home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ??? [LUKKET]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: ??? [LUKKET]  (Læst 22821 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Aston Villa (Tidl. klubber: Sevilla)
« Svar #75: 06 Jun 2007, 15:59 »

mange tak..!

Jeg er en af dem der læser din blog med fønøjelse... Din blog er fantastisk..... Elsker den... Bliv ved så længe du kan..!

Selv mange tak, jeg lover, at jeg bliver ved lang tid endnu, hvis du gør det samme  Wink

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #76: 06 Jun 2007, 16:00 »

Er der nogen der er fast læser af denne blog her? .... I må meget gerne svare!
Ja, jeg følger med. Men det ved du jo også godt.

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #77: 06 Jun 2007, 16:01 »

Selv mange tak, jeg lover, at jeg bliver ved lang tid endnu, hvis du gør det samme  Wink

det kan du lige tro! makker...!  Opstemt  Thumbs Up

Ja, jeg følger med. Men det ved du jo også godt.

Ja...

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #78: 06 Jun 2007, 16:32 »

jeg bliver nød til at udskyde updaten til i morgen.... senest Fredag

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #79: 08 Jun 2007, 07:49 »

November 2007
”Begyndelsen”
November var min første måned i Aston Villa eller det var så kun sidste halvdel af måneden jeg var i klubben. Første kamp var i Manchester hvor vi skulle møde City. Kampen blev ikke kedelig, hele 4 mål var der i denne kamp som blev spillet godt af hvert hold. City bragte sig foran efter ca. 25 min. og vi for først udlignede lige inden pausen på et selvmål. Efter en time kommer vi igen bagud men vi for efter kun 2 minutter efter deres scoring scoret igen. Sidste kamp i november var mod Arsenal hjemme. Vi kommer slet ikke i gang i denne kamp og taber fortjent 3-0. Henry lavede 2 kasser og sig ikke at også min gamle lejesvend i Sevilla Higuain scorer det sidste mål i Arsenals sejr.

Man. C – Aston Villa 2-2
Aston Villa – Arsenal 0-3

Villa for underskrift fra Top angriber

1. December
I dag har Villa meddelt alle om at de har fået Markus Rosenbergs underskrift. Skiftet går igennem den 1. januar og har kostet noget af 80 mio. Rosenberg havde dette at sige til skiftet. ”jeg er meget glad for at prøve kræfter i Villa da det ikke går godt. Jeg glæder mig også til at arbejde sammen med Mellberg da vi begge er fra Sverige.”  Rosenberg er helt klart købt som forstærkning.   

December 2007  
”god og dårlig!”
Hmm jeg er nogenlunde tilfreds med denne måned her. Men jeg vil sige at 3 uafgjorte i 6 kampe er bare ikke godt nok. At vi så også for 2 sejre i 6 kampe er heller ikke godt. Det bedste ved denne måned var kampen mod Liverpool. Men det vender vi lige tilbage til. December bød på 6 ligakampe og vi skulle starte ude mod Birmingham. Birmingham bringer sig foran efter 26 min. men Carew ville det anderledes og udlignede 2 min. efter. Men det skulle vise sig ikke at være de sidste mål. Efter kun 5 min. inden i anden halvleg kommer Birmingham foran igen på mål af Brian Kerr. Men Birmingham søgere selv for at det ikke skulle være det sidste mål. 67 min. skulle der gå inden de begår et straffespark. Kahlenberg sendte den sikkert i mål og 2-2 som også var kampens resultat. Næste kamp tog vi imod Mægtige Liverpool hjemme. Først spillede vi en dårlig første halvleg og det stod 0-0 ved pausen. Anden halvleg skulle der ske mere. Vi kommer bedre med og for presset godt imens Liverpool også har nogen gode chancer i mellem. Lige da kampen lignede en uafgjort ville Carragher det anderledes. 77 MIN. 1-0 TIL ASTON VILLA blev der råbt i højtaleren. Carragher sender bolden forbi sin egen målmand og kom også til at afgøre kampen til vores fordel. Efter disse perfekte 3 point skulle vi på besøg i Reading. Denne kamp skulle sadels blive underholdene. Hele 4 mål blev det til bare 2 til hver. 1 point er fint men med den plads vi har, er alt andet end 3 point katastrofalt. Derfor var jeg ikke helt tilfreds med endnu en uafgjort da jeg gerne vil væk fra den plads vi havde på dette tidspunkt. ”Nå videre til næste kamp.” Vi tog imod Newcastle hjemme og skulle bruge en sejr. Men det skulle heller ikke ske i denne kamp. Newcastle ville det anderledes. 1-1 stod der på tavlen da en frygtelig kedelig kamp var forbi. Jeg vil ikke rigtig gå i detaljer. Hellere videre til næste kamp selvom det var den værste her i måneden. Vi skulle på besøg hos Sheffield United. Vi hyggede os rigtig meget i spiller bussen og jeg fortalte drengene at de skulle gå ind og vise deres værd i denne kamp. Men det skulle gå helt forfærdeligt. VI TABTE....! F*** jeg var gal. Vi tabte 1-0 til et hold der havde fået 5 point i 18 kampe. Hvor dårligt kan man spille. Jeg var rigtig gal efter den skide lorte kamp. Jeg var ikke så tryg ved at skulle møde Derby i næste kamp da de sagnets kunne drille os. Det skulle bare ikke gå sådan. Vi vinder en god kamp 2-0 og forbedrede vores placering lidt..! Det var alt fra december og Aston Villa.!                                                         

