home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Southampton FC - "The Saints"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC - "The Saints"  (Læst 23662 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #90: 27 Maj 2007, 19:46 »

Ser sgu rigtig flot ud Thumbs Up
Hva betyder det så? Du er tilbage fra den korte pause, eller hva? Hvis du er stoppet, så kom igang igen - Rigtig god blog, ærgeligt hvis du skulle stoppe her..

Hvis jeg var dig ville jeg slet heller ikke tage al kritikken mht. layout til dig. Hvis du kigger på Møllers tidlige opdateringer i hans blog, er det også relativt tydeligt at se hvor inspirationen kommer fra - hvilket jeg finder ret dobbeltmoralsk. Uanset hvad, alle bliver inspireret af alle, og du har lavet en god blog.

Tja, jeg fant hurtigt ud af at jeg ikke havde mistet lysten. Overreagerede måske bare en smule Rullende Øjne
Men tak fordi du syntes bloggen er god Smiley

Meget bedre Blackhawk Wink

Danke Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #91: 27 Maj 2007, 19:57 »

Et råd til dig Blackhawk. Ikke noget kritisk Peace
Men i dine billeder sæt enten noget stroke eller skift farve i noget af teksten.
Jeg faldt over billedet med Chamach. Det er svært at se hans navn.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #92: 27 Maj 2007, 20:04 »

Et råd til dig Blackhawk. Ikke noget kritisk Peace
Men i dine billeder sæt enten noget stroke eller skift farve i noget af teksten.
Jeg faldt over billedet med Chamach. Det er svært at se hans navn.

Jeg prøvede faktisk med en stroke, men syntes personligt ikke det så godt ud. Så prøve jeg med noget gradient, og som du kan se, blev de ikke som ønsket. Det med farveskift var faktisk en god ide Smiley
« Seneste Redigering: 27 Maj 2007, 20:35 af Blackhawk » Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #93: 28 Maj 2007, 12:53 »

Super nice med det nye grafik, det er sku fedt.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #94: 28 Maj 2007, 19:58 »



Fornem afslutning på 2007
31.12.07 - Premier League

Med en stabil efterårs sæson af Southampton, giver det forhåbninger om overlevelse. Det blev til i alt 5 sejre, 4 uafgjorte og 8 nederlag. En fin statistik af ny oprykkerne, der dermed kan overvintre på en 16 plads. Kun en svag afslutning med to nederlag, til henholdsvis West Ham og Aston Villa, gjorde at "The Saints" ikke gik ind i det nye år med en flot 10. plads.

Efter den turbulente start, med både kampe mod Manchester, Liverpool og Arsenal, ventede modstander som Southampton burde kunne spiller lige op med. I hvert fald hjemme. Først blev til et point ude mod Middlesbrough, før ærkerivalerne fra Portsmouth blev sendt hjem fra St. Marys Stadium, med 2-1.

Det blev efterfølgende to sejre, to nederlag og en enkelt uafgjort i kampene mod Wigan, Birmingham, Manchester City, Everton og Reading. Værst så det ud med Manchester City, hvor vi blev sendt hjem med svindende 4-0. Manchester gav os en lektion i at unytte sine chancer, hvilket har knebet for Southampton. Det er blevet til et par halvstore direktører af bl.a. Rasiak og Walcott. Når det er sagt, skal spillerne også roses for deres fighter indsat, der bl.a. blev givet til udtryk i kampen mod Reading. 4-1, og så var alt om Manchester kampen glemt.

En svag afslutning i december satte en stopper for "The Saints". Efter en sejr over Newcastle var de rød og hvidstribede oppe og runde 10. pladsen, men to klarer nederlag mod West Ham og Aston Villa, dog begge ude, ødelagde drømmen for at leje med de store. En alt i alt acceptabel indsats af Southampton, hvor spillet har kørt i perioder, mens afslutningerne simpelthen ikke har været gode nok.

