home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvor ender Henke?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvor ender Henke?  (Læst 1821 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Hvor ender Henke?
« : 27 Dec 2005, 15:05 »

Henrik 'Henke' Larsson har for kort tid siden meddelt at han forlader Barcelona til sommer. Link.

Straks har diverse medier fundet frem til nogen rygter. Blandt andet skulle Henke være på vej til Brøndby - FCK eller Helsingborg. Favoritterne skulle dog være Helsignborg i det Larsson har købt et nyt hus der. Men tror I at der er noget i rygterne om at han tager til FCK, eller Brøndby? Smiley Personligt gør jeg nu ikke selv, men ville dog blive glad hvis han valgte en af klubberne.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #1: 27 Dec 2005, 15:11 »

Henrik 'Henke' Larsson har for kort tid siden meddelt at han forlader Barcelona til sommer. Link.

Straks har diverse medier fundet frem til nogen rygter. Blandt andet skulle Henke være på vej til Brøndby - FCK eller Helsingborg. Favoritterne skulle dog være Helsignborg i det Larsson har købt et nyt hus der. Men tror I at der er noget i rygterne om at han tager til FCK, eller Brøndby? Smiley Personligt gør jeg nu ikke selv, men ville dog blive glad hvis han valgte en af klubberne.

Hans familie bor i Helsingborg, så naturligt at købe hus der.

Nu er der jo ikke just andet end et stenkast til sjælland, så at han køber hus der skal du nok ikke ligge så meget i.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #2: 27 Dec 2005, 15:18 »

Mon ikke det bare bliver HIF...

Tror ikke han vil kunne gavne på andet end merchandisesalget, når man tænker på, at han er 34 og først skifter til sommer...
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #3: 27 Dec 2005, 15:21 »

Haaber squ inderligt at den mand fortsaetter sin karriere i FCK Grin.

Men tror det mest realistiske ville vaere Helsingborg, da han jo bor der, men ligesom Sunbao vil jeg sige at man ikke skal ligge for meget i det...
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #4: 27 Dec 2005, 15:25 »

Han har, hvis jeg ikke husker meget forkert, sagt at han vil stoppe sin karriere i Sverige så mon ikke han vælger en svensk klub. Der kan nok ikke være særlig mange år tilbage i den mand.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #5: 27 Dec 2005, 15:28 »

Jep, det har han nemlig sagt, Gerre.

Men han kan godt lige runde Danmark i en saeson. Opstemt
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #6: 27 Dec 2005, 15:37 »

Helsingborg lyder mest realistisk, og jeg tror også hellere han vil afslutte karrieren i sit hjemland end i Danmark. Det eneste jeg kan se, der kunne trække ham til en af de to store københavnerklubber er, at han så vil få mulighed for at spille UEFA Cup eller måske endda Champions League endnu en gang Smiley

Jeg synes han tid i Barcelona (som godt nok var en skadesplaget tid) har vist, at han var en spiller lige under den absolutte verdensklasse. I Skotland var han en stjerne, i Spanien var han blot en god spiller Wink
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #7: 04 Jan 2006, 10:51 »

Newcastle kunne være en mulighed efter Owens skade, det blev nævnt igår at Newcastle evt. ville leje ham med option på et års kontrakt til sommer....
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #8: 04 Jan 2006, 15:44 »

Newcastle kunne være en mulighed efter Owens skade, det blev nævnt igår at Newcastle evt. ville leje ham med option på et års kontrakt til sommer....

Hvis Henke skulle skifte til Newcatle, så tror jeg kun det ville være på leje indtil sommer. Tror ikke på at han ville skifte helt til Newcastle. For hvorfor bygge nyt hus i Helsingborg, og så flytte til England?
Jeg er 99% sikker på at Heldingborg har papir på ham til før efterårs sæsonen.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #9: 07 Jan 2006, 10:17 »

Ja han ved ihf ikke til Danmark, så det bliver da nok Helsingborg.. Men det er jo ligemeget, who cares about a "afdanket stjerne"?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wacker
Gæst
 
Sv: Hvor ender Henke?
« Svar #10: 07 Jan 2006, 10:54 »

Afdanket stjener har det med at afgøre nogle vigtige kampe, og de har jo en vis erfaring de kan give videre til de yngre kræfter
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010