home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
I går kl. 16:41:13 Broen13 Blogs #16 Youth to Gold
I går kl. 16:15:34 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 15:24:23 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23181
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Depression
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være - tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være - tråden  (Læst 74463 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være - tråden
« Svar #285: 23 Jul 2007, 23:35 »

Lille, Lens..

Brøndby IF - Tottenham hotspur

mack2000
Gæst

« Svar #286: 24 Jul 2007, 22:10 »

Kunne også godt bruge lidt hjælp til at starte et nyt spil op.
Jeg løber hele tiden dødt i det spil jeg starter, så denne gang håber jeg at nogle af jer der ude kan komme med et par klubber der kunne være interessante at prøve.

Jeg har egentlig ikke nogle krav udover at det allerhelst ikke skal være en stor klub, men derimod en mellemklub.
Transferbudgetet må gerne være på plus 25mil. Landet er ligemeget, jeg er åbent for alt:)

forhånd tak

JimmyGP
Manager

« Svar #287: 24 Jul 2007, 22:29 »

Kunne også godt bruge lidt hjælp til at starte et nyt spil op.
Jeg løber hele tiden dødt i det spil jeg starter, så denne gang håber jeg at nogle af jer der ude kan komme med et par klubber der kunne være interessante at prøve.

Jeg har egentlig ikke nogle krav udover at det allerhelst ikke skal være en stor klub, men derimod en mellemklub.
Transferbudgetet må gerne være på plus 25mil. Landet er ligemeget, jeg er åbent for alt:)

forhånd tak

hmm.. der er så mange der har sat netop de krav hvis du kigger lidt længere tilbage i tråden... Thumbs Up

Men jeg vil anbefale dig, at opstille nogen "krav" til dig selv for at skabe en anderledes udfordring. Hvis du f.eks. er en engelsk må du kun købe englændere eller f.eks. må du ikke købe spillere til klubben og dermed kun satse på klubbens egen avl!! Håber du finder en passende klub.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #288: 05 Aug 2007, 03:58 »

Vil klart anbefale West Ham. Det er et midterhold med god økonomi!

Ved start er der 16 mil £ til spillerkøb og 45 mil £ i balance. Hvis man er heldig, så kan man anmode bestyrelsen om flere penge til spillerindkøb og så har man lige pludselig 30 mil £ at købe for. Det fik jeg ihvertfald.

Jeg har det fedeste spil kørende med dem p.t.

I 38. rund af Premier League sikrede jeg mig 4. pladsen lige foran Liverpool, Aston Villa og Tottenham. Så fedt! Specielt taget i betragtning at jeg tabte de 4 første runder af sæsonen.

Mit start 11 ser sådan ud:

Akinfeev

L. Neill - Upson - Ferdinand - Omar Esparza

L. Bowyer - Arouca - Reo-Coker - Freddy Adu

Tevez - Palacio

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #289: 06 Aug 2007, 12:53 »

jeg har ikke spillet i et stykke tid (PCM) , så jeg har lige set at der er kommet en ny update. jeg ved bare ikke om jeg skal spille med Brøndby eller Liverpool . Hvem og hvorfor ? Wink

//Lindskov6ooo

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #290: 06 Aug 2007, 13:05 »

jeg har ikke spillet i et stykke tid (PCM) , så jeg har lige set at der er kommet en ny update. jeg ved bare ikke om jeg skal spille med Brøndby eller Liverpool . Hvem og hvorfor ? Wink
Er det den nye FreakUp, som du har hentet..?

Altså Brøndby har jo fået Mikkelsen, Madsen og Gislasson, men synes egentlig kun at det er Madsen der har noget at tilføje holdet, Tobias vil på længere sigt blive aktuel på førsteholdet, men ikke i første sæson.

