home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1299 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Savner du Premier League bold? Se her...
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Savner du Premier League bold? Se her...  (Læst 630 gange)
Fevre
Lilleputspiller
*

Savner du Premier League bold? Se her...
« : 17 Apr 2007, 23:09 »

Okay, for jer der ikke allerede ved det, er der måder hvorpå vi kan se størstedelen af Premier League kampene samt de største Championsship kampe.

Her kan du få kampprogrammerne;
Link fjernet grundet ulovligt indhold.

Programmerne for at afspille det her;

Jeg bruger selv Tekst fjernet grundet ulovligt indhold., og de to viser de fleste af Uniteds kampe. Den eneste ulempe kan være at kommentatorerne snakker kinesisk Wink

Okay, kvaliteten kunne være bedre. Men sidder du alligevel her inde, kunne du jo gøre vinduet lidt mindre og lade kampen køre oppe i højre hjørne - så kan man nemlig sagtens se noget Wink (alt for store pixels når du viser på hele skærmen).
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:35 af wirenfeldt » Logged

Akeem Agbetu - Kolding FC!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Savner du Premier League bold? Se her...
« Svar #1: 17 Apr 2007, 23:21 »

Koster £7 for et år. Kvaliteten er i top og der er en udførlig brugsforvirring på siden
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:36 af wirenfeldt » Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Niko
Gæst

« Svar #2: 18 Apr 2007, 07:28 »

Arsenal's kampe, hvor bliver de spillet? (hvilken kanal) Wink

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 18 Apr 2007, 07:59 »

Arsenal's kampe, hvor bliver de spillet? (hvilken kanal) Wink

Og er det link et to eller tre man skal tage for at se United? Grin

//Lindskov6ooo

Fevre
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 18 Apr 2007, 11:42 »

Koster £7 for et år. Kvaliteten er i top og der er en udførlig brugsforvirring på siden

Og det jeg henviser til er gratis :p
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:36 af wirenfeldt » Logged

Akeem Agbetu - Kolding FC!

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 18 Apr 2007, 12:16 »

Og det jeg henviser til er gratis :p

.. og ulovligt.

Er dette i øvrigt lovligt? - og når du skriver, at kvaliteten er i top, snakker vi så tv-standard? For i så fald er det da værd at bruge de små 100 kr. årligt på.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:37 af wirenfeldt » Logged

SmokinJoe
Gæst

« Svar #6: 18 Apr 2007, 12:38 »

DET ER IKKE ULOVLIGT AT SE KINESISK TV PÅ INTERNETTET! Kom nu ind i kampen.

Iøvrigt who gives a fuck omkring at united mister lidt små øre.

Har været fan af klubben siden jeg var 7, så jeg har satma mer ret til at se deres kampe end glazer familien!!!!

Stoler ikke på sider der kun vil ha "små penge". De plejer at udbyde produkter der allerede kan få's gratis.

Cheers;)

wirenfeldt
Gæst

« Svar #7: 18 Apr 2007, 12:46 »

Er dette i øvrigt lovligt? - og når du skriver, at kvaliteten er i top, snakker vi så tv-standard? For i så fald er det da værd at bruge de små 100 kr. årligt på.
Nu har jeg taget et kig på footballon.net, og af hvad jeg kan se, så har de ingen rettigheder til at vise de kampe. Og et samarbejde med de TV-selskaber der har rettighederne til kampene, er ej heller at finde på siden. Så nej, det er ikke lovligt.
DET ER IKKE ULOVLIGT AT SE KINESISK TV PÅ INTERNETTET! Kom nu ind i kampen.

Iøvrigt who gives a fuck omkring at united mister lidt små øre.

Har været fan af klubben siden jeg var 7, så jeg har satma mer ret til at se deres kampe end glazer familien!!!!

Stoler ikke på sider der kun vil ha "små penge". De plejer at udbyde produkter der allerede kan få's gratis.

Cheers;)
Jeg vil gerne se dokumentation på, at det er lovligt at se kinesisk tv på nettet. Nu har jeg ikke studeret det nærmere, men hvis det ikke er den pågælende TV-station, der har rettighederne, der sender kampene på nettet, så er det ulovligt. For de har smidt en masse penge for at må sende de kampe, derfor er det ikke lovligt for en dygtig webmaster og lave en side med kampene på.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #8: 18 Apr 2007, 12:53 »

Du har sikkert ret, men i den danske lovgivning står der ikke:
"Det er ulovligt at se udenlansk tv på internettet, uden at ha betalt en halv million."

Så længe der ikke desideret står nogen steder, så er det vel lovligt?

Er virkelig ved at være træt af regl ryttere der får ondt i røven over det mindste. lad nu folk gøre hva de vil???

Kan du komme med bevis på at det er ulovligt?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #9: 18 Apr 2007, 13:03 »

Hør her, TV2 må kun vise Klovn afsnittene gratis (da de gjorde det), fordi de havde/har rettighederne til dem. Fremgår det klart nok nu? Det er svar nok på de 3 første linier og den sidste i dit indlæg. For at gøre det mere klart for dig, så står der "Alle rettigheder ejet af ...", derfor må en anden ikke vise det.
Folk må gøre hvad de har lyst til, men fmfreaks.dk's politik lyder på, at vi ikke godtager tale om ulovligheder som vi selv kan og vil udføre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 18 Apr 2007, 13:23 »

Du har sikkert ret, men i den danske lovgivning står der ikke:
 "Det er ulovligt at se udenlansk tv på internettet, uden at ha betalt en halv million."

Så længe der ikke desideret står nogen steder, så er det vel lovligt?

Er virkelig ved at være træt af regl ryttere der får ondt i røven over det mindste. lad nu folk gøre hva de vil???

Kan du komme med bevis på at det er ulovligt?

Nu handler det jo ikke så meget om at der skal så sådan en direkte beskrivelse i den danske lovgivning, men om rettighederne til diverse tv-signaler. Jeg tvivler meget på at disse websider har rettighederne til at vise fx ESPN's signal til en fodboldkamp.

Jeg skal da gerne indrømme at jeg selv brugte sider som Link fjernet grundet ulovligt indhold. inden jeg fik Canal+, og der er vist ikke så meget tvivl om at den slags sider ikke er lovlige. Og da de ikke er det, så må vi jo følge denne sides politik på et sådant område Smiley
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:37 af wirenfeldt » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 18 Apr 2007, 13:24 »

Nu handler det jo ikke så meget om at der skal så sådan en direkte beskrivelse i den danske lovgivning, men om rettighederne til diverse tv-signaler. Jeg tvivler meget på at disse websider har rettighederne til at vise fx ESPN's signal til en fodboldkamp.

Jeg skal da gerne indrømme at jeg selv brugte sider som Link fjernet grundet ulovligt indhold. inden jeg fik Canal+, og der er vist ikke så meget tvivl om at den slags sider ikke er lovlige. Og da de ikke er det, så må vi jo følge denne sides politik på et sådant område Smiley
Jeg bukker og nejer for forståelsen Wink
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 13:38 af wirenfeldt » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #12: 18 Apr 2007, 13:34 »

Tråden låst, grundet ulovligt indhold.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010