home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sjove TOPhold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Sjove TOPhold  (Læst 2935 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sjove TOPhold
« : 15 Apr 2007, 21:39 »

Hej jeg sidder og bliver træt af at spille med mine hold ca  halvt inde i sæsonen så vil bare lige høre om i har nogle forslag til hva for nogle TOPhold der er sjove og være......

1 :Skriv hvorfor de er sjove

2 Hva spillere man eventuelt skal sælge/købe

3 Hva taktik skal man bruge

4 Dine erfaringer med holdet

vuson
Landsholdsspiller

Sv: Sjove TOPhold
« Svar #1: 15 Apr 2007, 21:49 »

er der ik nogen der kender nogle hold som er sjove at spille med?

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 15 Apr 2007, 21:53 »

Det er sjovt med alle tophold, hvis du har fortjent dem via mindre hold fra starten  Wink

Men ellers er et spil med Man U da ikk af vejen, da de har vidunderdrengen rooney Smiley

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #3: 15 Apr 2007, 21:59 »

Det er sjovt med alle tophold, hvis du har fortjent dem via mindre hold fra starten  Wink

Præcis.

Jeg har et tophold, dog ikke fra den bedste række, hvis det er..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Apr 2007, 22:14 »

ok hva hold er det? og så svar venligst mine krav!

Zone 43
Manager

« Svar #5: 15 Apr 2007, 22:16 »

Freiburg

1: De er at finde i den næste bedste række med gode muligheder for oprykning.

2: Der skal sælges først. SAS-Liga spillere kan anbefales

3: Havde succes med en normal 4-4-2

4: Positive! Kæmpe succes i både 2. Bundesliga og Bundesliga

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Apr 2007, 22:24 »

ok men har du ik nogle hold som er tophold i starten som er sjove at spille med?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #7: 16 Apr 2007, 13:33 »

Der er mange tophold, som er sjove at spille med, bl.a. Tottenham, Liverpool, Sevilla, Valencia, Brøndby. Hvis jeg skal svare på følg

1: Alle hold er et hold, som ligger med i toppen i den nationale liga, men har ikke haft den helt store internationale succes.

2: Alle holdene har mange rigtige gode talenter, som virkelig udvikler sig, så umiddelbart skal der ikke købes nogle specielle spillere..

3: Tjae.. Det er vel op til én selv. Personligt bruger jeg Bademesterens Diamant 07, som virker perfekt.. Smiley

4: Har kun spillet med Brøndby af de 5 ovenstående hold, men det var sjovt, indtil jeg tabte interessen for spillet. PT er jeg igang med Atl. Madrid, som i første sæson ingen internationale kampe har. Det er en kanon udfordring synes jeg. Smiley

Håber mine svar kunne bruges. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 16 Apr 2007, 14:39 »

1. FCK fordi der er muligheder.. Du kan købe relative klassespillere og du spiller stadig med om CHL og UEFA + at der stadig er noget ud fordring. Men man får også gode kapital muligheder man har ofte over 100.000.000 mil kr at købe for

2 Man skal sælge spillere som Silberbaur, hutchinson og Allback  Købe: Eddie Johnson, Leyirionton, bojan, Okaka, og Kevin LArsen

3 Jeg Bruger en 4-4-2 med offensive kanter, og med en del kreativitet i spillet...

4 Jeg har vundet sasligaen alle sæsoner og jeg har spillet 4. Har været i uefa cup finalen tabte så imod Porto, og har været i CHL semifinale men blev slået ud af real madrid!

ALT i alt meget sjovt og det er et spil der har holdt min interresse i lang tid og stadig gør.. glæder mig helt til at spille vidre

7kfum
Gæst

« Svar #9: 16 Apr 2007, 14:44 »

Der er mange tophold, som er sjove at spille med, bl.a. Tottenham, Liverpool, Sevilla, Valencia, Brøndby. Hvis jeg skal svare på følg

1: Alle hold er et hold, som ligger med i toppen i den nationale liga, men har ikke haft den helt store internationale succes.

2: Alle holdene har mange rigtige gode talenter, som virkelig udvikler sig, så umiddelbart skal der ikke købes nogle specielle spillere..

3: Tjae.. Det er vel op til én selv. Personligt bruger jeg Bademesterens Diamant 07, som virker perfekt.. Smiley

4: Har kun spillet med Brøndby af de 5 ovenstående hold, men det var sjovt, indtil jeg tabte interessen for spillet. PT er jeg igang med Atl. Madrid, som i første sæson ingen internationale kampe har. Det er en kanon udfordring synes jeg. Smiley

Kerm

Jeg vil da sige at Liverpool og Sevilla har haft international succes de seneste år.. Smiley

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #10: 16 Apr 2007, 22:44 »

Kerm
så er det vidst heller ik længere tid siden liverpool vandt CL og sevilla vandt da Uefa cuppen sidste år Wink

Forza Brøndby

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #11: 17 Apr 2007, 12:08 »

Jeg vil da sige at Liverpool og Sevilla har haft international succes de seneste år.. Smiley
så er det vidst heller ik længere tid siden liverpool vandt CL og sevilla vandt da Uefa cuppen sidste år Wink

Hmm, okay.. Nogle dumme eksempler, men håber man kan se pointen i mit indlæg.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Berendt
Manager

« Svar #12: 17 Apr 2007, 12:18 »

her har du da lidt at gå videre med, hvis du vil være FC København

arsenalistic
Manager

« Svar #13: 17 Apr 2007, 13:43 »

Tottenham et tophold? bah  Grin

Go you Gunners!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 17 Apr 2007, 14:51 »

Hej jeg sidder og bliver træt af at spille med mine hold ca  halvt inde i sæsonen så vil bare lige høre om i har nogle forslag til hva for nogle TOPhold der er sjove og være......

1.De har ca. 7 mil. pund, som gør det let at lokke et par skrappe spillere til

2. Jeg har købt D. Carvalho, L. Ponzio og Corluka og de er alle 3 super! Truppen er ikke så bred, så der er ikke nogle bestemt der SKAL sælges

3. Spiller 4-5-1 med meget offensive kanter

4. Ligger nr. 1 midt i sæsonen med 12 point til nr. 2. Tror at jeg bliver stor i CL næste sæson...

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010