home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [BLOG] -> Leverkusen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har jeg gode chancer for at gå videre i Champions League ?  (Afstemning slut: 11 Jan 2006, 21:15)
Ja, helt sikkert. Du ender på en 1.plads
- 1 (20%)
Du møder 3 gode hold, så du skal være mere end tilfreds med en 3.plads.
- 2 (40%)
Du er slet ikke gode nok til at slå de andre hold. Du ender nr 4.
- 0 (0%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Porto er for stærke!
- 1 (20%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Lazio er for stærke!
- 1 (20%)
Antal Stemmer: 5

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [BLOG] -> Leverkusen  (Læst 8728 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: [BLOG] -> Leverkusen
« Svar #45: 08 Jan 2006, 15:55 »

Skal nok smide et SS af min trup når transfer vinduet er lukket den 1 September. Jeg opdatere senere i dag, ved ikke helt hvornår.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #46: 08 Jan 2006, 21:10 »

I den tyske Liga-pokal er jeg nået til finalen hvor Bayern Munchen desværre venter.

Træningsreport for Juli måned:

Posetivi:
Paul Freier (Dødbolde)
Martin Ericsson (Afslutninger)
Callsen-Bracker (Forsvarspil)

Negative:
Josip Tadic (Forsvarspil)

Tyske pokal liga. Finale
Dato: 1 august. 2006

Bayern Munchen - Leverkusen
Odds: 1,80 - 3,00 - 4,00

Leverkusen news:
Paletta er eneste spiller ude med skade. Nonda er ikke 100% klar til kamp endnu.

Lineup, venstre mod højre:
Butt - Athirson, Jünior, Ze Castro, Schneider, - Ramelow, - Davids, - Krzynowek, Ericsson, Freier, - Tare.

Resultat: 2-4
36min: 0-1 Tare (Leverkusen)
38min: 1-1 Cruz (Bayern Munchen)
75min: 1-2 Jong-Soo (Leverkusen)
77min: 2-2 Pizarro (Bayern Munchen)
85min: 2-3 Tuyp (Leverkusen)
91min: 2-4 Jong-Soo (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 9

Efter kampen:
En fantastisk kamp af holdet!!! Aldrig har jeg set holdet så effektivt! 5 chancer inden for rammen og 4 kasser. Bayern skaber mange flere chancer men Butt står rigtig godt. Det skal siges at Bayern havde 4-5 U 19 spillere med på holdet, bla midterforsvaret. Berbatov var ikke med i kampen og det skal jeg nok være glad for. I semifinalen scorede han nemlig 2 mål mod Gladbach. Det ser lidt ud til at Ericsson ikke rigtig slår igennem, så jeg overvejer at bruge Jong-Soo bag angrebet.
Det er også lækkert med den første pokal i hus!

Rosenborg venter!
I CL kval 3 runde skal vi op mod Rosenborg for Norge. En rigtig god lodtrækning synes jeg. Så jeg regner stærkt med at komme i Champions League gruppespil. Jeg starter på udebane og det er godt nok.

1. Runde i Bundesligaen
Dato: 5 august. 2006

Mainz - Leverkusen
Odds: 4,00 - 3,00 - 1,80
Dommer: Markus Schmidt
Tilskueretal: 20755

Leverkusen news:
Efter Liga-Pokal triumfen så er spillerne klar til den første kamp i Bundesligaen. Paletta er eneste mand ude med skade.

Butt - Athirson, Jünior, Nowotny, Castro, - Ramelow, - Davids, - ôztürk, Jong-Soo, Freier, - Nonda.

Resultat: 3-0
45+3min: 1-0 Babatz [Straffe]-(Mainz)
49min: 2-0 Bruggink (Mainz)
67min: 3-0 Bruggink (Mainz)

Kort til mig:
Castro(Gult)
Nonda(Gult)
Ericsson(Gult)

MOM: Bruggink (Mainz) 10

Efter kampen:
Jeg er meget rystet og i Chok! Det var direkte pinligt at tabe med hele 3-0 til Mainz. Alle har en total offday og specielt nyindkøbte Nonda spiller af HT! Bruggink spiller en stor kamp for Mainz og den ros skal han have. Der vil ske en del ændringer til midtuge kampen mod Rosenborg for det kan ikke være rigtig de spille så dårligt. Jeg havde kun 3 skud inden for rammen og hvis jeg skal blande mig i toppen så skal jeg skabe mange flere chancer.

