home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Villans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Villans  (Læst 5385 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
The Villans
« : 10 Maj 2007, 16:55 »



Søndag den 02-07-06


O’Neill Siger Farvel Og Tak


Martin O’Neill stopper med øjeblikkelig virkning, grundet personlige problemer. Et stort tab for klubben udtaler klubejer Randy Lerner

Randy Lerner
Aston Villas klubejer og direktør Randy Lerner havde her til eftermiddag indkaldt pressen til et pressemøde, for at informere pressen om at klubbens manager Martin O’Neill stopper med øjeblikkelig virkninger som manager i klubben, efter få ugers virke på den post.

Randy Lerner informerede pressen om at Martin O’Neill træk sig på grund af personlige problemer, men ville ikke kommer nærmere ind hvilken problemer det skulle være. Ifølge kilder tæt på klubben skulle det dreje sig om alvorlig sygdom i familien, men dette er stadigvæk ubekræftet rygter.

”Jeg er utrolig ked af at høre at O’Neill stopper i klubben. Vi var mange fans der var utrolig glade da vi hørt for et par uger siden at han var ny mand i managersædet hos the Villans. Her fik vi en af Europas bedste managers, en mand som kunne løfte holdet et kæmpe skridt, og så sker dette. Det er en sørgelig nyhed, men jeg ønsker alt held og lykke til O’Neill i fremtiden” udtalte Aston Villa fanen James Reilly til Sky Sports efter han hørt nyheden.

Hvem den nye mand i managersædet hos Aston Villa bliver, er der ingen der ved. Randy Lerner udtalte på pressen at man arbejde på højtryk for at finde en ny mand til at indtage posten med det sammen og at man pt. lå i forhandlinger med nogen, så der skulle gerne være en afklaring på hvem der vil overtage posten i løbet af nogen dage.

Hvem disse var ville Lerner ikke ind på, men i ifølge diverse rygter på nettet skulle navne som Gareth Southgate, Jose Antonio Camacho, Michael Schäfer, Ian Rush, Michael Laudrup, Paul Merson, Poul Hansen og Tony Adams. Men de helt varme navne skulle dog være den tidligere Real Madrid manager Vicente Del Bosque og tidligere engelsk landsholdstræner Sven Göran Erikson.



Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: The Villans
« Svar #1: 10 Maj 2007, 16:57 »

Tjaa... Minder lidt for meget om dine andre blogs, men det er jo ikke kun skidt Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Villans
« Svar #2: 10 Maj 2007, 16:57 »

Oh nej.. Ikke det samme shit igen Wink

Ej godt. Som du ved jeg synes.. Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #3: 10 Maj 2007, 18:39 »



Onsdag den 05-07-06


Merson Ny Chef For The Villans


Aston Villas bestyrelse med klubejer og direktør Randy Lerner i spidsen, kunne her få dage efter Martin O’Neill forlod managerposten i Aston Villa, præsentere den nye manager for Aston Villa. Det ledige managersæde går til den tidligere Arsenal, - Aston Villa og engelsk landsholdspiller, midtbanespilleren Paul Merson. Det er Mersons første job som manager, siden har blev fyret som manager for Walsall i februar 2006, hvor han siden har arbejde som fodboldekspert på diverse fodbold programmer.

Paul Merson
Aston Villas klubejer og direktør Randy Lerner havde i dag indkaldt den engelske presse til et pressemøde hvor han præsenterede manden der skulle overtage det ledige managersæde i klubben, efter Martin O’Neill stoppede for få dage siden.

Manden der skal overtaget roret som manager i Aston Villa er den tidligere Aston Villa spiller og landsholdspiller Paul Merson. Merson som i 4 år af sin lange karriere spillede i Birmingham klubben. Det er Mersons andet manager job i sin tid som træner, efter han blev fyret som manager i Walsall i februar 2006. Siden har Merson arbejdet som fodbold eksperter for diverse engelske fodbold programmer. Men da Paul Merson fik tilbuddet om at blive manager i Aston Villa, var han ikke sen til at sige nej.

