home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brug af FM Modifier - snyd eller ej??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det snyd at bruge FMM??
Ja
- 41 (85,4%)
Nej
- 7 (14,6%)
Antal Stemmer: 48

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Brug af FM Modifier - snyd eller ej??  (Læst 3973 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Brug af FM Modifier - snyd eller ej??
« Svar #15: 05 Sep 2007, 11:17 »

hey gutter.. Jeg vil gerne indrømme, selvom jeg VED jeg blir MEGET hadet for det, at jeg desværre er blevet ivrig bruger af FMM... Men jeg vil gerne høres jeres mening hvad DET angår?? Synes I det er snyd eller ej??

crazy

Mvh. FCK88

Lad mig spørge tilbage: Hvor skulle det IKKE være snyd?  Huh

Men skidt, spil du som du helst vil. It's your game!  Peace

FCK88
Manager

« Svar #16: 05 Sep 2007, 11:20 »

Hmm... Nu har jeg faktisk afinstalleret programmet da jeg synes det fjerner realismen.. glæder mig til FM08 udkommer for der er i det mindste INGEN modifier.. ENDNU.. Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Dusty78DK
Manager

« Svar #17: 05 Sep 2007, 11:49 »

Hmm... Nu har jeg faktisk afinstalleret programmet da jeg synes det fjerner realismen.. glæder mig til FM08 udkommer for der er i det mindste INGEN modifier.. ENDNU.. Opstemt

Er helt enig!

Jeg brugte programmet én gang i et AGF spil fordi jeg ville teste hvordan det virker. Pludselig fik århusklubben 1 milliard kroner ud af det blå (ta' den, Schmeichel!  funny ), men der gik sådan cirka to dage, så gad jeg ikke spille det save game, fordi det simpelthen var blevet for let.

Så for min skyld må alle og enhver gerne snyde, men jeg synes det tager det sjove ud af spillet.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #18: 05 Sep 2007, 11:55 »

Thumbs Up

Stærkt, håber du kan holde den indstilling Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #19: 05 Sep 2007, 12:10 »

Synes klart det er snyd, at bruge FMM, da man jo kan gå ind og ændre i indstillingerne for spillet, bl.a. give en lille klub uendeligt mange penge osv.. Smiley

Det eneste program jeg nogensinde har brugt er faktisk kun Genie Scout, hvilket jeg ikke rigtig kan blive enig med mig selv om det er snyd eller ej..? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Dusty78DK
Manager

« Svar #20: 05 Sep 2007, 13:27 »

Synes klart det er snyd, at bruge FMM, da man jo kan gå ind og ændre i indstillingerne for spillet, bl.a. give en lille klub uendeligt mange penge osv.. Smiley

Det eneste program jeg nogensinde har brugt er faktisk kun Genie Scout, hvilket jeg ikke rigtig kan blive enig med mig selv om det er snyd eller ej..? Smiley

Kerm

Egentlig er FmGenieScout snyd, men jeg bruger det af og til hvis jeg har et spil, hvor jeg kun har tænkt mig at udvikle en helvedes masse talenter.

Men alligevel, scoutfunktionen i FM07 er enormt ringe, de kan simpelthen ikke kende forskel på en kommende verdensstjerne og en udskiftningsspiller på FC Bornholm. Også selv om de har 20 i spillerpotentiale eller spillerevne. Rent ud sagt mener jeg ikke scouts'ene kan bruges til andet end af afsløre spillernes aktuelle evner (fordi deres scoutarbejde afslører tallene).

Så jeg synes det er meget fristende at bruge - også i de spil, hvor jeg spiller "realistisk"

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #21: 05 Sep 2007, 13:39 »

Egentlig er FmGenieScout snyd, men jeg bruger det af og til hvis jeg har et spil, hvor jeg kun har tænkt mig at udvikle en helvedes masse talenter.

Men alligevel, scoutfunktionen i FM07 er enormt ringe, de kan simpelthen ikke kende forskel på en kommende verdensstjerne og en udskiftningsspiller på FC Bornholm. Også selv om de har 20 i spillerpotentiale eller spillerevne. Rent ud sagt mener jeg ikke scouts'ene kan bruges til andet end af afsløre spillernes aktuelle evner (fordi deres scoutarbejde afslører tallene).

Så jeg synes det er meget fristende at bruge - også i de spil, hvor jeg spiller "realistisk"

Ja, nogen mener det er snyd. Jeg er bare stadig i tvivl. Du får ting af vide, som du kun ville have fået af vide efter flere dages intensiv spil, altså langt ud i fremtiden. Alle ved hvordan spillere som Millan, Zuniga osv. udvikler sig som sindsyge, bl.a. pga. deres startende talent. Det behøves man ikke scouts til.
På den anden sidde ser jeg spillet, som et forebyggende talent-indkøbs-ting, desuden ved jeg der er mange som bruger programmet til at se hvor populærer deres klubber er, hvilket jeg selv også af og til gør, just for fun. Smiley

- Med hensyn til scoutdelen i FM07, så ved jeg ikke om jeg er enig. Jeg har endnu ikke spillet så lang frem i tiden, så jeg har kunnet af- eller bekræfte mine scouts evner. Personligt spiller jeg ikke med statsmarskering. Hvorfor ved jeg ikke? Smiley

Jeg har ikke læst så forbandet meget om FM08-scoutdelen, men jeg er sikker på vi begge to hurtigt kan blive enige om, at den skal forbedres væsenligt.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #22: 05 Sep 2007, 13:49 »

Den bedste scout er en selv, nough said Peace

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

JKJ
Gæst

« Svar #23: 05 Sep 2007, 14:57 »

Den bedste scout er en selv, nough said Peace

Og mere rigtig kan det vel ikke siges  Thumbs Up

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010