home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 55653 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #435: 29 Jul 2007, 22:46 »

Sorry, manglede bare information hurtigt Smiley Så man skal abre installere den og så er det det når man starter et nyt spil?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #436: 29 Jul 2007, 22:48 »

Sorry, manglede bare information hurtigt Smiley Så man skal abre installere den og så er det det når man starter et nyt spil?
Og det skulle gå ud over min blog? Nå, men ja, det skal du.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#PAUSE] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007
« Svar #437: 25 Aug 2007, 22:36 »

Efter en god pause fra dette spil besluttede jeg mig for et par dage siden at genoptage spillet. Det betyder, ganske som lovet, at denne blog kører igen. Jeg håber ikke, at folk har mistet interessen for den, selvom der har været en pause.






God fight; Zaragoza
Ewerthon og Milito – Et godt angrebspar

Siden sidst jeg fortalte, har vi spillet fem kampe i ligaen, La Liga. Vi lagde ud imod Villarreal, en kamp, der skulle blive rigtig spændende og ikke mindst rig på mål.
Det startede faktisk ret skidt for os, og efter blot tre minutters spil havde Nihat bragt hjemmeholdet, Villarreal, i front. Denne føring holdte godt en halv times tid. Her var Diego Milito nemlig på pletten, og han udlignede for os. 1-1 ved pausen.

Efter en snak med drengene i pausen gik vi ud til anden halvleg. Den var dog dårligt sat i gang inden vi var kommet i front. Alberto Zapater, der er kendt for at rigtig godt langskud, gjorde det, han er god til, og vi var foran.
Blot få minutter efter kom vi yderligere foran, nyindkøbte Anderson var manden bag scoringen, og jeg troede nu for alvor på, at vi så godt som sikkert havde sikret os denne sejr. Det var dog ikke tilfældet. Med omkring et kvarter tilbage af kampen, bragte Xisco Villarreal tilbage i kampen. To minutter før tid var denne mand på pletten igen, og han udlignede dermed til 3-3.
Jeg troede nu, at vi måtte nøjes med en uafgjort, men sekunder før slutfløjt dukkede Daniel Sturridge op. Han sikrede os sejren, som lød på 4-3.

Næste kamp var knap så spændende. Vi mødte på hjemmebane Espanyol, og de havde ikke meget at byde på. Inden pausen var vi foran 2-0 via to scoringer af Ewerthon, og i slutningen af anden halvleg slog samme Ewerthon sejren fast, da han gjorde det til 3-0. Han sikrede sig samtidig et hattrick.

Der var dømt topbrag i næste spillerunde. Vi mødte på udebane Valencia, hvem der havde fået en rigtig god start på sæsonen. Det var dog ikke til at se i den første halve time af kampen. Vi styrede begivenhederne, og lod ikke Valencia komme frem til meget. Samtidig kom vi selv på scoringstavlen. Diego Milito gjorde det til 1-0 efter godt en halv times spil. Efter scoringen kom Valencia længere frem på banen, og begyndte at lægge et godt pres på os. Dette gav bonus kort før pausefløjt. Darren Bent udlignede.
Som anden halvleg formede sig begyndte jeg mere og mere at tro på, at vi ville klare uafgjort. Men Edu ville det anderledes, og med blot ni minutter tilbage at spille, afgjorde han kampen med sin scoring til 2-1. Et ærgerligt nederlag.

Efter skuffelsen skulle vi forsøge at rette op på det mod Atletico Madrid på hjemmebane. Dette startede rigtig godt,
og Ewerthon havde efter godt 20 minutters spil bragt os i front. Dette kom Atletico, der ikke har fået en alt for god start på sæsonen, sig aldrig rigtig over. En scoring mere af Ewerthon og en af argentinske Pablo Aimar sikrede os en sejr på 3-0.

Den sidste kamp i denne omgang var et opgør mod Gimnástic på udebane. På forhånd ikke en let kamp, men dog en kamp som vi burde kunne vinde. Ewerthon gav os en helt perfekt start, da han efter blot fire minutters spil bragte os i front. Den brasilianske angriber har set stærk ud i den seneste tid, og han har været i godt målhumør. Dette viste han også i dag, da han efter 54 minutters spil afgjorde kampen til vores fordel. Vi hev en sikker 2-0-sejr hjem, dette på trods af, at vores forsvarsspiller Anthony Vanden Borre måtte forlade banen efter at have fået et rødt kort tyve minutter før tid.

Altså en ganske fornuftig periode for os. Jeg er godt tilfreds, og selvom vi ikke formåede at få point i mod Valencia, har jeg stadig ikke rigtig noget at klage over. Spillerne gjorde det virkelig godt, og det var rart at se, at den fighterevne der sikrede os mesterskabet i min første sæson i klubben er ved at være godt tilbage.
Hvem ved, måske er vi på vej mod et nyt mesterskab?