”Da Randy Lerner ringede til mig for få dage siden blev jeg overrasket. At han overhovedet havde mig i tankerne til dette job kom som en overraskelse. Især når man kunne læse og høre i diverse medier at Del Bosque og Erikson var klare favoritter til jobbet. Men efter en god lang snak omkring planerne for klubben osv. kunne jeg mærke at dette var en spændende udfordring. Så jeg kunne ikke gøre andet end at sige ja til jobbet” udtalte Paul Merson på pressekonferencen.

Randy Lerner lagde heller ikke skjul på at han var rigtig glad for at det var lykkedes at hente en publikumsdarling som Paul Merson til klubben, men også at det var dejligt at have fået en mand til klubben som kendte den ind og ud.

Der var ingen tvivl om at det var en kæmpe overraskelse at det lige blev Merson som skal være ny Villa træner, og de fans vi fangede på gaden var også galde for nyheden om Merson som manager, men ville også se hvordan han klarede sig som manager før man ville diskutere om han var den rette for klubben, taget i betragtning af at Merson ikke har haft den store succes som manager.

”Er det rigtigt? Det er godt nok dejligt at høre at Merson er tilbage som manager I klubben. Fantastisk fodboldspiller som var en god mand for klubben da han spillede der. Det er positiv ting at han kender klubben ind og ud, men om han er den rette til jobbet er svært at svare på. Men hvis han kan få klubben op og kæmpe omkring UEFA cup pladser, så tror jeg han er den rette, hvis du forstår” udtalte Nick Ryan om at Merson var tilbage i klubben.

Lerner og Merson var enig omkring målsætningen for klubben, hvilket var at klubben skulle gøres stærk over årene til at markere sig som en af topklubberne i England. Og at det klare mål for sæsonen 2006/07 var at ende i top 10 og gerne sætte sig på en UEFA cup plads.

”Aston Villa har en rigtig stærk trup, en trup som helt sikkert kan gøre sig i top 10, og også være med I kampen omkring en af UEFA Cup pladserne. Vi har en god blanding af unge og erfarerene spiller, som ved det rette mix og taktik nok skal få os til at være med der hvor det sner” udtalte Paul Merson på pressemødet.” udtalte Paul Merson omkring planerne for Aston Villa denne sæson.

Til at nå disse mål har Randy Lerner givet Paul Merson et transferbudget på 216.000.000 kr., og et lønbudget på 8.750.000 kr. Merson lagde heller ikke skjul på at der ville blive købt ind til nogen forskellige pladser på holdet, men på spørgsmålet om hvem klubben var interesseret I, smågrinede Merson bare og svare ”det har jeg sku da ingen kommentar til, vil da ikke give mine konkurrenter nogen gode tips.”

Mersons officielle debut for Aston Villa bliver imod Blackburn Rovers lørdag den 19. august hjemme på Villa Park. Inden da tager Aston Villa på en lille træningstur til Tyrkiet hvor de skal spille 3 venskabskampe mod 3 lokale tyrkiske hold, derefter går turen hjem til England, hvor der venter endnu 3 venskabskampe bl.a. mod Mersons tidligere klub Walsall.

Fakta Om Paul Merson


Merson - fra hans tid i Arsenal
Merson har selv en lang og glorværdig karriere bag sig som spiller i England og en lille som træner. Hans karriere startede i Arsenal, da han i 1984 kom på lærlinge kontrakt der. Efter et lejeophold hos Brentford fik Merson sin debut for Arsenal den 22. november 1986 mod Manchester City. Og op gennem slutningen af 80’erne fik han etableret sig som en af de bedste spiller på George Grahams succesfulde Arsenal mandskab. I 1988/89 sæson var Merson fast mand på højrekanten, og var med til at sikre Arsenal det engelske mesterskab den sæson. Merson fik også debut på det engelske U21 landshold den sæson og blev kåret som årets unge spiller i England. Merson var med igen 2 år efter da Arsenal igen kunne kalde sig engelske mester. Samme år fik han debut på det engelske landshold mod Tyskland. Merson blev ved med at vinde trofæer med Arsenal, F.A. Cuppen og Liga Cuppen i 1993 og Cup Winners Cup i 1994.

