home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 198 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Teddybjørnene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Teddybjørnene  (Læst 14638 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Teddybjørnene
« : 10 Maj 2007, 16:09 »


En ny blog skulle laves, et nyt hold skulle vælges. Valget faldt på skotske Rangers, som i 2006 endte på tredje pladsen i den øverste række.

I første omgang vil målet være, at få Rangers blandet sig godt oppe i toppen og give de seneste års mestre, Celtic, god kamp til stregen. Går det efter planen i første sæson, skal der i den følgende satses mere på de europæiske turneringer, hvor turneringen forhåbentlig for vores vedkommende er Champions League. I det store og hele er målet, at jeg får skabt mig et navn i Rangers med succes, og senere hen vil et smut til større klubber i andre lande være et muligt emne for mig.

Truppen ser umiddelbart fornuftigt ud, og jeg kan bl.a. præsentere navne som Dado Prso og Charlie Adam. Men nye ansigter skal der til, og til det har jeg fået 37 mio. kr. af bestyrelsen.


Det var så en kort indledning
på min nye blog...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #1: 10 Maj 2007, 16:20 »

Fin indledning du har lavet, glæder mig til at læse mere omkring dit projekt om at skabe dig et navn i Rangers.
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #2: 10 Maj 2007, 16:30 »

fin indledning. Det ligner en af de blogge jeg gider følge med i, som ikke er så fokuseret på romanskrivning.
Logged

Waaah

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #3: 10 Maj 2007, 16:31 »

Det ser nice nok ud. Fedt at du prøver først med et mellem hold og så bagefter prøver at komme til en storklub .. Tunge
fin indledning. Det ligner en af de blogge jeg gider følge med i, som ikke er så fokuseret på romanskrivning.

Er enig. Hader også når der er ALT for meget læsning.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #4: 10 Maj 2007, 16:32 »

Fin intro, fedt klubvalg - Med dig i spidsen for Rangers skal det nok gå godt..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #5: 10 Maj 2007, 16:34 »

Udemærket start... Lidt kort, men oplysende. Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #6: 10 Maj 2007, 17:13 »


Forberedelserne til den nye sæson er småt færdige, og ligaen er sat i gang.

Der skulle hentes nogle nye ansigter, og det blev der. To spillere til en samlet pris på 22 mio. kr. Dermed var der godt 15 mio. kr. tilbage, godt halvdelen blev dog brugt på nye trænere og talentspejdere.
De to spillere, der er tale om, er forwarden, Eddie Johnson, og midtbanespilleren, Tomas Sivok. Eddie Johnson er tiltænkt en rolle som target mand med hans fantastiske fysiske egenskaber, mens Tomas Sivok er en udmærket defensiv midtbanespiller. Udover to investeringer blev en enkelt spiller også hentet på en lejeaftale. Det er Daniel Bierofka, som skal spille sæsonen ud for Rangers.

Fem venskabskampe blev spillet, hvoraf fire af dem blev vundet og en spillet uafgjort. Ganske fornuftige takter forud for sæsonstarten, men modstanderne kunne nu også godt have været bedre. Der var ikke rigtig nogen spillere, der skinnede igennem over kampene. Thomas Buffel var dog ganske habil med to mål og tre assists.

Vi var blevet spået en 2. plads, mens vores modstander i første runde, Aberdeen, blev spået en 5. plads. Vi var derfor også favoritter, da sæsonpremieren blev sparket i gang på Ibrox Stadium i Glasgow.
Holdet, vi stillede op med, var uden vores to angribere, Kris Boyd og Dado Prso, der begge ikke var helt fit. Heldigvis havde vi nogle fornuftige erstatninger i Nacho Novo og Eddie Johnson. Ellers var der ingen overraskelser i vores trup.
Uret havde rundet de ti minutter, da debutanten, Eddie Johnson, modtog et langt spark, som han straks headede i kassen til 1-0. Målet åbnede op for en velspillet første halvleg fra vores side, og det blev også til et enkelt mål mere. Det blev sat ind Julien Rodriguez.
I anden halvleg blev det både 3-0 og 4-0. Først ved Eddie Johnson, og dernæst ved en indskiftet Filip Sebo. Glimrende start på sæsonen!