Liverpool, har hentet en masse interessante spillere: Lucas, Benayoun, Torres, Voronin og Babel. Igen en masse gode offensive spillere, men det halter på den def. midtbane og synes også godt de kunne bruge en højrekant mere.
Babel er langt fra god nok til 1. holdet i første sæson. Lucas er god, men kan blive endnu bedre, så hvis man vil satse på ham i sæson 2, skal han nok have noget spilletid i 1. sæson. Benayoun er langt fra god nok til førsteholdet, ham og Babel vil sikkert spille på 2. holdet i et par år inden de bliver aktuelle eller solgt. Torres er det helt store scoop tror jeg. Kuyt, Courch, Voronin og Torres som angriber, 2 pladser i angrebet som der vil blive kæmpet for, men tror at Torres vil blive den mest faste hvis bare han kan falde godt til med sprog osv.

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #291: 06 Aug 2007, 13:11 »

mange tak .

//Lindskov6ooo

Niko
Gæst

« Svar #292: 06 Aug 2007, 13:25 »

men det halter på den def. midtbane
De har: Javier Mascherano, Xabi Alonso, Lucas Leiva og Momo Sissoko.

Det halter meget var? Grin Tunge

ZhotLog
Gæst

« Svar #293: 06 Aug 2007, 13:41 »

Er det den nye FreakUp, som du har hentet..?

Altså Brøndby har jo fået Mikkelsen, Madsen og Gislasson, men synes egentlig kun at det er Madsen der har noget at tilføje holdet, Tobias vil på længere sigt blive aktuel på førsteholdet, men ikke i første sæson.

Liverpool, har hentet en masse interessante spillere: Lucas, Benayoun, Torres, Voronin og Babel. Igen en masse gode offensive spillere, men det halter på den def. midtbane og synes også godt de kunne bruge en højrekant mere.
Babel er langt fra god nok til 1. holdet i første sæson. Lucas er god, men kan blive endnu bedre, så hvis man vil satse på ham i sæson 2, skal han nok have noget spilletid i 1. sæson. Benayoun er langt fra god nok til førsteholdet, ham og Babel vil sikkert spille på 2. holdet i et par år inden de bliver aktuelle eller solgt. Torres er det helt store scoop tror jeg. Kuyt, Courch, Voronin og Torres som angriber, 2 pladser i angrebet som der vil blive kæmpet for, men tror at Torres vil blive den mest faste hvis bare han kan falde godt til med sprog osv.
Du laver sjov ikke? Mascherano, Alonso, Sissoko og Lucas er sku da landets måske stærkeste defensive midtbane? Grin

ZhotLog
Gæst

« Svar #294: 06 Aug 2007, 13:41 »

Hov.. Så lige at Cesc var hurtigere end mig.. Øv.. Skuffet

Aabrune
Lilleputspiller
*

« Svar #295: 07 Aug 2007, 17:45 »

Er lige kommet hjem fra ferie og har en forfærdelig fm trang, men kan bare ikke finde holdet.
Gerne et sjovt mellemhold med fin økonomi. Vil gerne prøve den tyske liga ellers franske, og helst et hold som man virkelig skal kæmpe med for at få i europa.

spiller med sommerupdate.

RCD
Gæst

« Svar #296: 07 Aug 2007, 17:47 »

West Ham ?

Aabrune
Lilleputspiller
*

« Svar #297: 07 Aug 2007, 18:00 »

West Ham ?

l
tak for svaret, tror dog jeg starter i tyskland:D, havde tænkt lidt på hertha, og noget i den stil:P

AaronLennon
Gæst

« Svar #298: 08 Aug 2007, 00:23 »

Hej' Jeg ved ikke helt hvem jeg skal vëre?

° Klubben skal have okay ökonomi pä mindst 20 mio.
° Skal vëre med i Uefa Cup eller Intertoto Cup (Vase Cup)
° Holdet skal vëre fra Europa
° ..& helst ikke fra England!
° Holdet skal ligge i överste halvdel
- Jeg spiller med 7.0.2

Häber i kan hjëlpe Wink

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #299: 08 Aug 2007, 00:26 »

Livorno møder vist de krav.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010