home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1371 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrence
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint
Forfatter Emne: Blogkonkurrence  (Læst 59223 gange)
Chelidze90
Gæst

Sv: Blogkonkurrence
« Svar #315: 15 Maj 2007, 14:29 »

For at springe til noget nyt, så synes jeg det er fantastisk at se så mange fantastiske blogs som der bliver lavet. På forhånd havde jeg dømt 2-3 som jeg 100% sikker på ville vinde, men det er efterhånden ved at vende. Ikke mindst fordi folk har fundet deres kreative sans frem Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #316: 15 Maj 2007, 15:00 »

Det er alligevel god logik at du havde "2-3 stykker" som du var "100% sikker på ville vinde".. Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #317: 15 Maj 2007, 15:01 »

Det er alligevel god logik at du havde "2-3 stykker" som du var "100% sikker på ville vinde".. Wink

Ja da, så rammer man aldrig helt forkert Grin

Møller
Gæst

« Svar #318: 15 Maj 2007, 15:09 »

Haha Smiley

Er helt enig med dig C90. Har selv 6 blogs som jeg følger med i, mens jeg startede med 2 Opstemt

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #319: 15 Maj 2007, 20:16 »

Jeg vil sige, at hvis jeg skulle gå hen og få en premie, hvilket er mere end bare usandsynligt, ville jeg , hvis ikke jeg endte i top3 sende den til den person der havde fortjent den ! Men bare sådan jeg ville have det

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #320: 15 Maj 2007, 20:19 »

Jeg vil sige, at hvis jeg skulle gå hen og få en premie, hvilket er mere end bare usandsynligt, ville jeg , hvis ikke jeg endte i top3 sende den til den person der havde fortjent den ! Men bare sådan jeg ville have det

Hvis du vandt en præmie, ville det jo præcis være fordi du har fortjent den :-).

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #321: 15 Maj 2007, 20:28 »

Nej ikke hvis jeg fik den som nr. 8 Skuffet

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #322: 09 Jun 2007, 17:00 »

Hvad siger crewet til at der kun kan stemmes på de blog, der har været opdateringer på hele konkurrenceperioden igennem?  Rullende Øjne

Niko
Gæst

« Svar #323: 09 Jun 2007, 17:04 »

Hvad siger crewet til at der kun kan stemmes på de blog, der har været opdateringer på hele konkurrenceperioden igennem?  Rullende Øjne

Er det fordi du ved - at Møller er en kæmpe konkurrent? Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #324: 09 Jun 2007, 17:06 »

Tjah, synes dit forslag lugter meget af gerne at ville minimere konkurrencen, Dusty78DK... Hvis en blog har været opdateret i 5 dage, men det har været nok til at den kommer  top3, så synes jeg sgu det er helt fint (at jeg så ikke kan forestille mig det er noget andet). Det må vi brugere jo afgøre.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dusty78DK
Manager

« Svar #325: 09 Jun 2007, 18:08 »

Tjah, synes dit forslag lugter meget af gerne at ville minimere konkurrencen, Dusty78DK... Hvis en blog har været opdateret i 5 dage, men det har været nok til at den kommer  top3, så synes jeg sgu det er helt fint (at jeg så ikke kan forestille mig det er noget andet). Det må vi brugere jo afgøre.

Regner ikke med at jeg er helt fremme, men jeg synes nu det vil være rimeligt at sætte en grænse. Hvis man ikke har opdateret sin blog indenfor de sidste 2 uger er det vel nok fordi man ikke gider være med.

N17
Manager

« Svar #326: 09 Jun 2007, 18:12 »

jeg har ikk skrevet i min i vel 2 uger, men nåede da trods alt 8 updates, kunne man ikke sige under et vidst antal updates, så var man trukket ud.. Jeg ved da godt min ikke når i nærheden af noget!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager

« Svar #327: 09 Jun 2007, 20:32 »

Det er vel også fint nok John Spurs. Jeg mener bare at crewet bør være meget selektive med hvilke blogs der kan nomineres som vindere

KF
Landsholdsspiller

« Svar #328: 09 Jun 2007, 20:36 »

Regner ikke med at jeg er helt fremme, men jeg synes nu det vil være rimeligt at sætte en grænse. Hvis man ikke har opdateret sin blog indenfor de sidste 2 uger er det vel nok fordi man ikke gider være med.

Eller også er det fordi, man har været sygt plaget af fx eksaminationer etc. Jeg kan ikke se nogen fornuftige argumenter for at udelukke blogs, der ikke har været opdateret i fx 2 (eller for den sags skyld 3) uger. Hvis de har været opdateret nok og med nok kvalitet til at vinde, hvorfor skal de sidste 2 uger så afgøre det? Kunne det for så vidt ikke lige så godt være de første to?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst

« Svar #329: 09 Jun 2007, 20:49 »

Jeg synes måske det er lige lovlig voldsomt at beskylde Dusty for at ville ødelægge konkurrenternes chancer, blot fordi han kommer med et forslag om nomineringerne, som egentlig er fornuftigt nok...
Dog skal det nok lige nævnes, at jeg også synes der skal tages hensyn til eksaminationer osv., og at forslaget derfor ikke kan gå igennem (-:

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010