home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 516 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Super Angriber
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Super Angriber  (Læst 1950 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Super Angriber
« Svar #15: 25 Apr 2007, 15:08 »

quaresma bliver rigtig god, men hvis du skal have en venstre kant, vil jeg nok anbefale Alexandre Hleb eller Aguero.

Hleb på venstre kant? Den var ny.

arsenalistic
Manager

« Svar #16: 25 Apr 2007, 15:27 »

quaresma bliver rigtig god, men hvis du skal have en venstre kant, vil jeg nok anbefale Alexandre Hleb eller Aguero.

Hleb skal ubetinget bruges på højre.

Go you Gunners!

kvs
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 26 Apr 2007, 10:49 »

Jeg har et spil kørende med en kammerat, som har købt Andrés Guardado til Man Utd.. Han har ikke C. Ronaldo stats, men han har spillet helt fantastisk for ham. Desuden er han ikke for dyr hvis han ikke allerede er solgt.
Milan har også et ungt stortalent, i hvert i dette spil, som hedder Fabio Fiore. Men jeg er ikke sikker på om han er regen...
Der er også en ung brasilianer, som hedder Marcelo, han er godt nok WB/L men kan nemt omskoles og egner sig bedre som OM..
Hvis man synes han er god er der også Jonathan De Guzman.. jeg er ikke pjattet med ham, men han har ok stats..

arsenalistic
Manager

« Svar #18: 26 Apr 2007, 10:53 »

Jeg har et spil kørende med en kammerat, som har købt Andrés Guardado til Man Utd.. Han har ikke C. Ronaldo stats, men han har spillet helt fantastisk for ham. Desuden er han ikke for dyr hvis han ikke allerede er solgt.
Milan har også et ungt stortalent, i hvert i dette spil, som hedder Fabio Fiore. Men jeg er ikke sikker på om han er regen...
Der er også en ung brasilianer, som hedder Marcelo, han er godt nok WB/L men kan nemt omskoles og egner sig bedre som OM..
Hvis man synes han er god er der også Jonathan De Guzman.. jeg er ikke pjattet med ham, men han har ok stats..

Guardado er for vild! Havde ham og C. Ronaldo i Arsenal, og det endte med at C. Ronaldo måtte skubbes på bænken, for at skabe plads på banen for Walcott og Guardado  Thumbs Up

Go you Gunners!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #19: 26 Apr 2007, 10:56 »

Du jo vanvittig

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

DeeRa
Juniorspiller
**

« Svar #20: 26 Apr 2007, 13:45 »

tak

man hvem ville være rigtig god og købe er jo lige startet
det skal være en bomber

nu siger du godtnok at penge ikke betyder noget. men du kan faa cesar delgado til 50 mil. og han er flere gange blevet kaaret som verdens bedste spiller i mine spil

arsenalistic
Manager

« Svar #21: 26 Apr 2007, 14:07 »

Du jo vanvittig

Citer, CITER!!  Wink

Go you Gunners!

FremadAmagerKongen
Gæst

« Svar #22: 26 Apr 2007, 14:16 »

Jeg anbefaler Gyan Asamoah fra Nigeria... manden er gentagende gange blevet topscorer i serie A for Udinese i de spil jeg har startet op. 21 år, er dog "Ikke EU spiller" og ustyrlig god.

Efter jeg har hentet den nye opdatering, har jeg fundet ud af at manden er listet til Lokomotiv Sofia.

Prøv at tage et kig på ham  Shockeret

kvs
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 27 Apr 2007, 10:07 »

I samme spil som jeg nævnte tidligere, spiller jeg Liverpool, og købte i anden sæson Miroslav Klose. Der er ikke nogen i spillet jeg kan anbefale bedre til prisen!! Jeg snuppede ham for lige under 300m... Det er mange pange, men han har spillet 4 sæsoner siden, til mellem 8.07 - 8.13! Han er blevet MoM i hver 4. kamp i snit, er suverænt top scorer i PL og Cl.. Fansenes favorit hvert år! Han laver desuden en del assists.
Den man er intet mindre en fantastisk! Glem alt om Aguero og Villa... Køb Klose for under det halve og få det dobbelte...
Og nej, jeg er ikke i familie med ham!

kvs
Lilleputspiller
*

« Svar #24: 27 Apr 2007, 10:19 »

Ellers er der en del andre der kan abefales:

Anderson, ungt kæmpetalent fra Porto mener jeg.. man skal være hurtigt ude;)
Klaas Jan Huntelaar, jeg har kun prøvet ham i midterklubber, som f.eks. Tottenham man han spiller godt og er ikke for dyr
Daniel Carvalho, ung spiller, som også er ret alsidig..
David Trezeguet, halvgammel, men det kan sagtens lade sig gøre at købe ham, og han er god valuta for pengene
Rafael Sobis, ung spiller som er værd at kigge på, og ikke for dyr
Cesar Delgado, intet mindre end endnu et fantastisk køb! Han har nok heller ingen problemer med AT da han har spillet en del landskampe for Argentina - helt sikkert værd at kigge på. Jeg vil skyde på han kan fås for omkring 50mill...

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010