home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Job hos bookmaker
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Job hos bookmaker  (Læst 32969 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #45: 30 Mar 2008, 20:19 »

Synes tit I søger - hvordan kan det være?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #46: 30 Mar 2008, 20:30 »

Der er mange der bliver rykket over i andre afdelinger, nogle får hjemve, nye stillinger bliver oprettet tit osv
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #47: 30 Mar 2008, 20:37 »

Der står at man skal have "excellent" engelsk sprog, men kan man klare sig med folkeskole engelsk, eller vil du mene man skal tage lidt engelsk inden, hvis man har lyst til at prøve?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #48: 30 Mar 2008, 20:38 »

Der er mange der bliver rykket over i andre afdelinger, nogle får hjemve, nye stillinger bliver oprettet tit osv

Lyder umådeligt interessant, specielt nu hvor mine planer om at flytte til Seoul er blevet skrinlagt for en tid. Kan du skrive lidt om lønniveauvet, evt bare på pb. Hvordan ser pigerne ud i Stoke, og shoppingmulighedern e?
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #49: 30 Mar 2008, 20:43 »

@John Spurs: først og fremmest synes jeg det er utroligt at du ikke snart beslutte dig om du vil give den en chance eller ej, da du trods alt har kontaktet mig hver gang efterhånden! Smiley Man behøver selvfølgelig ikke at have et perfekt engelsk, men med gå-på-mod og basis engelsk, så skal det nok gå alt sammen. Burde ikke være nogen grund til at tage engelsk-timer før.

@Yessir: Stoke-on-Trent er ikke London, så meget kan jeg sige. Løn-niveauet er ikke så ringe, da man kun betaler 20-25 pct i skat og får gratis bopæl. Jeg ved godt at man siger at pigerne er grimme og fede i England, men jeg synes ikke at det er så ringe her, må jeg indrømme. Der bor 140.000 i Stoke og der er kun 40 minutter i tog til både Manchester og Birmingham (begge 2 er million-byer), så der er rig mulighed for lidt af hvert.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #50: 30 Mar 2008, 20:46 »

Spurs er ligeglad med om tøserne er fede og grimme. Han vil vide om de er villige! Cool
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #51: 30 Mar 2008, 20:48 »

@John Spurs: først og fremmest synes jeg det er utroligt at du ikke snart beslutte dig om du vil give den en chance eller ej, da du trods alt har kontaktet mig hver gang efterhånden! Smiley Man behøver selvfølgelig ikke at have et perfekt engelsk, men med gå-på-mod og basis engelsk, så skal det nok gå alt sammen. Burde ikke være nogen grund til at tage engelsk-timer før.

Det her er mere spørgsmål sådan at andre kan få de samme svar som jeg har fået...  funny
Lige nu går jeg og overvejer alt, ved overhovedet ikke hvad jeg skal pt. Andet end jeg skal prøve noget andet end det jeg har lavet de sidste 6 år. Men er bare lidt nysgerrig med hensyn til sådanne ting, fordi jeg har overvejet det et par gange.

Spurs er ligeglad med om tøserne er fede og grimme. Han vil vide om de er villige! Cool

NEMLIG  Kys
Og det har jeg endnu ikke fået Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #52: 23 Jan 2009, 16:52 »

Nu er det hele 8 måneder siden sidst vi søgte. Men nu skal vi til det igen. Smiley Denne gang er der 2 stillinger, en kundeservicemedarbe jder og en oversætter. Smiley Selve jobopslaget er at finde, hvis man går ind på bet365.com og derefter trykker på "Jobs" i venstre side. 2 ting som er vigtig at huske omkring disse jobs er at det kræver at man er over 18 år og at man er villig til at flytte fra Danmark til England, da begge to er fuldtids-stillinger. Men den store forskel fra sidste gang er at der nu også er Premier League fodbold i byen!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #53: 23 Jan 2009, 16:54 »

Hvor lang kontrakt tegner man, savi?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #54: 23 Jan 2009, 16:58 »

Det er en 2 årig kontrakt, men den kan selvfølgelig opsiges med en måneds varsel.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #55: 23 Jan 2009, 17:01 »

Det er en 2 årig kontrakt, men den kan selvfølgelig opsiges med en måneds varsel.

Hehe ye. Kontrakten kan jo altid opsiges, men I er vel knap saa interesserede i at ansaette en, der er besluttet paa at tage hjem efter 1 aar, naar det er en 2-aarig kontrakt, der bliver indgaaet =).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #56: 23 Jan 2009, 17:04 »

Tja det er jo ikke til at vide. Nogle siger de kun bliver der et år, men ender med at blive der 4 år og omvendt, så det kommer lidt an på personen.
Logged

fmfreak878
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #57: 25 Jan 2009, 21:23 »

Det lyder da som et mega fedt job. Skal HELT klart overveje at sende en ansøgning afsted.
Logged

fmfreak878
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #58: 25 Jan 2009, 21:25 »

Er der forresten andre af jer der har tænkt jer at søge?
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Job hos bookmaker
« Svar #59: 25 Jan 2009, 21:33 »

Nøøj, hvor ville jeg bare ønske jeg var over 18! Smiley
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010