home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bærbar computer til skolebrug :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bærbar computer til skolebrug :)  (Læst 1177 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Bærbar computer til skolebrug :)
« : 27 Apr 2007, 16:47 »

Jeg skal have En bærbar computer, til når jeg skal vidree i uddannelsessystemet næste år..

Det eneste jeg skal bruge den til er, at skrive notater i timerne. Jeg ved bare ikke hvad man skal kigge efter, når den kun skal bruges til det Huh Altså selvfølgelig skal den have et godt batteri som holder lang tid. Økonomien siger max 6-7000kr Opstemt Hvis der er nogen som evt. kunen finde et link til en god bærbar som holder sig inden for prisniveauet ville det os være godt Wink

Gosser
Manager

Sv: Bærbar computer til skolebrug :)
« Svar #1: 27 Apr 2007, 16:54 »

Hvis den kun skal skrive noter, så er det dumt at købe en til 6-7k Smiley

Imo skal man enten købe en til over 10k, der kan det meste, eller også skal man købe en til 4k ca. hvis den kun skal bruges til noter.

Det er ærgreligt at have købt noget til 7k, der så knap nok kan spille noget Wink

Jeg vil mene, at du kan finde en til 4k, hvis den kun skal skrive noter!

Zone 43
Manager

« Svar #2: 27 Apr 2007, 16:57 »

Det er da dyrt, at bruge 4k til en bærbar, som kun skal bruges til noter. Så er det da billigere, at skrive det i hånden.. Faktisk gratis Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 27 Apr 2007, 17:46 »

Det er da dyrt, at bruge 4k til en bærbar, som kun skal bruges til noter. Så er det da billigere, at skrive det i hånden.. Faktisk gratis Peace

Korrekt... men nu meget dejligt at have på fx universitet. Forelæsningerne bliver sendt til en på mail og i powerpoint. Så for at skrive (brugebar) noter, er det næsten umuligt uden...

Cr0xor
Gæst

« Svar #4: 27 Apr 2007, 17:51 »

Jeg går pt. på HTX i helsingør, der får vi en bærbar og den vi har er en Dell Latitude D620 og den er faktisk overraskende god, fin processer batteri tiden ligger på omkring 4 timer og den er relativt lille ca. 25 cm i bredden 20 i længden og fire cm i højden med klappen slået ned.

søgaard
Gæst

« Svar #5: 27 Apr 2007, 17:53 »

Min er en Acer et eller andet..Smiley den er rigtig fin til det jeg bruger den til..Smiley (Musik, FM, Internettet og Notater) Batteriet  ligger ca. på 3 timer..Smiley men fik så et ekstra Batteri med ved handle Smiley

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Jul 2007, 20:50 »

Okay, eller anden som har styr på det her, tilføj mig på magnus_914@hotmail.com omgående!!!

jeg skal vælge bærbar i aften, da jeg kan få den billigere der. Jeg er bare ved at få stress af Dell, så en som aner noget om det her, kom på nu!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010