Overblik over resultaterne:
V: 4-3 - Villarreal
V: 3-0 - Espanyol 
T: 1-2 - Valencia 
V: 3-0 - Atletico Madrid   
V: 2-0 - Gimnástic





I næste update:
- De sidste kampe i UEFA Cup-gruppespillet   



Grafikken er lavet af GHERTESTEAS.
Tak til ham for det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#PAUSE] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #438: 25 Aug 2007, 22:37 »

Undtagen topbanneret hvor der står LaLiga, ellers har jeg lavet det, ja Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#PAUSE] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007
« Svar #439: 25 Aug 2007, 22:40 »

Undtagen topbanneret hvor der står LaLiga, ellers har jeg lavet det, ja Opstemt
Ja. Glemte jeg lige at skrive.
Men banneret er også blevet brugt tidligere i bloggen. Hvis folk ellers kan huske det.  Opstemt
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #440: 25 Aug 2007, 22:42 »

mer mer. !
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #441: 25 Aug 2007, 22:46 »

mer mer. !
Hehe. Har en update mere klar.
Den kommer lidt senere i aften.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #442: 25 Aug 2007, 22:52 »

fedt.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #443: 25 Aug 2007, 23:06 »



Fin indsats i Europa
Anderson viser gode takter

Ind i mellem de fem ligakampe er der også blevet spillet UEFA Cup-fodbold. Alle fire gruppekampe er nu overstået, og vores videre optræden i europæisk fodbold afgjort.

Efter sejr i den første gruppekamp på 3-2 over det isralske hold Hapoel Tel-Aviv kom turen til den franske klub Rennes. Kampen blev spillet hjemme på La Romareda, og selvom Rennes er et godt hold, så mente jeg, at en sejr var påkrævet. Om det blev til en spinkel eller stor sejr var sådan set lige meget. Det vigtigste var bare, at vi fik den sejr.

Efter en lidt nervøs start, dog med os i den dominerende rolle, kom forløsningen. Bruno Mezenga bragte os med en flot scoring i front, 1-0. Dette var også stillingen ved pausen.
I anden halvleg var det fortsat mine drenge, der dominerede. Trods overtal i spillet skulle vi dog helt frem til ni minutter før tid, før den afgørende scoring faldt. Brasilianske Anderson var på pletten, og sikrede os en sejr på 2-0.

Dernæst gik turen til England til et møde med Bolton. På forhånd en meget svær kamp, hvor jeg ville være fint tilfreds med et uafgjort resultat. Men selvfølgelig gik vi da efter sejren.

Det startede dog ikke så godt, og Boltons Kevin Davies bragte efter blot ti minutters spil hjemmeholdet i front. Vi kom os dog over chokket, og godt et kvarter senere var vi tilbage i kampen igen. Ewerthon blev noteret for scoringen. Der var ikke spillet mange minutter før også Diego Milito havde sendt sig selv på måltavlen. Den skudstærke argentiner har været i god form på det seneste, og sammen med Ewerthon danner han et rigtig stærkt angreb.
Kort før pausen fik Bolton udlignet. Igen var Kevin Davies på pletten, og han sørgede for, at de to hold gik til pause helt lige, 2-2.
Anden halvleg blev noget mindre målrig, men dog blev vi ikke helt snydt for mål. Først bragte Nicolas Anelka Bolton foran 3-2, men Anderson sørgede med fire minutter tilbage af kampen for, at vi fik uafgjort, 3-3, med hjem til Spanien.
Brasilianeren, der blev hentet til klubben forud for denne sæson, har spillet godt i europæisk sammenhæng, mens han fortsat mangler at slå helt igennem i Primera Division.

Inden den sidste kamp mod hollandske Feyenoord kunne vi konstatere, at vi var sikre på at gå videre. Det var rart at vide dette, men det betød bestemt ikke, at jeg krævede mindre af drengene. Jeg ville have en sejr på hjemmebane i denne sidste kamp, og det havde jeg gjort mine spillere bevidste om.

Denne kamp blev dog aldrig den store succes. Hverken for os eller for Feyenoord. Fem minutter inden pausen havde Feyenoords Boris Zivkovic set rødt, og havde forladt banen. Vi formåede dog aldrig at udnytte dette overtal, og den kedelig kamp endte 0-0.

Vi kunne dermed konstatere at vi var videre i denne turnering, hvilket vi jo også godt vidste inden den sidste kamp. Dog var vores endelige placering ikke helt på plads, men efter den uafgjorte kamp mod Feyenoord endte vi på andenpladsen i denne gruppe B. Bolton vandt gruppen mod to point ned til os, mens vi havde et forspring på enkelt point ned til Feyenoord, der også gik videre.
Rennes og Hapoel Tel-Aviv er begge ude af turneringen. De fik henholdsvis tre og nul point.
 
Der er blevet trukket lod til næste runde i UEFA Cuppen, 1. Knockout Runde. Her møder vi tyrkiske Fenerbahce. To opgør der vil blive set nærmere på, når kampene nærmer sig.




Igen er grafikken lavet af GHERTESTEAS med undtagelse af topbanneret, som Birkedahl har stået for.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #444: 26 Aug 2007, 10:26 »

Sådan!

Godt at se dig tilbage  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #445: 26 Aug 2007, 10:45 »

Sådan!

Godt at se dig tilbage  Thumbs Up
Tak for kommentaren. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #446: 26 Aug 2007, 11:29 »

fedt at den er tilbage Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #447: 26 Aug 2007, 11:39 »

fedt at den er tilbage Thumbs Up
Takker. Smiley
Jeg håber, at folk vil følge med igen og kommentere ligeså godt som I gjorde inden bloggen gik på pause.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #448: 17 Sep 2007, 23:38 »

Fantastisk blog indtil videre Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
« Svar #449: 18 Sep 2007, 00:14 »

SUPER-FEDT!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010