I november 1994 blev Mersons fodboldkarriere sat på pause i 3 måneder. Merson havde indrømmet at han var alkoholiker og afhængig af kokain, hvilket han ikke var den eneste kendte Arsenal spiller der gjorde, bl.a. forsvarsgeneralen Tony Adams døjede med lignede problemer. Det engelske fodbold forbund fik Merson på en afvænningsklinik og tre måneder efter i februar 1995 var Merson igen tilbage på fodbold banen, clean af sit misbrug.

Paul Merson fortsat med at være fast mand på Arsenal holdet under den nye Arsenal manager Bruce Rioch i 1995/96 sæsonen, og han fortsatte også med at være det da Arsène Wenger overtog roret i 1996/97 sæson. I slutningen af 96/97 sæsonen blev han dog overrasket nok solgt til Middlesbrough for 5 millioner pund, og blev dermed den dyreste spiller en ikke Premier League klub havde købt.

Merson var en af de vigtigst spiller som var til at gøre Middlesbrough nr. 2 i første division i 1997/98 sæsonen, og i 1998 var han en af de få spillere på det engelske VM landshold som ikke kom fra en af de engelske topklubber. Paul Merson spillede også i den kendte kamp mod Argentina, hvor han scorede i straffesparkskonkur rence, men England tabte kampen i sidste ende.

Merson som Villans spiller
I sommeren 1998 kom Paul Merson på kollisionskurs med diverse Boro fans da han udtalte at Middlesbrough  var en klub der døjede med druk og ludomani problemer og at han gerne ville væk fra klubben med det samme. Og i efteråret 1998 blev han så solgt til Aston Villa for 6.75 millioner pund. Han slog sig hurtigt fast som en af fansene favoritter, med hans kreative og flotte spil. Paul Merson var i klubben i fire sæsoner, og var med til at få klubben i en F.A. Cup finalen i 2000. I slutningen af 2001/02 sæsonen stoppede Merson i klubben efter han fik en fri transfer. Merson fandt sig hurtigt en ny klub, som var Portsmouth. Og i 2003 havde han en afgørende finger i Portsmouths oprykning til Premier League.

Men Paul Merson følte sig for gammel til at kunne spiller i Premier League, og valgt efter at skifte til en ny klub. Han valgte i stedet for at skifte til første divisions klubben Walsall i sommeren 2003. Men fra februar 2004 glippede Merson en masse kampe for Walsall da han indlagde sig selv på Sierra Tucson Clinic i Arizona efter at have indrømmet et problem med ludomani. Efter at have været væk i et par måneder kom Merson tilbage til Walsall og kunne se at klubben var røget ned i
Nedrykningszonen og at manageren i klubben var fyret. Paul Merson blev kastet ind som ny manager for klubben. Merson kunne dog ikke undgå at Walsall rykkede ned, og dagen der på nedrykningen fik han forlænget sin kontrakt som manager for Walsall.

2004/05 sæsonen skulle vise sig at blive en hård en for Merson både på og uden for banen. Walsall røg hurtigt ud af alle cup turneringer til non-leagues hold og nedrykning fra League One begyndte også at true. På det personlig plan døjede han med familiære problem og igen med et alkohol problem. Men Paul Merson og Walsall undgik to nedrykninger i træk. For på sidst dagen  af transfer vinduet hentede Merson en masse gode og kendte spiller bl.a. Mark Bosnich og Julian Joachim og med så stærke transfers til Walsall holdte klubben sig i League One.

Men en nedrykning kunne ikke undgåes i 2006, og da Walsall befandt sig i nedrykningszonen tog Walsalls bestyrelse at fyre Paul Merson som manager i februar 2006. Selvom Merson fik diverse tilbud om at spiller fodbold helt oppe på Championship niveau valgte Merson at tegne en kontrakt med Conference League holdet Tamworth og genoptage sin karriere som spiller. Men denne kontrakt varede kun over 2 kampe – hvor Merson kun spillede en – og en måned efter han var blevet fyret som manager for Walsall træk han sig tilbage som fodboldspiller og fortsatte tilværelsen som fodboldekspert, men er nu igen tilbage i fodbold verden som manager.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 18:50 af Kimu » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The Villans
« Svar #4: 10 Maj 2007, 18:54 »

