home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Aaaarrrrgggghhhh!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Aaaarrrrgggghhhh!  (Læst 37274 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: AAAARRRRGGGGHHHH!!!!
« Svar #15: 15 Maj 2007, 16:10 »

Ingen andre der har dummet sig? Shockeret

I ain't playin', nigga

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #16: 15 Maj 2007, 16:17 »

Nej. Aldrig nogensinde.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #17: 16 Maj 2007, 17:06 »

Det her er ikke så meget en dum ting jeg har gjort, det er bare noget irriterende, som er sket for mig!!

AAAAAAAAAARRRRRRRGG GGGGHHHHHHH!!!!!!

Var på skadestuen med en forslået finger d. 10 og den var ikke brækket, kun lidt øm og der ville gå nogle uger. Så i dag får jeg brev om, at den er brækket efter nærmere undersøgelse!?!?!?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #18: 02 Jul 2007, 21:59 »

Her i skriver man hvis man virkelig har fucket noget op, dummet sig eller bare er uheldig!

Tror jeg hører under den uheldige/dummet sig..

Skulle ind til unisport tidl. i dag og købe en gave, først finder jeg ud af at de er flyttet og da jeg endelig kommer derinde har jeg ikke penge nok med, og den nærmeste bank lå langt væk (læs: amager).. alt i alt en lang gåtur mens det pissede ned Skuffet

ARGH!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #19: 02 Jul 2007, 22:04 »

Jeg kan ikke dumme mig, det går imod min genstruktur Cool

Zone 43
Manager

« Svar #20: 02 Jul 2007, 22:07 »

Og jeg som troede det var modsat med dig.. Shockeret

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 02 Jul 2007, 22:32 »

Skuffet

Thore
Manager

« Svar #22: 02 Jul 2007, 22:32 »

Tit!  Tunge

Senest var vidst da jeg i en brændert sagt til en pige at hun havde lidt overskæg, det blev hun ikk glad for.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #23: 02 Jul 2007, 22:34 »

Tit!  Tunge

Senest var vidst da jeg i en brændert sagt til en pige at hun havde lidt overskæg, det blev hun ikk glad for.

Forsatan da! Shockeret Den var dum til en pige funny

Thore
Manager

« Svar #24: 02 Jul 2007, 22:36 »

Forsatan da! Shockeret Den var dum til en pige funny

Hva faen det passede, jeg rede den med og sige at jeg trods alt havde mere end hende, men det var vidst lige meget på det tidspunkt  Grin
Det var heldigvis ikk en som jeg kender særlig godt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Niko
Gæst

« Svar #25: 02 Jul 2007, 22:49 »

Jeg har dummet mig i sidste uge.
Vi fik stil for, den skulle være 3 sider også tænkte jeg selvfølgelig, www.aflever.dk, så downloader jeg en og printer den ud.
Så kommer jeg over i skolen og aflevere den stolt, flot arbejde. Så er jeg syg næste uge, mandag og tirsdag, men så onsdag, siger min lærer, da kl. ringer 9. Vi skal lige snakke om snyd. Og så ryger hammeren, totalt dumt af mig, får sedler med hjem som skal underskrives og alt muligt, og så får jeg den for igen, men jeg havde så en gammel liggende såå.. Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #26: 02 Jul 2007, 22:51 »

Ha.. Jeg har lavet en værrer ting i en brandert...

Udover at være sammen med den klammeste kælling, ?? Det har alle drenge vel prøvet? !! Ellers er man jo ikke rigtig dreng.. !!

Men det jeg ville frem til, for jeg har nemlig gjort dummere ting i en brandert !!!

Jeg kom hjem fra byen, et par venner og jeg (Bor langt væk fra mig) skulle sove ude i vores skuer, på drømme senge og madrasser, ville nemlig ikke være asocial, og sove i min egen seng.. Nå men den skide drømme seng, er sgu svær lige at få til at makke ret kl 7 om morgenen i godt sprittet tilstand..
Jeg mangler kun det nederste ben, men da jeg sætter mig på sengen sammentidigt, med at jeg hiver benet op, kommer min ringe finger i klemme, ude i spidsen, og så kan jeg nok sige at det blødte.. Startede lige med at bløde det første plaster igennem, og nu har jeg den ledeste tømrelus !!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #27: 02 Jul 2007, 22:55 »

Jeg har dummet mig i sidste uge.
Vi fik stil for, den skulle være 3 sider også tænkte jeg selvfølgelig, www.aflever.dk, så downloader jeg en og printer den ud.
Så kommer jeg over i skolen og aflevere den stolt, flot arbejde. Så er jeg syg næste uge, mandag og tirsdag, men så onsdag, siger min lærer, da kl. ringer 9. Vi skal lige snakke om snyd. Og så ryger hammeren, totalt dumt af mig, får sedler med hjem som skal underskrives og alt muligt, og så får jeg den for igen, men jeg havde så en gammel liggende såå.. Wink

Ellers kunne du da bare have lånt, den der Zongo en, som DelPiero har lavet Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Thore
Manager

« Svar #28: 02 Jul 2007, 22:56 »

Den er altid god den der med og skære sig Peace
Skulle åbne en ølflaske med en tjeneroplukker til vin.. og ja jeg har stadig et stort ar på den ene finger, da jeg på en eller anden måde fik ødelagt toppen af flasken hehe  Sur

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 02 Jul 2007, 23:16 »

Jeg har en rigtig god en ..

Det var da jeg var mindre så var der en pige som jeg godt kunne lide og en dag da jeg kommer kørende forbi hende på cykel og lige vil prikke hende på skulderen så falder jeg kraftedme på cyklen og smadrer min hånd  Forlegen

Har aldrig været så flov i mit liv tror jeg .. Var godt nok kun 12 år, men stadig ..  Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010