12 »

Gææter på LA Galaxy. Udemærket start..

We got a winner Peace

Lidt for kort intro, men det skal sikkert nok blive godt Smiley

I know, men fiksede den hurtigt sammen.. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #4: 10 Maj 2007, 21:54 »

Holdet fra galaksen

Den første kamp


Dagens start opstilling:

Cannon
Marshall - Sturgis - Veris - Jazic
Jaqua - Tudela - Jones - Vagenas
Donovan (c)
Findley

85’ 1-0 Cobi Jones, LA Galaxy


På selve startdagen, hvor kontrakt med LA Galaxy blev underskrevet var på en kampdag. Jeg havde ikke selv regnet med, at skulle stå i spidsen den dag, men det endte det med, at jeg skulle. Modstanderen var ingen ringere end New England Revolution, der før dagens kamp var placeret som nr. 4 på east division stillingen. Vi var nr. 3. At vi havde hjemmebane fordelen var kun til stor glæde for mig.

Det var en tynd trup, som vi havde til rådighed. Især angrebet manglede der i hvert fald et par spillere, noget skal forstærkes inden længe. Derfor blev dagens opstilling en 4-4-1-1.  Gæsterne stillede op i en 4-4-2.

Jones scorede kampens eneste mål

Så blev kampen fløjtet i gang. Vi kom bedst fra start, og frem til et par chancer, der dog ikke voldte de store problemer.
Som kampen skred frem kom New England mere og mere ind i kampen, men vor defensiv stod som den skulle og dagens gæster kom dermed ikke frem til så mange chancer, og dem de fik voldte ikke problemer for Joe Cannon i vores mål.

Til trods for vores dominans måtte vi, og de mange tilhængere vente hele 85 minutter på kampens første – og eneste – mål. Manden bag scoringen var ingen ringere end den 36-årige Cobi Jones, som har spillet ’soccer’ i en evighed efterhånden.  Jones blev spillet fri midt på New Englands banehalvdel, og kunne derfra løbe ned mod feltet, hvor en enkelt forsvarsspiller blev rundtosset af Jones’ finter inden selvsamme Jones sikkert fik kuglen i nettet.

Jeg er fuldt tilfreds med drengene i dag. Vi spiller en god kamp og holder dem væk fra de store chancer. Desværre blev en del af spillerne mindre skadet i løbet af kampen. Ja, stort set alle undtagen Cannon, fik et slag eller mindre skade. Jeg håber ikke, at det er alvorligt, og de skulle gerne træne med i morgen fortalte jeg ESPN, som valgte, at vise dagens kamp på deres net-tv station.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #5: 11 Maj 2007, 14:00 »

spændende blog... og et spændende hold du har valgt.... glæder mig til at hører mere Wink
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #6: 11 Maj 2007, 14:13 »

Tak Smiley

Der skulle gerne komme en del i aften Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Chelidze90
Gæst
 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #7: 11 Maj 2007, 14:16 »

Jeg er ikke sur, jeg er skuffet over klubvalget.....

Men forza DC og Moreno!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #8: 11 Maj 2007, 14:22 »

De skulle jo prøves før eller siden.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #9: 11 Maj 2007, 17:32 »

Holdet fra galaksen
August 06


Spillere ind:

  • Ryan Junge, Columbus Crew, 0 dkr.
  • Kevin Goldwhite, Houston Dynamo, 0 dkr.
  • Greg Vanney, Colorado Rapids, 0 dkr.
  • Nik Besagno, Salt Lake, 0 dkr.
  • Nauzet, fri transfer – tiltræder 15/8

Spillere ud:

  • Mike Randolph, fri transfer
  • Bobby Burling, fri transfer
  • Kevin Long, fri transfer
  • Taylor Canel, fri transfer
  • Josh Gardner, Chicago Fire Premier, lejet
  • Troy Roberts, Kansas C. B, lejet


Handler

Jeg ville helst ikke af med nogen af spillere, og slet ikke på en fri transfer, men det blev vi nød til, da man maks må have 28 spillere i truppen. Jeg ville have forstærket mit mandskab, da der manglede noget for mig at se. udtalte jeg mig til klubbens hjemmeside efter en af hjemmekampene.
Især venstreback positionen var svagt besat, med  kun en enkelt mand, hvorfor der blev hentet nye spillere til den position. Angrebet er den anden position som skal forstærkes, men er ikke blevet det endnu.

Ryan Junge er blevet hentet, som en fremtidens mand på venstreback pladsen. Junge er 21

Kevin Goldwhite er hentet til, som reservespiller til venstreback positionen. Han kan også optræde på midtbanen. Goldwhite er 23

Greg Vanney er den rutinerede – og alderspræsidenten med 32 år på bagen. Han ventes ligeledes, at være reserve på holdet.

Nik Besagno skal spilles ind på holdet i den næste sæson. Han har et stort potentiale, som skal udnyttes i forsvaret. Den blot 17-årige Besagno må nøjes med, at styre reserveholdets forsvar.

Nauzet er en ung spansk keeper, som var kontraktløs. Med sine 22 år, er planen, at spille ham ind, som første valg i næste sæson i stedet for Joe Cannon.



Kampene

Houston Dynamo – LA Galaxy
Efter sejren i forrige runde gik turen nu til Houston, hvor Dynamo ventede. Det ville ikke blive nogen nem kamp for os, og det var vi godt klar over. Det til trods gav ingen Houston nogen chancer for, at få point i denne kamp.

