home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1223 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Headset - Indstillinger?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Headset - Indstillinger?  (Læst 782 gange)
MeeLo
Gæst
 
Headset - Indstillinger?
« : 25 Dec 2005, 02:11 »

Nu har jeg fået et headset, efter at mit gamle gik i stykker her for et halvt års tid siden. Det vil sige at jeg selvfølgelig ikke har brugt det gamle i det halve år, og jeg kan nu ikke helt huske hvordan det fungerer! Skuffet

Kablerne er sat rigtigt i lydkortet, men jeg kan sgu ikke få microfonen til at virke. Lyden virker godt nok, det er bare den åndsvage microfon. Jeg har en lumsk anelse om at det er i Tilbehør -> Underholdning -> Lydstyrke, jeg skal rode, men er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal indstille og hvordan?
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Headset - Indstillinger?
« Svar #1: 25 Dec 2005, 05:44 »

Inde i lydstyrken, der skal din mikrofon være slået fra, lyden bliver bedre af det Wink Tro mig , den virker stadig .. Har du tjekket om du har tændt for mikrofonen på selve headsettet ? Slå de ting til og fra som du kan komme til .. Test dig frem via lydoptager Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Headset - Indstillinger?
« Svar #2: 25 Dec 2005, 10:41 »

Nu har jeg fået et headset, efter at mit gamle gik i stykker her for et halvt års tid siden. Det vil sige at jeg selvfølgelig ikke har brugt det gamle i det halve år, og jeg kan nu ikke helt huske hvordan det fungerer! Skuffet

Kablerne er sat rigtigt i lydkortet, men jeg kan sgu ikke få microfonen til at virke. Lyden virker godt nok, det er bare den åndsvage microfon. Jeg har en lumsk anelse om at det er i Tilbehør -> Underholdning -> Lydstyrke, jeg skal rode, men er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal indstille og hvordan?

Du har et ikon i din statusbar der hedder "lydstyrke" og ligner en højtaler.. klik på den, tryk på indstillinger, egenskaber. Marker Microphone, tryk ok og så fjern fluebenet i "slå fra" .... Tryk herefter egenskaber, indstillinger igen, markér indspilning og microphone.. tryk ok, og sæt flueben i "vælg"... Så burde det virke Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Headset - Indstillinger?
« Svar #3: 25 Dec 2008, 22:11 »

Jeg hiver lige en gammel tråd op igen, da jeg lige har fået et headset, som er ret så godt så vil jeg lige nævne at det ikke virker! Nogen der kan hjælpe mig, altså lyden i den er god nok men min mic. virker ikke, det skal lige siges jeg har vista.

Tak på forhånd tturbo.
Logged

I ain't playin', nigga

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Headset - Indstillinger?
« Svar #4: 26 Dec 2008, 14:32 »

Ingen der ved det?
Logged

I ain't playin', nigga

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010