home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen  (Afstemning slut: 23 Maj 2007, 16:59)
Vinder - Liverpool
- 34 (54,8%)
Vinder - Milan
- 28 (45,2%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen.  (Læst 21387 gange)
Chris
Gæst

Sv: Champions League finalen.
« Svar #60: 03 Maj 2007, 00:08 »

citerer lige dette igen, da det er noget af det mærkeligste jeg har læst. Manden er en ægte fighter, den slags spiller man hader at have som modstander. Han tuder ikke mere end andre spillere, men han får i hvert fald andre spillere til at tude. Han sidder på sin spiller hele tiden, og bruger alle de små og store tricks, der skal til at stoppe en spiller. Dette kendetegner alle de store defensive spillere i de senere år. Tuder? Bah!

Han var da ellers ret meget oppe at køre i aften pga. bataljen med Scholes.

Dusty78DK
Manager

« Svar #61: 03 Maj 2007, 00:12 »

Jeg tror Milan vinde rpå deres rå fight. Jeg er ked af at sige det. Ikke kun fordi de ekspederende mit yndlingshold ud, men også fordi jeg hader italiensk fodbold. Men jeg synes bare Milan har vist en anden vilje end nogle af de tre andre semi-finalister.

MeeLo
Gæst

« Svar #62: 03 Maj 2007, 00:13 »

Ja Chris, men til forskel for hvad Ronaldo plejer at gøre, begyndte han ikke at tude han tog 'kampen op med dommeren'.

Chris
Gæst

« Svar #63: 03 Maj 2007, 00:15 »

Haha. Det er ret lavt at hive Cristiano Ronaldo frem her. Nok har Cristiano fældet en tåre hvis han har tabt en kamp, og hvad så? Han skaber sig ikke ligesom Gattuso.

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #64: 03 Maj 2007, 00:21 »

Haha. Det er ret lavt at hive Cristiano Ronaldo frem her. Nok har Cristiano fældet en tåre hvis han har tabt en kamp, og hvad så? Han skaber sig ikke ligesom Gattuso.
Hov Hov, nu skal vi ikke snakke ondt om Gattuso - Han er trods alt min yndlingspiller, ud over Maldini. Gattuso er en brilliant spiller på banen, som en eller flere har nævnt før mig, og nok pifter han stemningen op med verbale slagsord og brokken, men det er der vel også så mange andre der gør? Det er bestemt ikke unormalt i dagens fodboldverden.

Chris
Gæst

« Svar #65: 03 Maj 2007, 00:23 »

Hov Hov, nu skal vi ikke snakke ondt om Gattuso - Han er trods alt min yndlingspiller, ud over Maldini. Gattuso er en brilliant spiller på banen, som en eller flere har nævnt før mig, og nok pifter han stemningen op med verbale slagsord og brokken, men det er der vel også så mange andre der gør? Det er bestemt ikke unormalt i dagens fodboldverden.

Gattuso er bestemt også en god spiller, jeg bryder mig bare ikke om hans attitude - i hvert fald ikke i aftenens kamp. Omvendt kan jeg kun grine af dem som straks går til modangreb og håner Cristiano Ronaldo for at være en brokrøv/tudefjæs - you name it.

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #66: 03 Maj 2007, 00:27 »

Gattuso er bestemt også en god spiller, jeg bryder mig bare ikke om hans attitude - i hvert fald ikke i aftenens kamp. Omvendt kan jeg kun grine af dem som straks går til modangreb og håner Cristiano Ronaldo for at være en brokrøv/tudefjæs - you name it.
Nu må jeg så ærligt tilstå at jeg er en af dem der ikke lige har den største tålmodighed, når det gælder Cristiano Ronaldo. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om ham som spiller, og fadæsen, eller velsagtens fadæserne, under VM gjorde heller ikke mit indtryk af ham meget bedre. Ingen tvivl om at han er en rigtig god fodboldspiller, slet ingen tvivl, men hans holdning og attitude kan godt få mig til at skære en ond grimasse mod ham 2 eller 3 gange i løbet at en United kamp.

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #67: 03 Maj 2007, 00:29 »

Arrh, må man nu ikke engang kalde diverse spillere for noget så harmløst som en tudeunge?! Shockeret GAAAAAAAB!
Nu refererede jeg mere til det jeg havde tænkt mig at sige om Ronaldo og Heinze Smiley

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #68: 03 Maj 2007, 11:06 »

Man kan næsten ikke andet end at være imponeret af de gamle gutter fra støvlelandet, de er jo alle over 30 men godt gået Peace

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #69: 03 Maj 2007, 17:12 »

Man kan næsten ikke andet end at være imponeret af de gamle gutter fra støvlelandet, de er jo alle over 30 men godt gået Peace
Ja, det er ganske enkelt imponerende - Det fryder mit Milan hjerte!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #70: 03 Maj 2007, 18:07 »

Men bare rolig Gerrard óg co. kører den hjem !! Igen... Jeg håber bare ikke det bliver lige som sidste år, hvor man i pausen blev mobbet.. men sweet revenge efter kampen HAHAH !!! Peace