Birmingham – Aston Villa 2-2
Aston Villa – Liverpool 1-0
Reading – Aston Villa 2-2
Aston Villa – Newcastle 1-1
Sheffield U. – Aston Villa 1-0
Aston Villa – Derby 2-0

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #80: 08 Jun 2007, 08:32 »

Jeg kunne godt tænkte mig, at du delte kampene op i afsnit, da det på nuværende tidspunkt er lidt uoverskueligt.
Men en god update - KUTGW.

Brøndby IF & Chelsea FC

Metsu1
Manager

« Svar #81: 08 Jun 2007, 09:13 »

Jeg må gi' chelsea-4ever ret, det er en noget uoverskuelig, som du stiller det op lige nu.

Du behøver ikke at splitte hver eneste kamp op. Du kan f.eks tage 3 kampe af gange, hvor du kort fortæller om dem og så kan du måske lave et afsnit for hver kamp, du fortæller om, så det hele ikke kommer til at stå i et afsnit.

Ellers er det meget spændende at følge Villa, jeg håber, du kan banke lidt stabilitet ind i dem  Thumbs Up

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #82: 08 Jun 2007, 17:04 »

Jeg kunne godt tænkte mig, at du delte kampene op i afsnit, da det på nuværende tidspunkt er lidt uoverskueligt.
Men en god update - KUTGW.
ja... det kommer jeg også til at gøre.... men regner med at det først bliver i næste sæson... da jeg lige vil rigtig i gang med villa
Jeg må gi' chelsea-4ever ret, det er en noget uoverskuelig, som du stiller det op lige nu.

Du behøver ikke at splitte hver eneste kamp op. Du kan f.eks tage 3 kampe af gange, hvor du kort fortæller om dem og så kan du måske lave et afsnit for hver kamp, du fortæller om, så det hele ikke kommer til at stå i et afsnit.

Ellers er det meget spændende at følge Villa, jeg håber, du kan banke lidt stabilitet ind i dem  Thumbs Up

ja.. håber jeg også på..... Tak for kommentaren

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #83: 09 Jun 2007, 08:17 »

her er ligaen!... Cool glemte den i updaten   crazy   

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #84: 10 Jun 2007, 09:44 »

der kommer måske update idag

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #85: 10 Jun 2007, 20:56 »

Premier League kamp 19.
  1.            X            2.
2.25        3.20        2.75

Aston Villa – Charlton 5-0
1-0 Carew 7 min.
2-0 Diawara
(OG) 18 min.
3-0 Barry 68 min.
4-0 Samuel 70 min.
5-0 Suazo 78 min.