1. kamp i CL kval runde 3
Dato: 9 august. 2006

Rosenborg - Leverkusen
Dommer: Stefano Farina
Tilskueretal: 20873

Leverkusen news:
Den her kamp skal vindes! Jeg går ind i et tæt program med mange kampe så jeg skal vinde den her. Paletta er forsat ude.

Butt - Bravo, Jünior, Ze Castro, Schneider, - Zikos, - Davids, - Krzynowek , Ericsson, Fritz, - Tuyp.

Resultat: 1-3
3min: 1-0 Thorbjørnsen (Rosenborg)
36min: 1-1 Tuyp (Leverkusen)
60min: 1-2 Davids (Leverkusen)
65min: 1-3 Tuyp (Leverkusen)

Kort til mig:
Zikos

MOM: Tuyp (Leverkusen) 10

Efter kampen:
Starter ellers kampen bedst, men så får Rosenborg scoret, så er det op af bakke af det 3 minut. Tuyp var ellers meget tæt på at scorer til 1-1 efter godt sammenspil med Frtiz. Meget ufortjent så kom jeg tilbage i kampen på mål af Tuyp efter 36 minutter, en stikning fra Ericsson ender hos Tuyp som så runder målmanden og scorer. Rosenborg har haft chancerne og spillet inden da. Efter scoringen pressede jeg meget på i slutningen af halvlegen og var tæt på 2-1.Fritz gik desværre ud med skade og Castro kom på en noget uvant plads på den offensive midtbane i højre side.
Krzynowek er efter 11 minutter i anden halvleg tæt på at scorer, men en pragtredning af Wilson holder dem inden i kampen. Schneider er bare minuttet efter ved at scorer på et hovedstød, igen er Wilson på plads i målet. Jeg har lagt et kæmpe pres på Rosenborg her i starten af anden halvleg.
Efter en rigtig god periode på 10-12 minutter med massiv pres så lykkes det. Unge Davids får bolden af Tuyp på kanten og feltet og uden at tøve satte han den i modsatte side, unden chance for Wilson, flot mål!
Det lignede meget en offside, men Tuyp kunne scorer til 3-1 efter Ericsson havde forsøgt. Wilson fik kun halvklaret og den røg så ud til Tuyp. Tuyp var kampens store spiller og blev med 20minutter igen udskiftet med Tare.
Og med bare 4 min på banen var den 191cm høje Tare ved at gøre det til 4-1. Han rammer stolpen efter oplæg fra Ericsson.

En god kamp hvor jeg startede dårligt og var under pres i den første halve time. Bravo spiller overraskende godt på venstre backen og måske en mulighed fremover. Davids spiller også godt og har virkelig gjort indtryk med hans bare 19 år. Et godt udgangspunkt til returkampen på hjemmebane hvor jeg nok skal passe på med at undervudere dem. Det vækker minder om en Red Star kamp sidste sæson...

Indkøb på vej

Med sejren på 3-1 over Rosenborg er Leverkusen så tæt på Champions League at de godt kan regne med en masse indtægter derfra. Det ventes at Leverkusen vil præsentere en ny centralt midtbane og en offensiv højre kant. Det ser ud til at manager Brian Lindahl ikke vil forstærke midterforsvaret da hans ønskespiller er for dyr iøjeblikket.
Leverkusen skulle være parat til at købe for ca 60mill dkr!

2. Runde i Bundesligaen
Dato: 12 august. 2006

Leverkusen(17)-Schalke 04(14)
Odds: 2,62 - 3,20 - 2,50
Dommer: Manuel Gräfe
Tilskueretal: 22495

Leverkusen news:
Fritz er ude med skade som han fik mod Rosenborg. Mine hjørnespark har ikke rigtig lykkes indtil nu og jeg har kigget lidt på dem inden opgøret mod Schalke 04.