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #71: 03 Maj 2007, 19:34 »

Skaber sig? Tudeprinsesse? Nej nu må jeg bede om mine himmelblå... Gattuso blev vred over at Scholes ikke gav bolden tilbage til Milan, efter at de sportsligt sparkede den ud, da en spiller lå skadet. Hvad har det at gøre med at tude? Så var Keane vel også en tudeprinsesse fordi at han også brokkede sig meget? Så var United spillerne i går også nogle tudeprinsesser fordi de mod slutningen af kampen hoppede op og ned hver gang de fik en kendelse imod sig? Prøv nu lige at tage nederlaget som en "mand" selvom du nok ikke er oppe i den alder endnu, og indrøm at Milan var et bedre hold på dagen, uden at skal gøre dig selv til grin. Det er synd for de andre Man U fans herinde, at du fremstår som så dårligt et eksempel.

Mht. kampen så må man sige tillykke til Milan. De viste sgu i går at de godt kan spille med på det høje niveau, med et flot og hurtigt pasningsspil, på trods af deres aldrende spillere. Nu må vi se frem til et brag af en finale, ligesom den vi så i 2005. Jeg tror sagtens at Milan kan sænke Liverpool, men hvem end der vinder den, skal det nok blive en god kamp Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chris
Gæst

« Svar #72: 03 Maj 2007, 19:42 »

Skaber sig? Tudeprinsesse? Nej nu må jeg bede om mine himmelblå... Gattuso blev vred over at Scholes ikke gav bolden tilbage til Milan, efter at de sportsligt sparkede den ud, da en spiller lå skadet. Hvad har det at gøre med at tude? Så var Keane vel også en tudeprinsesse fordi at han også brokkede sig meget? Så var United spillerne i går også nogle tudeprinsesser fordi de mod slutningen af kampen hoppede op og ned hver gang de fik en kendelse imod sig? Prøv nu lige at tage nederlaget som en "mand" selvom du nok ikke er oppe i den alder endnu, og indrøm at Milan var et bedre hold på dagen, uden at skal gøre dig selv til grin. Det er synd for de andre Man U fans herinde, at du fremstår som så dårligt et eksempel.

Mht. kampen så må man sige tillykke til Milan. De viste sgu i går at de godt kan spille med på det høje niveau, med et flot og hurtigt pasningsspil, på trods af deres aldrende spillere. Nu må vi se frem til et brag af en finale, ligesom den vi så i 2005. Jeg tror sagtens at Milan kan sænke Liverpool, men hvem end der vinder den, skal det nok blive en god kamp Smiley

Som du kan.
Før det første holder jeg som de fleste andre fast i at Milan's sejr var fuldt fortjent i går. Gattuso skaber sig som en anden idiot pga. episoden og udstråler en attitude som hører hjemme i børnehaven.
Og hvad var det for noget med min alder?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #73: 03 Maj 2007, 19:43 »

2005 :

Kvartfinale : Liverpool-Juventus... Alle siger Juve er favoritter og de vinder. Liverpool sejrer.
Semifinale : Liverpool-Chelsea... Alle har Chelsea som favoritter og levner ikke Liverpool en chance. Liverpool sejrer.
Finale       : Liverpool-Milan... Milan favoritter og vinder Champions League på en kanon 1 halvleg. Hovsa.. Liverpool sejrer.

2007:

Kvartfinale :Liverpool-Barcelona : Barcelona stygge favoritter, Liverpool bør koncentrere sig om at kvalificere sig til næste års turnering i Premier League. Liverpool vinder.
Semifinale : Liverpool-Chelsea : Chelsea favoritter og slår Liverpool ud pga hævn fra 2005 og fordi de er bedre(?). Liverpool vinder.
Finale : Liverpool-Milan. Milan udråbt som store favoritter (hvem sagde Schmeichel?) og vil vinde især fordi de vil hævne deres nederlag i 2005... Liverpool vinder??

Hva vil jeg med det her?

LIVERPOOL FÅR BARE IKKE NOK CREDIT !!

Ikke fordi jeg har noget imod at have underdog rollen, men utroligt at folk blir ved og ved med at afskrive Liverpool Fc inden kampen er spillet (eller ved halvleg Cool )

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #74: 03 Maj 2007, 19:45 »

Ja fordi arsenal og veira var meget bedre selv i sin tid? arsenal gør stadig det samme, gør alle jo, ja også united og nej man er ikke en tudeprinsesse fordi man brokker sig til dommeren.. at gattuso så taber sine småkager er en anden sag.. at forsvare ronaldo gider jeg ikke at bruge mere tid på.. for endten så hader man ham eller også gør man ikke..

og hvor står det i fodbold reglerne at man skal give bolden tilbage??? hvis jeg ikke husker forkert udnyttede selv samme arsenal sådan en situation og scorede.. og hvis jeg ikke husker forkert blev kampen hvis også spillede om.. ret mig hvis jeg husker forkert Peace

hva kampen angår igår så er der ikke så meget at sige andet end at united skuffede og milan var klasse.. Peace

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010