En rigtig fed kamp fra vores side af i dag. Jeg var stolt af drengene da kampens sidste fløjt lød. Vi spiller kanon hele kampen igennem. Det er John Carew der bringer os hurtigt foran efter kun 7 min. med en god afslutning. 11 min. senere er Diawara så uheldig at han for sat hovdet på bolden og lander direkte i hans eget mål, pinligt og ærgeligt, 2-0. Resten af første halvleg gik stille og roligt vi havde nogen gode chancer og sad på spillet. Men så kom anden halvleg. ”BARRY BARRY” lød det i højtaleren. Barry hamrer den ind ude fra ca. 30 meter og den sad lige nede i venstre hjørne, fantastisk. Kun 2 min. senere er det den indskiftede og utilfredse spiller Samuel der for en fri løber og sender den koldt i mål. Dejligt. Men det var ikke det sidste mål. 22 min. før tid for Suazo chancen for gøre det til 5-0 og den chance missede han ikke. I omklædningsrummet sang vi 1-0 is good ,2-0 is nice  ,3-0 is great and 4-0 is super, 5-0 is Fantastic. And wee are winners. Der er fantastisk stemning i truppen lige nu. Næste kamp skal vi møde Leeds i FA Cuppen.

FA Cup 3.runde
2.00        3.25        3.25

Aston Villa – Leeds 2-1
1-0 Davis 51 min.
2-0 Carew 61 min.
2-1 Healy 70 min.

Så var der FA bold og det skulle blive en god kamp. Første halvleg skete der ikke rigtig, det var mere i anden halvleg tingene skete. I første halvleg var Rosenberg tæt på at scorer sit første mål op til flere gange. Men han skal også lige vænne sig til engelsk fodbold. Videre til anden halvleg hvor kampen blev afgjort. Jeg skiftede Steven Davis ind og sagde til ham at jeg troede på hans evner til at afgøre en kamp og hans fodbold teknik. Og ganske rigtig Davis skal kun bruge 6 min. på banen
inde han banker den ind ude fra feltet af. 10 min. senere er det Carew der kommer på måltavlen. En god og kold afslutning fra hans side. Da jeg tænkte det kunne være lidt sjovt at satse lidt offensivt gik det galt. Leeds scorer og jeg sætter hurtigt holdet til at spille defensivt. Resultatet holder resten af kampen og vi vinder en fortjent kamp. I næste kamp tag vi i mod Blackburn hjemme. I næste runde af FA Cup skal vi møde Charlton.

Aston Villa køber dansker
7. januar 2008
I dag Kunne vi præsenter en ny spiller i førsteholds truppen. Navnet er Christian Sivebæk. Vi håber på at Sivebæk kan træde i sine fars fodspor og blive en meget stor spiller her i Aston Villa. Hartman havde dette at sige. ”Sivebæk er et kæmpe talent. Det er dejligt at jeg fik ham her til England. Jeg er sikker på han nok skal slå igennem. Sivebæk bliver tildelt trøje nummer 88, da jeg synes det kunne være fedt at gøre det tal til et tal danske super talenter skal løbe rundt i.” Sivebæk sagde selv noget til skiftet. ”Jeg er super glad for at jeg for chancen allerede i en alder af 19 år. Jeg synes selv jeg har niveauet til engelsk fodbold. Omgående det med mit nye nummer 88, synes jeg lyder sjovt. Jeg har fået snakket lidt med Hartman og han er en hyggelige en.”   

Endnu en dansker til Villa
9. januar 2008

To dage efter Aston Villa havde præsenteret Sivebæk, kom de frem på et pressemøde og fortalte at til sommer kommer Kenneth Stenild til klubben fra Aab. Da hans kontrakt udløb til sommer har Villa ikke betalt noget for ham og for ham derfor så gratis. 

Premier League kamp 20.
2.50        3.00        2.62

Aston Villa – Blackburn 1-2
0-1 Miccoli 26 min.
1-1 Carew 28 min.
1-2 Warnock 59 min.

Det stoppede vores nye stime. Det blev kun til to sejre i træk. Vi starter fint og har rigtig mange chancer. Men det gik å galt da Blackburn spillede den fint frem og for smidt den ind i feltet og BANG så har Miccoli fundet vejen forbi Sørensen og 0-1 til Blackburn. Men vi svarer hurtigt igen da Blackburn laver et dumt friskpark på kanten af feltet og Carew kan så sparke den op i hjørnet. Smukt mål. Vi gå til pause med et uafgjort resultat. Vi starter dårligt i anden halvleg og kan ikke få spillet til at fungere. Blackburn gør det fortjent til 1-2. Kampen løber stille og roligt ud og vi kan se os tilbage og tænke hvad det var der gik galt. Men kan næsten godt svare på det. Vi var uheldige da vi havde hele 14 chancer men kun 4 indenfor mål rammen. Trist. I næste kamp stå den på hård fodbold. Vi skal møde Chelsea på Stamford Brigde.