Butt - Athirson, Jünior, Ze Castro, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Freier, - Tuyp.

Resultat: 3-1
40min: 1-0 Selvmål (Leverkusen)
41min: 1-1 Kuranyi (Schalke 04)
69min: 2-1 Júnior (Leverkusen)
94min: 3-1 Freier (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Freier (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Det startede meget stille og rolig i de første 10minutter, holdene skulle se hinanden an. Ramelow var ved at koste et mål da han mistede bolden til Kevin Kuranyi som var alene med Butt, Butt fik dog klaret.
Ligesom mod Rosenborg så var det modstanderen der dominerede kampens start, et par gode redninger af Butt holdte os inde i kampen. Vi var ved at komme foran efter en kontra angreb hvor Tuyp desværre brændte. Meget ufortjent så kom vi foran med 1-0 på et selvmål af Krstajic. Det var efter nogen gode pasninger, den endte hos Freier som sendte den ind over, målmanden fik reddet men den ramte så en Schalke spiller og gik i mål.
Men glæden var kort, Kevin K fik scoret minuttet efter og det var fuld fortjent. Mod slutningen af første halvleg fik jeg klart overtaget og Tuyp var MEGET tæt på at scorer til 2-1. Vi gik til pause med 1-1.
Ligesom mod Rosenborg så startede vi klart bedste i anden halvleg, Tuyp er igen manden der brænder og efter små 60minutter så vælger jeg at skifte ham ud med Nonda. Ericsson blev skiftet ud med Jong-Soo bag angrebet.
Sådan! Så lykkes det, efter et hjørnespark fik Júnior headet bolden i kassen og det var en fortjent føring. Mod slutningen der blev Schalke 04 nød til at presse for at få scoret til 2-2, det lykkes ikke og til gengæld kunne Freier helt umakeret i højre side modtage bolden fra Ramelow og sikker sende den i kassen til 3-1.
Efter en dårlig start fik vi igen vendt det til vores fordel i anden halvleg hvor vi viser hvem der er bedst. Desværre tror jeg hvis vores dårlige start er i 30minutter hver kamp så får vi problemer mod meget bedre hold, f.eks i Chmapions League.

Trio forlænger!
Babic, Freier og Júnior har valgt at forlænge deres kontrakt frem til 2009. Alle 3 spillede havde kontrakt udløb i 2007, så nu har de 3 år mere at spille i Leverkusen. Babic er faktisk den dyreste da han skal have 1,3mill om måneden unden jeg faktisk bruger ham så meget. Júnior får 950.000 og Freier får 700.000.

Starke utilfreds
Jeg vidste den ville komme på et tidspunkt. Starke har været reserve målmanden for mig i denne sæson og han er utildfreds fordi han ikke spiller på første holdet. Jeg sagde til ham at han skulle have tålmodighed, dagen efter ville han på transfer listen og jeg acceptere det.

1 Runde i DFB Pokal
Dato: 19august. 2006

Finkenkrug-Leverkusen
Odds: 16,00 - 7,00 - 1,10
Dommer:  Thorsten Kinhöfer
Tilskueretal: 3402

Leverkusen news:
Camdali og Freier er ude med skader og jeg vælger at spille med en masse reserver til kampen. De Wit er med på MC, han spiller til daglig på U 19 holdet. Han er 18år.

Starke - Babic, Bravo, Paletta, Castro, - Davids, - De Wit, - Özturk , Jong-Soo, Fritz, - Nonda.

Resultat: 0-5
8min: 0-1 Jong-Soo (Leverkusen)
10min: 0-2 Paletta (Leverkusen)
14min: 0-3 Nonda (Leverkusen)
53min: 0-4 Nonda (Leverkusen)
84min: 0-5 Nonda (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Nonda (Leverkusen) 10

Efter kampen:
Mødte et hold som ikke havde en prof spiller med på holdet så det var en let kamp for mine reserve spillere. Der er ikke så voldsomt meget at sige om kampen. De havde ikke et skud på mål så Starke have en kedelig dag på konteret.

