home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1342 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  How to conquer the World
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er denne blog indtil videre med i opløbet som den bedste blog?
Ja!
- 14 (43,8%)
Nej!
- 10 (31,3%)
Ved det ikke, har ikke læst den.
- 8 (25%)
Antal Stemmer: 32

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: How to conquer the World  (Læst 14931 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: How to conquer the World
« Svar #15: 11 Maj 2007, 10:46 »

takker for kommentarerne, og Saviola er glad for du ligger mærke til det Smiley
Næste update var på vej, men compen gik ned. Kommer muligvis i nat eller i morgen.

Btw, ønsker i flere billeder eller...? Der vil automatisk komme lidt flere på, efterhånden som der kommer noget relevant at vise  Thumbs Up

Forresten er der kommet nye billeder, den opmærksomme læser er nu sikker på hvilket konsortium, der har overtaget Sunderland AFC Wink
« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 15:37 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Brodtgaard
Manager

« Svar #16: 11 Maj 2007, 10:59 »

God start asenalistic...  God tvist med blondinen - fortsæt med det humorfyldte

Thumbs Up

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager

« Svar #17: 11 Maj 2007, 11:10 »

takker for kommentarerne, og Saviola er glad for du ligger mærke til det Smiley
Næste update var på vej, men compen gik ned. Kommer muligvis i nat eller i morgen.

Btw, ønsker i flere billeder eller...? Der vil automatisk komme lidt flere på, efterhånden som der kommer noget relevant at vise  Thumbs Up

Forresten er der kommet nye billeder, den opmærksommen læser er nu sikker på hvilket konsortium, der har overtaget Sunderland AFC Wink

Tjo, der er vidst ikke tvivl om hvem der trækker i trådene i Sunderland. Giver det måske flere penge i klubkassen??  Rullende Øjne

arsenalistic
Manager

« Svar #18: 11 Maj 2007, 11:13 »

Tjo, der er vidst ikke tvivl om hvem der trækker i trådene i Sunderland. Giver det måske flere penge i klubkassen??  Rullende Øjne

Det vil vise sig, det vil vise sig  Cool

Får måske lige flækket en update sammen på arbejdet, der er pænt dødt

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #19: 11 Maj 2007, 12:08 »

Dansk konsortium overtager Sunderland!

Chokbølger ryster den engelske fodboldverden i disse dage, da det danske multikonsortium Maersk har overtaget Championship-klubben Sunderland AFC. Nyheden blev offentliggjort fredag morgen af DR, hvor der var et længere interview med den nye bestyrelsesformand Jess Søderberg, også nuværende bestyrelsesformand i Maersk. Han svarede kort og klart, at opkøbet af klubben var en handling foretaget
Roy Keane gik, og smækkede med døren.

på baggrund af, nu afdøde, H.E. Arnold Mærsk Mc-Kinney Møllers ønsker. Den fjendtlige overtagelse faldt ikke i god jord, og fik den iltre irske manager Roy Keane til at smække med døren, og tage mere end halvdelen af personalet med.
Det får dog ikke Jess søderberg til at ryste i bukserne;

-" Roy Keane, han har ikke bevist mere i fodboldverdenen end mange af de emner vi har på tale i bestyrelseslokalet, og jeg kan love allerede nu, at klubben ikke kommer til at stå og mangle en  manager mange dage endnu."

Med denne udtalelse har bestyrelsesformande n fået sat gang i rygtebørsen, og der skydes til højre og venstre, højt og lavt, men hvem det bliver står stadig hen i det uvisse.

En ting der er vis, er at supporterne ikke har taget godt imod de danske forretningsmænd. Idag var flere hundrede supportere på gaden, med bannere og slagråb, og da vi spurgte Jess Søderberg, hvordan han ville tackle dette, svarede han køligt og nonchalant;

-"Vi har penge til at trække denne klub op i toppen af verden, vi har penge til at give gratis øl og fribilletter et par gange om året. Tror du ikke nok vi skal få vundet deres hjerter med tiden?"

Det var den sidste kommentar vi fik ud af forretningsmanden, før han satte sig i limoen og kørte til lufthavnen.

« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 15:17 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #20: 11 Maj 2007, 14:12 »

Han sad med det store smil på, han havde forstået, hvad jeg ville ham åbenbart. Jeg gav ham hånden og præsenterede mig;
- "Jess Søderberg"
- "Du ved hvem jeg er"
Smilet blev til et grin, ja jeg vidste udemærket hvem manden var, han var jo en legende i dansk fodbold. Preben satte sig ned og gestikulerede at jeg skulle gøre det samme. Det var en mærkelig følelse, vi var begge kendte, men det var mig der var den magtfulde, og dog fyldte denne mand mig med respekt. Han kiggede på mig og sagde;
-"Jeg har kun en betingelse for at tage stillingen, jeg vil have Brian med."
Top tænkte jeg, det her var sgu juleaften om igen, så uden betænkningstid, stak jeg ham næven som accept.
Denne danske sommeraften kunne ikke blive bedre, to danskere var sikret til staben som henholdsvis manager og træner, det var skønt. Nu ville min nyansatte træner også kigge forbi og min manager havde lagt champagnen på køl. Nu skulle vi fejre det, Preben Elkjær, Brian Laudrup og mig, boldspasseren med pengene.

Danmarks nye trænerduo, Elkjær og Laudrup, i tv3-studiet, hvor de fleste har set dem en tirsdag eller onsdag aften. De er de første af forhåbentligt mange danskere i klubben

De næste par dage blev brugt på at signe flere danske trænere og fysioterapeuter, bla. sikrede vi og Mogens Kreutzfeldt få dage efter, ligesom Allan Drud fra OB blev signet som talentspejder. Dette er kun starten på vores signings, for selvom jeg ikke vidste meget om fodbold, havde jeg dog fattet at Elkjær gerne så et par nye spillere i klubben, da der er en del huller, hvis planen om at erobre verden skal lykkes. Elkjær bad om et transferbudget på £5 mio., en del for en Championship-klub, han fik det dobbelte. Jeg sagde at hvis nogle af hans transferemner var hårde at signe, skulle hans ringe til mig, og således gik det til, at jeg en varm søndag, blev afbrudt i min ugentlige afspændingsøvelser, for at tage flyveren til Sydengland, hvor en ung venstreback, ikke var så nem at få forhandlet fri af klubben.

Fem timer efter sad jeg over for Rupert Lowe, gad ikke tale med hans underordnede, for hvis du vil have noget så tag det, direkte. Rupert Lowe var en fin fyr og samtidig bestyrelsesformand for Southampton, så bad ham give mig en pris på den spiller Elkjær ville have, Gareth Bale. Først troede jeg han tog pis på mig, £2,7 mio. for en 17-årig? Men en video af talentet og et par whiskeyer overtalte mig, og han en underskrift på transferen. Bad om at møde drengen, der havde kostet en fjerdedel af transferbudgettet, og kan sige at den lille lort er en hyggelig fætter. Selve kontraktforhandling en lod jeg andre tage sig af, det var jo tydeligt nok han ikke så et skifte som en dårlig idé. Dagen efter blev han præsenteret i klubben, og de værste uroligheder med supporterne tog af, de begyndte at se, hvor vi ville hen med klubben.

Måske ikke denne køneste dreng i verden, men ifølge Elkjær en kommende stjerne for vores klub

« Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 14:51 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #21: 11 Maj 2007, 14:39 »

går det for langsomt frem til at folk gider være med?  Forlegen

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #22: 11 Maj 2007, 14:43 »

Bestemt ikke. Indtil videre er dette i mine øjne konkurrencens bedste blog, så fortsæt endelig i samme stil.

arsenalistic
Manager

« Svar #23: 11 Maj 2007, 14:50 »

Bestemt ikke. Indtil videre er dette i mine øjne konkurrencens bedste blog, så fortsæt endelig i samme stil.

Du er sød  Smiley Hævet Øjenbryn

Go you Gunners!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #24: 11 Maj 2007, 14:56 »

Jeg følger også med. Det ser godt ud. God skrivestil.

KUTGW.  Thumbs Up

Brøndby IF & Chelsea FC

Vinokourov
Manager

« Svar #25: 11 Maj 2007, 14:59 »

Der ikke laves flere afsnit af klovn
Der laves da en 5. sæson...

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

arsenalistic
Manager

« Svar #26: 11 Maj 2007, 15:06 »

Der laves da en 5. sæson...
Ikke 100% bekræftiget, men kommer selvfølgelig med dementi i så fald det gør   Wink

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #27: 11 Maj 2007, 15:07 »

Ikke 100% bekræftiget, men kommer selvfølgelig med dementi i så fald det gør   Wink

Dropper Mærsk så planen om Sunderland ;-)

Du er sød  Smiley Hævet Øjenbryn

Kys

Kaas
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 11 Maj 2007, 15:15 »

Mega fed blog. Du skriver mega nice og giver en lyst til hele tiden at vide mere om Sunderland.
Vil klart følge med..Tunge

arsenalistic
Manager

« Svar #29: 11 Maj 2007, 15:16 »

Dropper Mærsk så planen om Sunderland ;-)

Kys

Ja, hvis klovn vender tilbage, så skal Jess Søderberg se klovn og så er der ikke tid til andre svinkeærinder Wink

Go you Gunners!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010