Premier League kamp 21.
1.50        3.60        5.50

Chelsea – Aston Villa 2-3
1-0 Shevchenko 33 min.
1-1 Rosenberg 42 min.
2-1 Barzagli 50 min.
2-2 Moore 85 min.
2-3 Rosenberg 88 min.

Fantastisk. Det er det ord der kommer frem i mig hele tiden og viljestyrke. Det er dejligt at se drengene kæmpe så hårdt og det så også giver porte. Vi kommer bagud efter ca. en halvtime på mål af mål tyven Shevchenko. Det skulle også blive Rosenbergs helt store kamp. Rosenberg udligner 9 min. efter vi kom bagud. Vi gik til pause med 1-1 på stamford brigde. Det kan man ikke være helt utilfreds med. Jeg sagde til drengene i pausen at vi sagtnes kunne vinde denne kamp. 5 min. efter start fløjtet til anden halvleg så er det igen Chelsea der kommer foran. Denne gang var det den  italienske forsvarsklippe Barzagli der kommer længst frem på et hjørnespark. Shit tænkte jeg. ”Men men men”. 5 min. før tid kommer Moore frem til en god mulighed og udligner for os. ”Dejligt”. Men det var ikke det sidste mål. 3 min. efter Moores mål spiller Rosenberg spillet fri og han gør det onde mod chelsea og scorer til 2-3. Rosenberg slå rigtig igennem i dag og hvilken kamp at gøre det i. Fantastisk spiller. Efter denne svære kamp skal vi i næste kamp tage i mod Man.U     

Villa køber to nye spillere
13 januar 2008 kl. 10.00

Igen kunne Aston Villa præsenter en spiller. Der er tale om den stærke midtbane Stéphane Dumont. Dumont skal fungere som defensiv midtbane og skal styrer det meste af midtbanen. Dumont skal gå direkte ind i Startopstillingen. Den anden spiller Villa har fået fat i er målmandstalentet Lukasz Fabianski. Fabianski kommer dog først til sommer da Villa havde muligheden for at få ham på en fri Transfer.   

Villa køber to på fri transfer
13 januar 2008 kl. 15.00

Det var kun 5 timer efter de havde præsenteret 2 nye spillede så var de igen klar til at præsenter to nye. Denne gang var det en dansk og en serbisk spiller de fortalte. Om. Begge kommer først til sommer da de kommer på fri transfer. Den serbiske spiller er Marko Lomic som kommer fra den serbiske klub Partizan. Den anden og sidste spiller i dette transfer vindue er Lasse Qvist. Jeg har købt Lasse pga. at han viser stort potentiale i kampe og til træning. Vi kan alle nu glæde os til at de spillere er på plads i truppen.   

Premier League kamp 22.
4.00        3.00        1.80

Aston Villa – Man. U 2-3
1-0 Suazo 64 min.
1-1 Smith 69 min.
2-1 Davis 80 min.
2-2 Heinze 87 min.
2-3 Rooney 88 min.

En god kamp for Sørensen idag i hvert i fald i første halvleg og noget af anden halvleg. Første halvleg gik mest på at Man. U pressede os totalt og vi overlevede heldigvis og det kan vi takke Sørensen for. Anden halvleg blev helt anderledes. Det er os der kan glæde os først da Suazo bringer os foran 1-0 efter ca. en time. Men bare 5 min. senere er Smith på pletten og udligner for Man.U. med 10 min. igen fik Davis lyst til at skyde ude fra og sig mig ikke at han ikke også scorer. ”Fantastisk Davis” Råbte jeg.  Vi var så glade og jeg kunne bare ikke lade vær med at løfte armene. Men sådan skulle det ikke gå. Man. U skulle kun bruge 2 min. på at vende kampen til deres fordel. Først Heinze på frispark og lige bagefter Rooney på en fri løber. Men jeg er fint tilfreds da jeg synes at vi sagtnes kunne være med i top 8. I næste kamp Rejser vi til London for at møde Tottenham.

Premier League kamp 23.
2.75        3.20        2.25

Tottenham – Aston Villa 2-1
0-1 Davis 9 min.
1-1 Svensson 20 min
2-1 Berbatov
(PK) 51 min.