Jeg var ikke så heldig i lodtrækningen til 2 runde i pokalen. Her skal jeg møde Mainz som slog mig i den første kamp. Heldigvis er jeg på hjemmebane.

Midtbane købt!

Efter flere dages forhandlinger om prisen blev CSKA Moskva og Leverkusen endelig enige. Der var utrolig mange forhandlinger mellem CSKA Moskva og Leverkusen gennem hele august måned. Leverkusens fodbold direktør, Audi Völler var flere gange i Rusland for at forhandle en pris på plads. Klubberne blev så enige om 40mill med det samme og 9 mill over 12 måneder. Navnet på Leverkusens nye midtbane styrmand er... Milos Krasic.
Han er 21 år og har spillet 28 kampe for Serbien og Montenegro U 21 hold. Han får tildelt nr 6 og skal spille på den centrale midtbane hvor han skal kæmpe med Zikos på midtbanen.

Brian Lindahl:
En spiller der har massere af kvaliteter. Han er en meget ung spiller og han en rigtig god fremtid foran sig. I den første sæson forventer jeg mig ikke det vilde af ham, selvom vi næsten har betalt 50millioner dkr for ham. Vi har skrevet en 5 årige kontrakt med ham så der er mange god år i ham. Han vil makere sig som en af de bedste midtbanespillere i tyskland om 5-6 år når han er i sin bedste alder. Dette køb er en langsigtig investering og jeg forventer mig meget af ham. Jeg kan godt forestille mig Davids på DMC og Krasic på MC i fremtiden.

SS af Krasic:

2. kamp i CL kval runde 3
Dato: 23 august. 2006

Leverkusen-Rosenborg
Odds: 1,80 - 3,00 - 4,00
Dommer: Rob Styles
Tilskueretal: 17023

Leverkusen news:
Der venter en meget vigtig kamp om 3 dage mod Bayern Munchen på hjemmenbane i bundesligaen og med 3-1 i baghånden så skal Rosenborg op og lave 3 kasser for at gå videre. Jeg vil ikke sige jeg undervurdere dem, jeg har valgt at spille med nogen reserver til kampen så nogen af de vigtige spillere kan være klar til Bayern kampen. Freier er ude med en skade.

Cardoso - Bravo, Nowotny, Paletta, Fritz, - Castro, - Davids, - Özturk, Ericsson, Babic, - Tare.

Resultat: 1-0
11min: 1-0 Tare (Leverkusen)

Kort til mig:
Paletta(Gult)

MOM: Cardoso (Leverkusen) 8

Efter kampen:
En kamp der aldrig var i fare for at tabe. Det hurtige mål af Tare ødelagde Rosenborgs tro på at komme videre og vi spillede en fornuftig kamp over alle 90 minutter. Cardoso fik chancen i målet da Starke er ved at blive solgt. Fritz spillede en god kamp på højre back og ellers en okey kamp af alle.

Lodtrækning til Gruppespillet i Champions League, 2006/2007:

Porto (Portugal)
Lazio (Italien)
Olympiakos (Grækenland)

3. Runde i Bundesligaen
Dato: 26 august. 2006

Leverkusen(9)-Bayern Munchen(1)
Dommer: Jörg Kessler
Tilskueretal: 22470

Leverkusen news:
Freier er desværre forsat skadet så regner med at Fritz går op på den offensive højre kant. Krasic kan også få debut, men starter på bænken.

Butt - Athirson, Júnior, Ze Castro, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Jong-Soo, Fritz, - Tuyp.

Resultat: 1-1
3min: 1-0 Tuyp (Leverkusen)
73min: 1-1 Lahm (Bayern Munchen)

Kort til mig:
Krzynowek(Gult)

MOM: Lahm (Bayern Munchen) 8

Efter kampen:
Tuyp kunne bare efter 3 minutters spil scorer efter et pragtlangskud fra kanten af feltet. Han trækker ind fra venstre side og banker den ind! Resten af halvlegen var der små chancer til begge hold. Berbatov var ved at gøre det onde ved hans gamle holdkammaratter da han i starten af anden halvleg var tæt på at scorer til 1-1.
Efter 60minutter hvor den forsat var 1-0 til os så satte jeg Nondo ind for Tuyp og Krasic ind fra Fritz. Det betød så at Zikos kom hen på højre kanten og Krasic på MC.
Lahm kunne med 15 minutter igen scorer til kampens resultat 1-1. Fuld fortjent og jeg er meget tilfreds med det ene point.