Samtidig var Southampton ramt af en alvorlig krise, hvor både 1., 2., 3. og minsandten også fjerde målmanden var skadet. Derfor måtte de hente den unge og urutineret Steve Holloway op fra U/18 holdet. Han fik 9 kampe, deraf 7 i ligaen, og man må sige han klarede det med bravur. Ingen havde regnet med han kunne klare presset, men han fik lukket munden på alle kritikerne, og bevist sit store talent.

vs. Arsenal - 2:3 [Pele, Bale]
vs. Fulham - 1:1 [Curth]
vs. Manchester United - 1:1 [Idiakez]
vs. Sunderland - 2:1 [Pele, Wright-Phillips]
vs. Liverpool - 0:1 [Ingen]
vs. Middlesbrough - 1:1 [Routledge]
vs. Portsmouth - 2:1 [Sørensen, Sørensen]
vs. Wigan - 0:1 [Ingen]
vs. Birmingham - 1:0 [Walcott]
vs. Manchester City - 0:4 [Ingen]
vs. Everton - 1:1 [Rasiak]
vs. Reading - 4:1 [Sørensen, Walcott, Rasiak, Pele]
vs. Blackburn - 2:3 [Walcott, Walcott]
vs. Newcastle - 4:2 [Rasiak, Pele, Routledge, Idiakez]
vs. Charlton - 2:3 [Walcott, Walcott]
vs. West Ham - 0:3 [Ingen]
vs. Aston Villa - 2:5 [Barnes, Barnes]
« Seneste Redigering: 28 Maj 2007, 21:00 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #95: 28 Maj 2007, 20:13 »

Kev > Mange tak. Andre der vil smide en kommetar? Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #96: 28 Maj 2007, 20:39 »

Kanon update Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #97: 28 Maj 2007, 20:48 »

Det ser rigtigt flot ud BH Thumbs Up Helt klart én af mine favorit blogs.

De nye billeder du laver, klipper du så først spiller ud og indsætter ham igen ? Smiley

PS: Kan jeg få et SS af: Sørensen Walcott og Pele ?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #98: 28 Maj 2007, 20:59 »



Overaskelsen mod Galatasaray
14.02.07 - UEFA CUP

Der var lagt op til en spændende kamp i knockout spillets første runde. Overaskelsen fra Southampton  mod de tyrkiske vicemestre Galatasaray. En kamp med meget på spil for begge klubberne.

Kampen startede ud hård tempo fra Galatasarays side, og de resulterede i en scoring. Det var den tyrkiske landsholdsspiller Ates Necatis der stod noteret for målet. Målet gav samtidig Galatasaray lidt luft, så de kunne køre den sikkert hjem.

Det gav også Southampton mere blod på tanden, og efter en halv time er det Walcott der for afsluttet, men skuddet bliver blokeret. Returen samler Giles Barnes, og han afslutter resolut. 1-1. Southampton er pludselig inde i kampen igen.

Mens Southampton ser ud til at være tilfreds med 1-1, er Galatasaray i stik modsatte opfatning. De presser og presser, uden at komme forbi et godt organiseret Southampton forsvar. Det giver bagslag i de 81. min, hvor Wright-Phillips har sidste fod på en flot kontra. Sørensen står for assisten. Opgøret ender dermed med 2-1, og Southampton sikre sig et godt udgangspunkt til returen på St. Marys Stadium. Forsvarsklippen Michaels Svensson bliver kåret som "Man of the Match".
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #99: 28 Maj 2007, 21:02 »

Det ser rigtigt flot ud BH Thumbs Up Helt klart én af mine favorit blogs.

De nye billeder du laver, klipper du så først spiller ud og indsætter ham igen ? Smiley

PS: Kan jeg få et SS af: Sørensen Walcott og Pele ?
Det samme igen.

Flot resultat mod de ''Gale fra Tasaray'' Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #100: 28 Maj 2007, 21:05 »

Det ser rigtigt flot ud BH Thumbs Up Helt klart én af mine favorit blogs.

De nye billeder du laver, klipper du så først spiller ud og indsætter ham igen ? Smiley

PS: Kan jeg få et SS af: Sørensen Walcott og Pele ?