Ser godt ud Kimu Smiley Fortsæt endelig
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villans
« Svar #5: 10 Maj 2007, 21:33 »

Ser godt ud Kimu!... Utroligt så meget du får med om Merson!... Virkelig klasse Opstemt

Glæder mig til mere!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: The Villans
« Svar #6: 10 Maj 2007, 22:30 »

Klasse blog som Berendt siger. Du har virkelig fået meget nyttig fakta stablet på benene.. Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #7: 10 Maj 2007, 22:59 »

Ser godt ud Kimu Smiley Fortsæt endelig

Tak skal du have Møller, og det vil jeg gøre Smiley

Ser godt ud Kimu!... Utroligt så meget du får med om Merson!... Virkelig klasse Opstemt

Glæder mig til mere!

Ja, det var en pæn del om Merson, men han har også haft en lang karriere, så der skulle en del med Smiley

Klasse blog som Berendt siger. Du har virkelig fået meget nyttig fakta stablet på benene.. Smiley

Tak skal du have 7kfum Smiley Dejligt at høre du kan lide den Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #8: 10 Maj 2007, 23:03 »



Lørdag den 08-07-06


Collins Til Villa


Paul Merson kunne i dag præsentere sit først indkøb som manager for Aston Villa. Spilleren der blev præsenteret for den ventende presse var den 22 årig walisiske landsholdspiller James Collins.

James Collins
Her få dage efter sin tiltræden som manager for Aston Villa, havde manager Paul Merson indkaldt den engelsk presse til sit første pressemøde. På pressemødet skulle Villas nyeste indkøb og Mersons første indkøb præsenteres.

Den første spiller som blev præsenteret for den ventende presse var den 22 årig walisiske forsvarsspiller James Collins. Collins har spillet 13 kampe for det walisisk landshold og er hentet hos Premier League kollegaerne fra West Ham af. James Collins er 22 år og er indtil videre hentet til som back up for det man må regne som første valget i Villas forsvar Martin Laursen og Olof Mellberg.

”Jeg er utrolig glad for skiftet til Aston Villa. Det er ambitiøs klub, og de har nogen spændende planer som jeg gerne vil være med til at udføre. Jeg ved godt at jeg ikke er første valget til en forsvarsplads, men der er ikke andet for at jeg må kæmpe for pladsen og vise mit værd for mine nye holdkammerater og manager via. træningen.” udtalte Collins på pressemødet.

James Collins er hentet for 14.000.000 kr. og har underskrevet en 4 årig kontrakt med Birmingham klubben.
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: The Villans
« Svar #9: 10 Maj 2007, 23:07 »

Udmærket start. KUTGW...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #10: 10 Maj 2007, 23:09 »

Udmærket start. KUTGW...

Tak skal du have CA Smiley Og det vil jeg helt sikkert gøre Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #11: 10 Maj 2007, 23:42 »

Jeg kan jo kun erklære mig enig med de andre, der har kommenteret. Det ser rigtig, rigtig godt ud. Jeg er vild med, at du har valg Merson som manager :-). Jeg tror desuden på, at Collins bliver et super fornuftigt køb!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #12: 10 Maj 2007, 23:52 »

Jeg kan jo kun erklære mig enig med de andre, der har kommenteret. Det ser rigtig, rigtig godt ud. Jeg er vild med, at du har valg Merson som manager :-). Jeg tror desuden på, at Collins bliver et super fornuftigt køb!

Tak skal du have KF. Det er jeg rigtig glad for at høre Smiley Håber jeg kan holde på din interesse for bloggen. Ja, er også selv vild med valget som Merson. Fantastisk spiller i sin tid, håber du fik noget ud af den karriere gennem gang jeg havde lavet Smiley

Tror også på James Collins. Bruger ham fast i midterforsvaret i mit spille med det walisiske landshold, og der gør han det godt. Så er ikke i tvivl om at han vil gøre det godt her også.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #13: 10 Maj 2007, 23:55 »



Lørdag den 08-07-06


Stortalent Til Villa


Få timer efter Merson havde præsenteret James Collins som ny spiller i Aston Villa, var der bud efter pressen igen. For Merson kunne præsentere endnu en spiller. Denne gang til det forreste geled, nemlig det unge engelske angrebstalent Dave Nugent fra Preston.

