home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  African Nations Cup
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: African Nations Cup  (Læst 6952 gange)
AH
Gæst
 
African Nations Cup
« : 24 Dec 2005, 13:08 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=154164

African Nations Cup skaber problemer for flere klubber i januar, fordi de må undvære nogle af deres bedste spille i en lang række kampe. Bl.a. vil Barcelona være uden Samuel Eto'o, og Chelsea vil mangle både Michael Essien og Didier Drogba.

Burde man ikke afvikle turneringen under sommerferien i stedet for midt i sæsonen?
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: African Nations Cup
« Svar #1: 24 Dec 2005, 13:22 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=154164

African Nations Cup skaber problemer for flere klubber i januar, fordi de må undvære nogle af deres bedste spille i en lang række kampe. Bl.a. vil Barcelona være uden Samuel Eto'o, og Chelsea vil mangle både Michael Essien og Didier Drogba.

Burde man ikke afvikle turneringen under sommerferien i stedet for midt i sæsonen?

Hvor varmt tror du selv der er i Afrika midt om sommeren fremfor nu???
Logged


MeeLo
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #2: 24 Dec 2005, 13:25 »

hehe god pointe tturbo1! Smiley Kender en der i øjeblikket befinder sig i Ghana og hun meddeler om
Logged

AH
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #3: 24 Dec 2005, 13:38 »

Hvor varmt tror du selv der er i Afrika midt om sommeren fremfor nu???

Der er vel pænt varmt i dele af Afrika Wink Så må de sgu holde det i de nordlige dele Cool

Jeg synes nu stadig, at det er noget fis, at de bare kan hive nogle spillere ud i en hel måned, når spillerne hiver så astronomiske lønninger hjem hver uge. Begge klubbers angreb bliver meget svækket af at miste Drogba og Eto'o, og det synes jeg ikke er en holdbar situation..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: African Nations Cup
« Svar #4: 24 Dec 2005, 13:40 »

Ja og Spurs mister Mido for den sags skyld  Sur
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MeeLo
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #5: 24 Dec 2005, 13:41 »

Så må spillerne jo vælge om de vil spille for deres arbejdsgiver eller for deres land! De kan jo selv vælge om de vil spille for landsholdet.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #6: 24 Dec 2005, 13:43 »

Så må spillerne jo vælge om de vil spille for deres arbejdsgiver eller for deres land! De kan jo selv vælge om de vil spille for landsholdet.

Det hjælper jo stadig ikke klubberne, når spillerne gerne vil spille for deres land. Klubberne betaler dem så meget for at få succes, og så stikker de bare halen mellem benene i en hel måned. Det synes jeg ikke er rimeligt for klubberne..
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #7: 24 Dec 2005, 13:50 »

Klubberne kan jo bare stille det som krav at spillerne skal blive hjemme? Men det gør de ikke, derfor må de jo have et alternativ
Logged

AH
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #8: 24 Dec 2005, 13:55 »

Klubberne kan jo bare stille det som krav at spillerne skal blive hjemme? Men det gør de ikke, derfor må de jo have et alternativ

Nej du, det kan de ikke Wink For det er en officiel turnering under FIFA, og derfor kan spillerne selv afgøre om de vil spille eller ej Smiley
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #9: 24 Dec 2005, 13:59 »

Nå... ja, hvad ved jeg?  Grin
Logged

AH
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #10: 24 Dec 2005, 14:05 »

Nå... ja, hvad ved jeg?  Grin

Det skal jeg ikke kunne sige, men man lærer så længe man lever Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: African Nations Cup
« Svar #11: 24 Dec 2005, 14:30 »

Det hjælper jo stadig ikke klubberne, når spillerne gerne vil spille for deres land. Klubberne betaler dem så meget for at få succes, og så stikker de bare halen mellem benene i en hel måned. Det synes jeg ikke er rimeligt for klubberne..

Ja, set fra klubbernes side er det trælst. Men alt andet ville være unfair hvis du spørger mig... Hvis jeg blev indkaldt til landsholdet, og min klub havde mulighed for at holde mig tilbage, så jeg i stedet skulle spille for Guatemala FC, ville jeg da også være pænt bitter...! Så hellere at de trækker i lønnen, og man så stadig selv kan bestemme.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #12: 24 Dec 2005, 14:40 »

Helt enig der Hawk1nZ
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: African Nations Cup
« Svar #13: 24 Dec 2005, 21:48 »

Jeg kan absolut ikke forstå klubberne - de klynker gør de - de glemmerat det indimellem er dem der scorer gevinsten når en eller anden afrikansk stjerne bliver solgt videre - sender de så pengene til afrika - nej vel - landsholds fodbold er  en tradition - så selvfølgelig skal spillerne have lov at deltage - at FIFA og andre så laver en masse unødige turneringer er en anden sag - og at antallet af landskampe kunne reduceres er også mulig - men alt i alt så må klubbberne holde op med deres klynkeri Cool
Logged

YNWA

AH
Gæst
 
Sv: African Nations Cup
« Svar #14: 27 Dec 2005, 12:39 »

Jeg kan absolut ikke forstå klubberne - de klynker gør de - de glemmerat det indimellem er dem der scorer gevinsten når en eller anden afrikansk stjerne bliver solgt videre - sender de så pengene til afrika - nej vel - landsholds fodbold er  en tradition - så selvfølgelig skal spillerne have lov at deltage - at FIFA og andre så laver en masse unødige turneringer er en anden sag - og at antallet af landskampe kunne reduceres er også mulig - men alt i alt så må klubbberne holde op med deres klynkeri Cool

Det var dog et tåbeligt argurment Grin Klubberne mangler deres spillere i en hel måned - det er faktum. Chelsea, Barcelona og andre storklubber mangler dermed i en hel måned nogle af de bærende kræfter, mens andre klubber med spillere fra f.eks. Sydamerika bare spiller videre med samme hold. Hvorfor skulle klubberne også sende pengene til Afrika? Ubeslutsom De har købt spilleren én gang i Afrika, så er han under deres regi nu Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010