Lidt transfer:
Transfer marked er lige ved at lukke og jeg fik købt og solgt et par spillere. Stortalentet Camdali, som kom i overskud da Krasic blev købt, er solgt til Osnabrück for 8,75mill dkr. En spiller som jeg virkelig troede på i det lange løb, hans udvikling var dog ikke god nok. Reserve målmanden Tom Starke blev sendt til Nürnberg for 15mill dkr, ikke nogen dårlig handlen da han stortset ikke har spillet for mig. Cardoso bliver så forfremmet til reserve målmand. Som 3.målmand har jeg valgt at investere i danske Steffen Rasmussen i AGF. Et lille beløb på 550.000 skulle nedrykkerne fra Aarhus have. Rasmussen er kun 23 år så han er en god målmand at have som backup i fremtiden.
Til slut har jeg lånt Tadic ud til Oberhausen som også har lejet Dimitrov af mig.

4. Runde i Bundesligaen
Dato: 30 august. 2006

Hannover(5) - Leverkusen (10)
Odds: 2,75 - 3,20 - 2,25
Dommer: Peter Sippel
Tilskueretal: 33225

Leverkusen news:
Freier er snart tilbage igen, men er ikke helt klar til denne kamp.

Butt - Athirson, Júnior, Ze Castro, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Fritz, - Nonda.

Resultat: 1-1
17min: 0-1 Fritz (Leverkusen)
38min: 1-1 Hashemian (Hannover)

Kort til mig:
Schneider(Gult)

MOM: Hashemian (Hannover) 7

Efter kampen:
Ikke en god kamp, ærgeligt at jeg mister 2 point her. Faktisk er jeg heldig med ikke at tabe denne kamp da Ze Castro laver en kæmpe fejl i slutningen af kampen, heldigvis brændte Hashemian. Som man kan se på kvaliteten på mom, hvor det højeste kun er et 7-tal så er det ikke en kamp hvor jeg vil huske den for noget specielt.

Her til et sidst et overblik over truppen som den er ligenu.

« Seneste Redigering: 10 Jan 2006, 16:27 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #47: 09 Jan 2006, 18:19 »

En 10. plads? SKuffende BlaZZo!  Sur Et godt køb i Krasic, og han skal nok udvikle sig til en god spiller. Fantastisk med en pokal sejr over Bayern. Mon ikke du går videre fra din gruppe i cl?

Held og Lykke Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #48: 10 Jan 2006, 16:25 »

Rolig nu, nu er der også kun spillet 3 kampe hvor jeg har mødt Bayern og Schalke i 2 af dem. Krasic håber jeg også bliver en god spiller i fremtiden.
Hvad synes i ellers om købet af Steffen Rasmussen i AGF ?

Ved ikke hvordan mit hold kommer til at spille når jeg både skal ud i svære kampe i Champions League og normale bundesliga kampe, om bredden er god nok der. Mit mål er bare at komme videre fra gruppen, derefter må jeg bare tage det som det kommer.

Hvis i har brug for noget info om noget så bare skriv, i er også velkommen til at give jeres stemme i afstemningen og da også meget gerne en kommentar. For gider ikke skrive hvis i ikke læser Opstemt

Velkommen til Hazard.

Champion
Gæst

« Svar #49: 10 Jan 2006, 16:55 »

Jes læsre skam vært eneste afsnit bare blive ved  funny

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #50: 11 Jan 2006, 08:30 »

Ok køb af Steffen Rasmussen, men desværre synes jeg ikke han er helt stabil. Han bliver derudover nemt skadet. Har ham i mit nuværrende Brøndby/Vejle spil !

Men kan være han overrasker hos dig Opstemt

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010