Tak skal du ha'. Jeg klipper ikke billederne ud. De er "originale" Smiley
Her er dine SS: Pele, Walcott, Sørensen

Kanon update Smiley

Tak Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #101: 28 Maj 2007, 21:23 »



Overaskelsen forsætter mod tyrkerne
21.02.07 - UEFA CUP
Gode gamle Sükür kunne intet stille op

Galatasaray kom til Sydengland med et dårligt udgangspunkt, men det skulle der rettes op på. Southampton skulle bare holde tyrkerne fra fadet, så ville en plads i næste runde være sikret. Faktisk kunne de godt gå hen og tabe med 0-1, og samtidig gå videre på reglen om udebanemål. Og det var præcis hvad de gjorde.

Kampen lignede ellers et rent deja-vu af det forrige opgør, Ates Necati bragte relativt hurtigt gæsterne foran, og efter 20 min. var det tæt på 2-0. Som i den forrige kamp pressede de godt på mod Southamptons mål, og var ved flere lejligheder tæt på endnu en kasse. Men stillingen holdt til pausen.

Efter pausen satsede tyrkerne endnu mere offensivt, men Southampton var godt tilfreds med resultat. et par enkelte halv-store chancer kom de dog frem til, størstedelen på kontra.

Efter 80 min. af opgøret valgte Galatasaray at tage målscore Necati ud og sætte den gamle måltyv, Hakan Sükür ind. Hvem husker ikke hans mål mod Sydkorea efter bare 11 sekunder, i VM bronzekampen, VM i Sydkorea, 2002? Han kunne dog intet stille op mod et super forsvar, og Southampton kunne gå videre på mindst mulig margen. Men spiller var nok ligeglade. I næste runde venter franske Marseille, der slog Partizan ud.
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #102: 28 Maj 2007, 22:00 »

Fremragende resultater, og igen suveræn grafik, det må jeg sige, det er en virkelig god blog du har gang i.

Men bliver nød til at spørge hvordan det kan være at i alle sammen har Photoshop, det er da møg dyrt. Og kan ikke lige komme i tanke om en anden måde at lave så flot grafik på.

KUTGW
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #103: 29 Maj 2007, 14:54 »

Fremragende resultater, og igen suveræn grafik, det må jeg sige, det er en virkelig god blog du har gang i.

Men bliver nød til at spørge hvordan det kan være at i alle sammen har Photoshop, det er da møg dyrt. Og kan ikke lige komme i tanke om en anden måde at lave så flot grafik på.

KUTGW

Tak for de flotte ord. Mht. grafiken, ja så laver jeg det i Photoshop. Har dog ikke betalt fuld pris, man kan sige jeg har fået det. Hvis det er, findes der mange forskellige gratis-programmer du kan benytte dig af. Bare prøv Google.com

Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #104: 29 Maj 2007, 16:08 »




Engelske Southampton FC overraskede i dag hele den engelske presse, da det lykkedes dem at sikre Jermaine Pennants underskrift. Årsagen til dette overraskende skifte, var i følge Pennant selv, at han var kommet i unåde under Rafael Benitez, Liverpool manager. Det gør det dog endnu mere overraskende, at han valgte lige præcis Southampton foran andre engelske klubber som West Ham, Blackburn, Manchester City og Wigan.

"Det var virkelig lettende for mig få dette skifte igennem. Jeg blev fritstillet af Liverpool, og jeg fik hurtigt et par kontrakt-tilbud på bordet. At jeg lige valgte Southampton, var nok den rivende udvikling i klubben. De er forsvarende FA-Cup vindere, de ligger solidt placeret i ligaen, samtidig med de spiller Europæisk fodbold. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe så meget som muligt" udtaler en tydeligvis lettet Pennant til vores interviewer.

"Det er et scoop af dimensioner vi har her. Sidste sæson var han en af de bærende spiller på et Liverpool-mandskab, der i øvrigt vandet UEFA-Cuppen, som vi spiller lige nu. Samtidig er han kun 25 år gammel, hvilket er en ung alder. Han er klart en af holdet største profiler, men hos os er det ikke enkeltmænd der gør forskellen. Nu handler det om at få ham spillet godt ind på holdet", Mathias Huss-Hansen, Southampton manager.

Pennant har skrevet en 4-årig kontrakt med oprykkerne. Årslønnen skulle lyde på omkring £1.000.000, og med muligheden for debut i morgen mod Marseille, ligger der allerede et stort pres på Pennants skuldre.

Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010