Det er klart, at vi skal være favoritter til denne kamp. Men jeg vil nu vove og påstå, at Houston har chance for point i dag, måske ikke nogen stor chance, men de så absolut en.
Houston Dynamo er tidligere kendt som San Jose Earthquakes.

Dynamo – Galaxy
31’ 0-1 Gordon
39’ 1-1 Dalglish
49’ 2-1 Moreno

Vi kom da også bedst fra start, hvor vi selvfølgelig gik efter et hurtigt mål. Det hurtige mål kom efter godt og vel en halv times tid. Den hjemvendte Gordon (han har været lejet ud) gør det 0-1 for os. Føringen bliver dog ganske kort efter Dynamo’s angreb spiller ’ping-pong’ gennem vor forsvar.
Foran skulle Dynamo også komme ved Moreno. Det er Alejandro Moreno, der er tale om. Et skud lige ude foran feltet bliver rettet af, og ind med bolden.


LA Galaxy – Colorado Rapids
Efter skuffelsen i Houston skal vi forsøge, at sejre i dag. Det bliver ingen nem opgave mod øst divisionens nr. 1.
Vi er igen gjort til favoritter, og vi vil formentlig være det igennem hele sæsonen.

Det er en stor kamp for os. Galaxy giver os altid god modstand, og de er klar til denne kamp. Opgør mellem os og dem er blandt de store kampe i USA udtalte Rapids træner, Fernando Clavijo til ESPN, som viser denne kamp.

Galaxy – Rapids 1-1 (1-0)
4’ 1-0 Donovan
61’ 1-1 Prideaux


Vi kommer bedst fra start, og vi vil vise, hvem der er hjemme i denne kamp. Donovan bringer os i front allerede efter fire minutters spil. Allerede forinden havde han et par gode chancer, men Matt Jordon tog dem.

Efter pausen kom gæsterne bedre med i kampen, og især Prideaux og Mastroeni. Førstnævnte gjorde det til 1-1 på en dødbold. Efter det mål dødede kampen stille og roligt ud.




FC Dallas – LA Galaxy

Donovan gjorde det selv, selv.

Dallas er lige nu i gang med en af deres dårlige perioder i lang, lang tid. Derfor ville alt andet en sejr være på sin plads for os i dag. Jeg giver, som det ser ud nu, min taktik en sidste chance for succes. Jeg beholder 4-4-1-1 formationen, men nu skal den være mere offensiv!

Vi SKAL sejre i dag, så enkelt er det lød det fra kaptajn Donovan inden spillerne gik på banen.
Dallas – Galaxy 1-3 (1-1)
6’ 1-0 Wileman
41’ 1-1 Donovan
54’ 1-2 Donovan
61’ 1-3 Donovan


Det startede skidt for os, da Dallas pressede os højt på banen. Desværre udløste det et hurtigt mål til deres fordel. Som halvlegen skred frem kom vi bedre med og kort før tid vi fik udlignet.

Efter pausen gik det stærkt. Via sine hold kammerater gjorde Landon Donovan det til både 1-2 og 1-3. Endnu et skuffende resultat for Dallas, mens der er en mindre fest i vores omklædningsrum. Donovan blev efter kampen rygtet til hollandske Feyenoord..




LA Galaxy – Real Salt Lake


Martino sparkede røv i dag


Salt Lake har haft en sæson, som man kunne forvente det. Op-ture og ned-ture har den stået på for dem. På det seneste ned-tur. Det skal vi udnytte. Vi er klar til, at sende dem hjem med en røvfuld, som skal kunne ses fra rummet! Faktisk er det os, som har revanchen til gode, da Salt Lake slog os sidst med 2-0. Det var før min tid.

Jeg skal se kampen fra tribunen, da man ikke vil bruge mig endnu på første holdet. Jeg har det fint med det, og jeg glæder mig til, at hilse på mine gamle hold kammerater lød det fra Besagno.
Galaxy – Salt Lake 4-1 (1-0)
27’ 1-0 Gordon
50’ 2-0 Martino
55’ 3-0 Martino
63’ 4-0 Gordon
65’ 4-1 Tejada

Vi spiller dem ud af banen fra start. De kommer ikke frem til noget som helst. Desværre skal vi vente hele 27 minutter på, at komme foran. Efter pausen fortæller jeg drengene, at de bare skal fortsætte, og det må man sige, at de gjorde. Klasseforskel!









Stillingen: 
Transferne for næste måned vil ligeledes blive skrevet ind her, hvis der skulle det.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #10: 11 Maj 2007, 17:37 »

hvad har et hold som La af penge?
Logged

//Lindskov6ooo

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #11: 11 Maj 2007, 17:48 »

1.5 mio dkr. til indkøb Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #12: 11 Maj 2007, 17:52 »

1.5 mio dkr. til indkøb Skuffet

uff ! Så køb da Ronaldinho Opstemt
Logged

//Lindskov6ooo

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #13: 11 Maj 2007, 17:56 »

Han koster da 200-300 mio dkr. Peace

Jeg nøjes med Backham - om et års tid Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Holdet fra galaksen!
« Svar #14: 11 Maj 2007, 18:00 »

- ja hvis det kan gøre det.

Har du patch 7.0.2 , for i min update skifter han ikke. (patch 7.0.2) ?
Logged

//Lindskov6ooo

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010