home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1234 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58724 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #165: 06 Jun 2007, 13:04 »

Uha. En spændende/svær/farlig gruppe du er kommet i. Ærgeligt med Super Cup'en.
KUTGW! Smiley
Ja, det bliver spændende. Jeg har på nuværende tidspunkt kun spillet en enkelt kamp i CL - Mod Inter.


Tak for kommentaren. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #166: 06 Jun 2007, 13:55 »

En flot lille blog du har bygget op her. Jeg har lidt overset den, men det er en fejl kan jeg se.

Gi gas!  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #167: 06 Jun 2007, 14:01 »

En flot lille blog du har bygget op her. Jeg har lidt overset den, men det er en fejl kan jeg se.

Gi gas!  Thumbs Up
Godt du så fik øje på den.!  Wink

Mange tak for kommentaren.  Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #168: 06 Jun 2007, 15:52 »

En flot lille blog du har bygget op her. Jeg har lidt overset den, men det er en fejl kan jeg se.

Gi gas!  Thumbs Up

Hvordan kan du overse denne blog.  Shockeret

Den er mega fed.  Peace
KUTGW!  Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #169: 06 Jun 2007, 15:56 »

Hvordan kan du overse denne blog.  Shockeret

Den er mega fed.  Peace
KUTGW!  Smiley
Mange tak. Glæder mig, at du kan lide den. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #170: 10 Jun 2007, 14:15 »

Der sker ikke så meget i denne blog for tiden, af den simple grund, at jeg er midt i afgangsprøver.
Håber fortsat I vil følge med ?

Måske update fredag - ellers lørdag.! 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #171: 11 Jun 2007, 16:37 »

Øv bøv. Sidder og vil starte mit FM op, ganske som jeg plejer. Når jeg kommer ind i spillet opdager jeg til min store forbavselse, at ingen af mine save-games ligger der mere. Altså heller ikke mit spil med Zaragoza.
Mener ikke, at jeg har gjort noget, som kunne have været medvirkende til, at de bare sådan skulle forsvinde, da jeg ikke har spillet i nogle dage.

Nogen, som kan hjælpe. Ellers ser det desværre ud til, at min hidtil bedste blog efter min egen mening, må lukke. Det er enormt ærgeligt, da jeg virkelig synes det var et sjovt spil, og samtidig kan jeg også rigtig godt lide min blog.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #172: 11 Jun 2007, 21:42 »

Det ser ikke ud til jeg kan få mit save-game tilbage igen, og det betyder desværre, at jeg bliver nød til at lukke bloggen. Det er jeg personligt meget ærgelig over, da jeg lige var kommet så godt i gang - både med spil og med blog.

Jeg vil gerne takker alle, som har fulgt med og kommet med nogle gode kommentarer. Det har været vigtigt.


Jeg regner med at starte en ny blog op inden alt for længe, og håber at få bygget en ligeså god, eller ligefrem bedre blog op.
Jeg går og overvejer hvilket hold den nye blog skal handle om, og intet er endnu sikkert. Derfor er I velkomne til at komme med forslag.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [LUKKET]
« Svar #173: 11 Jun 2007, 21:57 »

 Græder
Det er en sorgens dag.... Virkelig ærgerligt at den lukker. Men jeg er sikker på at din næste bliver mindst lige så god....  Thumbs Up
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [LUKKET]
« Svar #174: 11 Jun 2007, 22:22 »

Græder
Det er en sorgens dag.... Virkelig ærgerligt at den lukker. Men jeg er sikker på at din næste bliver mindst lige så god....  Thumbs Up
Synes også det er meget ærgeligt, men vil love, at jeg kommer stærkt tilbage, med en ny blog.
Hvem ved? Måske starter den allerede i weekenden.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #175: 11 Jun 2007, 22:42 »

Det ser ikke ud til jeg kan få mit save-game tilbage igen, og det betyder desværre, at jeg bliver nød til at lukke bloggen. Det er jeg personligt meget ærgelig over, da jeg lige var kommet så godt i gang - både med spil og med blog.

Øv, øv, øv at gamet crashede. Glæde rmig til du starter den næste.

P.s.: Hvis du vælger 1860 München som bloghold bliver Soccerpop lykkelig  Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Lodtrækning til det forjættede land]
« Svar #176: 11 Jun 2007, 23:45 »

Øv, øv, øv at gamet crashede. Glæde rmig til du starter den næste.

P.s.: Hvis du vælger 1860 München som bloghold bliver Soccerpop lykkelig  Wink
Tak for medlidenheden..

Hehe. Jaa, det gør han helt sikkert. Tvivler dog på, at jeg vælger 1860 München, men nu får vi se. Har ikke besluttet mig endnu.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [LUKKET]
« Svar #177: 14 Jun 2007, 18:50 »

En glædelig nyhed.!
Jeg har på forunderlig vis fået mit Zaragoza-spil tilbage igen. Jeg havde åbenbart fået lavet noget rod med nogle forskellige mapper. Men nok om det, spillet virker og det vil selvføgelig sige, at bloggen vil fortsætte.
Nu var jeg godt nok godt i gang med forberedelserne til en ny, og jeg overvejer på nuværende tidspunkt at veksle lidt mellem dem, alt efter hvilket spil jeg har lyst til at spille.
Undskyld ulejligheden med meldingen om at min blog ville lukke. Den er hermed genåbnet.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [LUKKET]
« Svar #178: 14 Jun 2007, 21:22 »

En glædelig nyhed.!
Jeg har på forunderlig vis fået mit Zaragoza-spil tilbage igen. Jeg havde åbenbart fået lavet noget rod med nogle forskellige mapper. Men nok om det, spillet virker og det vil selvføgelig sige, at bloggen vil fortsætte.
Nu var jeg godt nok godt i gang med forberedelserne til en ny, og jeg overvejer på nuværende tidspunkt at veksle lidt mellem dem, alt efter hvilket spil jeg har lyst til at spille.
Undskyld ulejligheden med meldingen om at min blog ville lukke. Den er hermed genåbnet.

Super!
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [GENÅBNET]
« Svar #179: 15 Jun 2007, 21:07 »

det er dejligt den er oppe igen..! Wink... hvornår kan vi forvente update...!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010