Mickelborg
|
|
Udemærket blog. Der er nogle dumme fejl, som ødelægger læserytmen lidt. Ellers vil jeg sige det ser fint ud, og mon ikke resultaterne er ved at komme.
Helt sikkert er resultaterne ved at kommer. DEt er dejligt
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
er der overhovedet nogen der følger med i min blog
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Ja danni jeg gør.. Sys virkelig det er en god blog og nu er resultaterne jo også kommet det gør det jo bare bedre. Pas lige på nogle dumme stavefejl, men ellers kanon blog
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Marts 2007 Denne måned har været meget svingene. Kampen mod Valencia var vi godt med men Valencia viste bare sin klasse den sidste halve time og det resulteret i en scoring. Så stod det på UEFA bold mod Blackburn. Vi startede hjemme og spillede en rigtig flot kamp og vandt sikkert 2-0. Næste modstander hed Deportivo. Deportivo skulle vi møde på udebane og vi vandt en dårlig kamp 0-1. Så skulle vi til England for at møde blackburn ude. Den kamp glemte vi hurtigt. Et 3-0 nederlag var det vi blev sendt hjem med. Blackburn ville havde revanche mod os og gjorde det fortjent. Sidste kamp i denne måned var speciel. Inden kampen hev bestyrelse formanden mig ind på hans kontor for at give mig en vigtig nyhed. Jeg fik noget der kaldes ultimatum som gik ud på at hvis jeg fik et dårligt resultat i næste kamp så ville jeg blive fyret. Men heldigvis for mig sagde jeg det til holdet og de gik ud og spillede en rigtig flot kamp og vandt 2-0. Alt i alt har det været en svingene og dramatisk måned.Sevilla – Valencia 0-1 Sevilla – Blackburn 2-0 (UEFA Cup) Deportivo – Sevilla 0-1 Blackburn – Sevilla 3-0 (Samlet 3-2) (UEFA Cup) Sevilla – Celta 2-0
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Lidt kort update måske. Synes du burde skrive lidt mere om de forskellige kampe, og så gøre det lidt mere overskueligt, ved at dele det op i afsnit. Altså en kamp = et afsnit. Det vil jeg personligt synes bedre om. Men det er selvfølgelig dig, som skriver bloggen, og derfor også dig, som bestemmer. Ellers synes jeg det ser fint ud.! KUTGW. ![Smiley](https://fmfreaks.dk/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Puha godt du ikk blev fyret. Rigtig god blog syntes jeg. Man kan tydelig se at der skal nogle indkøb til, til sommer! Forsat held og lykke
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Puha godt du ikk blev fyret. Rigtig god blog syntes jeg. Man kan tydelig se at der skal nogle indkøb til, til sommer! Forsat held og lykke
Det med at blive fyret skal du ikke være så sikker på.... Min kontrakt er ikke blive forlænget.... den udløber om en måned
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
April 2007”Fremskridt! Fremskridt!” April er en af de bedste måneder vi har haft. Kun et nederlag i fem kampe synes jeg er rigtig godt. April måned stod også kun på liga bold da vi røg ud af UEFA Cuppen i sidste måned. Første kamp i april skulle vi på besøg på El Madrigal. Holdet spillede en rigtig flot kamp og jeg var rigtig tilfreds. Vi vandt en sten sikker 3-0 sejr og vi troede vi var begyndt på en god stime. Kampen efter kom Zaragoza på besøg. Denne kamp skulle ikke blive til så meget. Der kom nogen få chancer hist og her. Så kom en af sæsonens svære kampe. Vi skulle til Madrid for at møde kongeklubben. Men jeg blev positivt overrasket og vi spillede faktisk en rigtig flot kamp. Næste modstander var Athletic og jeg forventede selvfølgelig en sejr. Vi spillede en god hjemmekamp og vandt 