Halv dårlig kamp i dag. Vi taber uheldigvis på et straffe men sådan er det jo i fodbold. Vi for ellers en drømmestart da Davis bringer os foran efter 9 min. Men svensson ødelægger hurtigt den glæde da han efter 20 min. sender et hovedstød lige i kassen. Ikke nok med at de udligner så begår vi et dumt straffespark i starten af anden halvleg. 2-1 til Tottenham Berbatov målscorer. Var ikke tilfreds med denne kamp da vi sagtnes kunne vinde. I næste kamp gælder det FA cup mod Charlton som vi bankede 5-0 sidst vi mødte dem.

FA Cup runde 5

Aston Villa – Charlton 3-2
0-1 Bent 4 min.
1-1 Agbonlanor 6 min.
2-1 Davis 19 min.
3-1 Suazo 50 min.
3-2 Keene 74 min.

Charlton spillede meget bedre i dag end de gjorde sidst jeg mødte dem. Det er præcist 25 dage siden vi mødte dem samme sted og vandt 5-0. Det skulle ikke gå lige så nemt i dag. Bent bringer Charlton foran efter kun 4 min. med en flot afslutning. Men kun 2 min. efter scorer vores unge spiller Agbonlanor til 1-1 et rigtig flot mål. Godt han viser sit vær nu hvor Carew ude et par uger. Davis kom også på måltavlen efter 19 min. også med et flot mål. 5 min. efter pausen laver Suazo et godt mål og 3-1 til Aston Villa, os. Men det var ikke det sidste mål. Charlton for reduceret til 3-2 på mål af Keene. Men tættere kommer de heller ikke på og vi vinder fortjent. Vi er nu klar til 6. Runde af FA Cuppen.

« Seneste Redigering: 10 Jun 2007, 21:19 af Dannimh » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #86: 10 Jun 2007, 21:21 »

der kommer måske en update igen på onsdag

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #87: 14 Jun 2007, 21:14 »

Premier League kamp 24.

Portsmouth – Aston Villa
1-0 Benjani 3 min.
2-0 Fernandes 13 min.
3-0 Jenas 36 min.
3-1 THOMAS SØRENSEN 47 min.
3-2 Kahlenberg 50 min.
3-3 Barry 82 min.

FANTASTISK!!! Fantastisk comeback fra vores side. Vi kommer bagud med hele 3-0 på udebane og kommer på 3-3. Det der var det ”bedste” ved denne kamp var Thomas Sørensen første sæson scoring. Thomas stå ved nærmeste stolpe og header bolden fint ind. Det er simpelthen dejligt at se ham lave mål. Kahlenberg for os på 3-2 med et dejligt frisparks mål og jeg skyndte mig op af stolen. 8 min. før tid udligner vi til 3-3 på mål af Barry.

Hartman chokere alle
30 januar. 2008
I dag har Hartman chokeret alle. Hartman har sagt sit job op i Aston Villa dagen efter det fantastiske comeback sagde Hartman op. Hartman sagde lige ud at hans kone og ham selv ikke havde fundet sig til rette i England. Hartman fortalte også at konen skulle føde om en uge. Hartman ville godt havde barnet født i Danmark. Konens navn er Hanne. Hanne vil gerne lige bo lidt i Danmark, bare lige det første år. Derfor sagde Hartman også at hans næste job skulle helst være i Danmark eller tyskland.

Jeg sagde op p.g.a det ikke var sjovt i klubben... (Man skal aldrig spille med en klub der er kedelig.)
« Seneste Redigering: 14 Jun 2007, 21:21 af Dannimh » Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Intet job (Tidl. klubber: Sevilla,Villa)
« Svar #88: 14 Jun 2007, 21:27 »

Synes det er ærgeligt du allerde må stoppe i Villa, men er lysten der ikke, er det selvfølgelig heller ikke sjovt.
Glæder mig til at se hvilken klub du nu skal til.

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Intet job (Tidl. klubber: Sevilla,Villa)
« Svar #89: 14 Jun 2007, 21:30 »

Synes det er ærgeligt du allerde må stoppe i Villa, men er lysten der ikke, er det selvfølgelig heller ikke sjovt.
Glæder mig til at se hvilken klub du nu skal til.

håber på aat finde en klub senere i aften og så måske komme med update i morgen.....  har fri 11.30 ca..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010