Det var en stor smilende klubejer – Randy Lerner – og manager – Paul Merson – som trådte ind til den ventende presse i Aston Villas presselokale på Villa Park.

”God eftermiddag alle sammen. Dejligt at i kunne komme igen med så få timers kort varsel. Men i er kaldt her til da vi har endnu en spiller vi gerne vil præsentere for jer. Vi er meget glad for at det har lykkedes at lokke så stor en profil til klubben, som den person vi vil præsentere om lidt. Det har nemlig været en hård kamp at om at få ham til klubben. Men nu har vi sikret ham og her er han så, må jeg præsentere jer for Aston Villas nyeste angriber Dave Nugent.” startede Randy Lerner pressemødet ud med.

Efter den lille indledning blev døren over i hjørne åbnet, og ind trådt den engelske U21 landsholdspiller Dave Nugent. Dave Nugent er hentet i den engelske Championship klub Preston North End for omkring 57.500.000 kr. Det gør ham dermed det dyreste køb for Aston Villa under Paul Mersons ledelse.

”Det er en stor dag for Aston Villa. At det lykkedes os at få hentet Nugent til klubben, er noget vi ikke regnede med. Da vi tog kontakt til ham og Preston fik vi af vide at der var hård konkurrence omkring ham med andre store Premier League klubber. Men takket været benhård arbejde er vi fik vi ham. I ham får vi en super god angriber. Nugent er rigtig farlig med sit højreben, hvilket han har vist de sidste par sæsoner i Preston. Desuden er han hurtig, hovedstødstærk og god til at drible med bolden for at nævne nogen af de mange gode egenskaber hos ham.” udtalte Paul Merson om sit nyeste indkøb.


Dave Nugent - Ny angriber hos the Villans


Nugent havde selv følgende kommentar til omkring sit skifte: ”Ja, det kommer nok som et overraskende valg at jeg er skiftet til Villa. Der er mange som råde mig til at lade være med det, men udsigten til at få fast førsteholds fodbold var større her end hos andre Premier League klubber. Desuden gjorde Merson og Aston Villa et kæmpe arbejde for at få mig hertil, især det personlige møde jeg havde med Merson hvor han fortalt om klubbens planer overtalte mig rigtig meget. Nu ser jeg bare frem til at komme på træningsbanen og hilse på mine nye holdkammerater, og vise dem og min nye manager mit værd”

Dave Nugent har underskrevet en 4 årig kontakt med the Villans.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Villans
« Svar #14: 13 Maj 2007, 16:28 »



Tirsdag den 11-07-06


Stærk Islænding Til The Villans


Aston Villa kunne i dag bekræfte at klubben har hentet den stærke islandske angriber Heidar Helguson til klubben.

Aston Villa bekræftede i dag i en pressemeddelelse at klubben har hentet den 28 årig islandske landsholdsangriber Heidar Helguson til klubben. Helguson er hentet hos Premier League kollegaerne fra Fulham.

”Vi har hentet Heidar Helguson til klubben, da han er den type angriber som vi lige kan bruge. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi spiller med en decideret target man i vores system, og til den plads er Helguson perfekt. Han er ganske vist ikke så høj, men har de kvaliteter der skal til. Han er stærk i luften og hovedspillet, hvilket er de mest nødvendig egenskaber for en angriber der skal være target man. Men samtidig er han også stærk med fødder, så vi skal nok også komme til at se nogen mål fra ham af.” citat Paul Merson fra pressemeddelelsen

Om Helguson bliver førstevalget i angrebet hos Aston Villa, er der ingen der ved. Så indtil videre skal den 28 årig islænding kæmpe om pladsen som target man hos the Villans mod Juan Pablo Angel og John Carew. Carew er dog pt. udenfor med skade.

Heidar Helguson har spillet 38 landskampe for Island og scoret 6 gange for sit fædreland. Desuden har han erfaring fra både the Championship og Premier League. Han er hentet for 23.000.000 kr. hos Fulham og har underskrevet en 2 årig kontrakt med the Villans


Heidar Helguson – Villans ny target man

 
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010