1-0 på mål af vores topscorer Kanouté. Den sidste kamp i måneden var en stor kamp. Vi skulle til Barcelona for møde selveste Barca. Den første halve time spillede vi skide godt og kom frem til nogle gode chancer. Det skulle hurtig vende sig og Barca kom til at styrer det hele resten af kampen. Det endte så med at vi blev sendt hjem med et nederlag på 3-1. Nu kommer den afgørende måned hvor vi skal spille fire kampe. Villarreal – Sevilla 0-3 Sevilla – Zaragoza 0-0 Real Madrid – Sevilla 0-0 Sevilla – Athletic 1-0Barcelona – Sevilla 3-1 Maj 2007 ”Vores fremskridt forsætter. Fantastisk” Vi spiller endnu en god måned og for gode resultater. Vi ligger ud på hjemmebane mod betis. Den kamp blev en rigtig god affære da vi vandt 2-1. Kampen var god hele kampen igennem og spillerne fik det da også af vide efter kampen. Næste kamp skulle vi møde Levante på udebane. Den kamp kom der hele 4 mål 2 til hver. I helhed en god kamp. Næste kamp var bare fantastisk. Hele 4-0 vandt vi på hjemmebane mod Osasuna og jeg var overlykkelig over den sejr. Sidste kamp i ligaen var på udebane mod Gimnàstic hvor vi desværre tabte 2-1. En rigtig fantastisk måned undtagen kampen mod Gimnàstic. Sevilla – Betis 2-1 Levante – Sevilla 2-2 Sevilla – Osasuna 4-0 Gimnàstic – Sevilla 2-1 Årets Unge spiller i Spanien 1. Lionel Messi 2. Sergio Ramos3. Jesús Navas Hartman siger nej tak og går3. juli 2007I dag den 3. juli sagde Nicolaj Hartman nej tak til en ny kontrakt med Sevilla. Begrundelsen for at Hartman ikke ville forlænge var at han ikke kunne stole på bestyrelsen i Sevilla. Hartman sagde også at han ville begynde med det samme med at finde et nyt job. Sevilla havde ikke noget at sige på pressemødet da de var lidt ”ligeglade”. ”Jeg har nu tænkt mig at vende hjem til Danmark imens jeg kigger efter nyt job. Et ønske jeg har er nok at blive træner i Danmark, Frankrig eller Tyskland.”
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
God update, hvor fejlene er mindre end i de tidligere updates.! Nu bliver det spændende at se hvor du skal fortsætte din karriere. ![Smiley](https://fmfreaks.dk/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
jep.. kommer måske update senere idag
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
jep.. kommer måske update senere idag
Ja. Det ved jeg godt.! ![crazy](https://fmfreaks.dk/Smileys/default/crazy2.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Der kommer måske update senere i aFten/nat
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Hartman klar i England19. november 2007I dag blev Nicolaj Hartman præsenteret som manager for Aston Villa. Aston Villa har spillet en dårlig sæson i denne sæson og så Hartman som den rigtige mand. Hartman har ikke haft et job siden 3. juli og han var rigtig glad på pressemødet.
Journalister fik lov at spørge Hartman om nogen ting:
J: ”Hartman..! Tillykke med dit nye job. Hvad forventer du dig i første sæson med Aston Villa?" H: ”Klubben ligger lige i øjeblikket på en 16. pladsen men jeg vil sætte det mål at vi skal nå en top 10!”J: ”Ja jeg er fra BT. Jeg vil spørge om du har tænkt på nogen spillere som forstærkninger?” H: ”Ja jeg har selvfølgelig allerede kig på nogen men jeg vil ikke røbe noget som helst. I skal nok for noget af vide!”
Efter det spørgsmål gik Hartman hjem og Hyggede sig med sin familie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Fint skrevet ![Smiley](https://fmfreaks.dk/Smileys/default/smiley.gif) Layoutet er rigtig flot. Syntes dog du skulle have ventet på resultaterne i Sevilla.
|
|
|
|
|
|
|
|