Startopstillingen imod Aberdeen
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #7: 10 Maj 2007, 17:28 »

God start på bloggen. Også godt du åbnede ud med en sejr i første kamp.!
Jeg kan rigtig godt lide dit grafik. Det ser godt ud.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #8: 10 Maj 2007, 17:30 »

Det eneste jeg ikke forstår er klub valget Peace

Ellers god blog - so far - men brug Boyd han er for vild..
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Niko
Gæst
 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #9: 10 Maj 2007, 17:37 »

God god læsning, flot opsat! Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #10: 10 Maj 2007, 19:13 »

Som altid flot blog Sir. Toby, dog synes jeg Rangers er lidt utydeligt i banneret : Rangers Update !
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #11: 10 Maj 2007, 19:20 »


Rangers - Inverness
Sæsonens anden kamp skulle også stå på Ibrox Stadium, denne gang imod Inverness. Vi fik os noget af en chokstart, da vores modstander blot skulle bruge 41 sekunder til at bringe sig foran. Julien Rodriguez var dog ikke langsom til at svare igen, og han fik udlignet efter tre minutters spil. Og inden vi havde fået set os om, var pausestillingen 4-1 til værterne. Anden halvleg blev lidt mere stilfærdig rent målmæssigt, alligevel blev det dog til en scoring i overtiden af Buffel.
5-1

Hearts - Rangers
Hearts er en af de modstandere, man godt kan frygte – specielt på udebane – og det var med det sindet, at jeg gik ind til kampen med en mere defensiv mentalitet i forhold til de andre kampe. Hearts lignede dog ikke en outsider til medaljer, da vi efter blot 59 sekunder kunne se Boyd sparke bolden i kassen. Efter tyve minutter kunne vi så se ham juble over sit andet mål. Vi gik til pause med 2-0-føring og dermed med god chance for tre point. Men da Hearts få minutter inde i anden halvleg fik reduceret, var intet sikkert, og der forekom pludseligt et mindre pres fra hjemmeholdet. Vi modstod deres afslutninger, og da de med et par minutter tilbage af kampen fik en mand udvist, pegede det meget imod en sejr til os. Det blev det os, og vi kunne sætte yderligere tre point ind på kontoen.
1-2

Kilmarnock - Rangers
Der blev lagt pres på fra starten af fra vores side, og efter 13 minutter bar det frugt, da Charlie Adam på fremragende vis scorede direkte på frispark. Kilmarnock formåede overhovedet at skabe noget i første halvleg, vi fik dog heller ikke scoret yderligere. Det gode defensive spil fortsatte i anden halvleg, desværre var der ikke meget effektivitet at spore i offensiven. En scoring blev det dog til, da Bierofka med fem minutter igen lukkede kampen.
0-2

Rangers - Motherwell
Selvom kampen havde fået en relativ kedelig start, var det fortjent, da Eddie Johnson efter godt en halv time satte bolden i nettet. Fem minutter senere var han igen i aktion, denne gang som oplægger. Han lagde op til Nachos 2-0 mål. Med få sekunder igen af første halvleg fuldendte Johnson en flot halvlegspræstation, da han for anden gang i kampen bankede bolden i netmaskerne. Men han var tilsyneladende ikke færdig endnu; I minut 47 blev det 4-0 ved Johnson, og mere skete ikke.
4-0

« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 20:31 af SirToby » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #12: 10 Maj 2007, 20:17 »

Flot sat op, flotte resultater!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #13: 10 Maj 2007, 20:27 »

Flot lavet Opstemt
Men hvordan kan du komme foran 2-0, vinde 2-1 og alligevel formår de at udligne Ubeslutsom Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Teddybjørnene
« Svar #14: 10 Maj 2007, 20:32 »

Flot lavet Opstemt
Men hvordan kan du komme foran 2-0, vinde 2-1 og alligevel formår de at udligne Ubeslutsom Wink

Ups. Det er rettet.  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010