home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1084 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (April07)AC HORSENS
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Denne blog, er den af alle mine som er læst af flest på kortetstid, hvorfor det?
Det er en suplim blog, der overgår dine tidligere.
Jeg var nu mere til den med Arsenal.
Det er en fin blog.
Du fanger læserne.
Det er bare fantastisk!
Det er mit yndlingshold!
Jeg følger ikke med (Skriv i bloggen hvorfor du ikke gør.)

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: (April07)AC HORSENS  (Læst 11807 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (Afstemning)AC HORSENS
« Svar #60: 26 Apr 2007, 18:37 »

Der er update inden for de næste to timer! Wink
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning)AC HORSENS
« Svar #61: 26 Apr 2007, 18:50 »


Lyder godt Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Niko
Gæst
 
Sv: (Afstemning)AC HORSENS
« Svar #62: 26 Apr 2007, 19:13 »

Jeg må desværre indrømme. At motivationen ikke er her lige nu.
Jeg skal nemlig ud og spille fodbold. Wink
Håber i kan vente til imorgen, hvor der nok kommer 2 updates. Eller 3, hvis anden jeg kommer igang med anden sæson.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning)AC HORSENS
« Svar #63: 26 Apr 2007, 20:09 »


Ja det kan vi vel blive nød til Peace

Det er jo dig der bestemmer Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Niko
Gæst
 
Sv: (Afstemning)AC HORSENS
« Svar #64: 27 Apr 2007, 16:31 »

Så er der snart en update på vej, den bliver dog lidt anderledes, da der er alt for mange kampe til at lave det på den anden måde.
Håber i vil se den! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #65: 27 Apr 2007, 17:47 »

AC Horsens - April07


Horsens havde en lang lang måned, hvor der var hele 8 kampe. Det er virkelig mange kampe på en måned, så det var meget blandene resultater pga. det tætte program. Horsens vandt 3 ud af de 8 kampe.

Måneden startede i en kamp om fjerdepladsen. Esbjerg tog imod Horsens hjemme. Der var flot offensivt fodbold fra begge hold, men Horsens' angriber Morten Nordstrand er en meget farlig mand og han bragte AC Horsens foran efter 17 minutter. Man kunne også tydeligt se på resultatet af begge hold ville lave mål,
for ved pausen stod der 2-3 til Horsens. I anden halvleg scorede Esbjerg et mål. Som gjorde at det ikke ændrede noget i tabellen.

Få dage efter havde Horsens endnu en udekamp, denne gang var det på Brøndby Stadion. Horsens smed sig meget langt ned på banen og der var meget gang i Brøndby, men AC Horsens-målmanden Wang Dalei stod som en drøm, han havde flere klasseredninger. Pga. ham og et solidt forsvar, fik AC Horsens et point med hjem til Jylland.

Horsens havde trukket Viborg i landspokaltuneringe n. Det var en underholdne kamp og en god kamp, hvis man er AC Horsens fan, de satser utrolig meget på at vinde denne pokal, så de spillede meget offensivt. Det gik også godt for ved pausen stod der 2-0 til AC Horsens. Det unge angrebspar Rawez Lawan og Martin Christensen, havde lavet et mål hver. I anden halvleg scorede Mads Rieper på et langskud, noget man ikke ser tit, men AC Horsens var videre til semifinalen, som de også var for to år siden.

Lige præcis midt i April, skulle AC Horsens spille på hjemmebane mod FC Nordsjælland. Der var flot offensivt fodbold fra Mortens gamle klub, men ACH var meget kontraspilledene. Det var ikke nogen god kamp og lige før pausen scorede Thomas Kristensen, med et flot hovedstød. FCN vandt ikke overbevisene ude mod Horsens.

Uha, så var der lokalopgør, hvis Vejle vandt, så ville de få 5 pladsen og hvis Horsens vandt, ville du rykke op på fjerde. Så der var en hård kamp og et flot offensivt spilledene Horsens hold, og efter en halvtime scorede Rawez Lawan. Men lige inden pausen scorede Arce fra Vejle. I anden halvleg blomstrede Cortés op og viste sit værd. Han hamrede to langskud ind og Horsens vandt 3-1!

Søndag den 22. Tog Horsens hjemme imod Randers FC. Det var også et lille rival opgør, men begge hold har haft et meget hårdt program her på det sidste.
Der var et par chancer til Horsens i første halvleg, hvor Kisliy ramte stolpen 2 gange. I anden halvleg var Fall meget domirende. Men Wang Dalei stod for anden gang i måneden overbevisene. Kampen endte 0-0. Ikke et resultat som nogen kan bruge til noget.

Aalborg Boldklub var det hold som Horsens skulle møde i Landspokaltuneringe n. Den anden kamp var Brøndby - FCK. Horsens var på hjemmebane i første opgør, der spillede de meget offensivt, da de skal have et godt resultat. Horsens havde enlig ikke et hav af chancer, men når de havde nogen så scorede de på dem. Claus Madsen lavede det første Horsens mål efter 19 minutter. Man skulle helt over i slutningen af kampen før det blev scoret igen, Morten Nordstrand scorede til 2-0. Så Horsens kan nærmest kalde sig Finaledeltager. Brøndby vandt deres kamp 3-0!

Den sidste kamp i April, var et rival opgør. Silkeborg tog imod Horsens. Horsens ville gøre deres fans stolte, men af en eller anden grund slog deres offensiv, fejl. Defensiven var heller ikke stærk for Horsens idag, efter et kvarters spil. Driblede Daniel Larsson forbi Akar og skød bolden flot ind i nettet. Det var en meget kedelig kamp, som man ikke burde betale billet for at komme ind og se. Der skete overhovedet ikke mere!
« Seneste Redigering: 27 Apr 2007, 18:29 af Cesc » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Maj07)AC HORSENS
« Svar #66: 27 Apr 2007, 17:56 »

rigtig god update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Niko
Gæst
 
Sv: (Maj07)AC HORSENS
« Svar #67: 27 Apr 2007, 17:59 »

rigtig god update

Tak, det er jeg glad for du synes? Wink

Lige til alle sammen:
Hvilken måde skal jeg skrive på? - Den jeg lige har eller den med vejr og sådan noget. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Maj07)AC HORSENS
« Svar #68: 27 Apr 2007, 18:28 »

Sorry, den nyeste update er faktisk April! Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #69: 28 Apr 2007, 07:17 »

Der er en ny afstemning oppe!  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #70: 29 Apr 2007, 12:32 »

Jeg tvivler på at det er den rigtige blog, jeg har gang i. Lysten er ikke så stor! - Men jeg ved ikke hvad jeg vil, hvad synes i?
Jeg har kun 4 forskellige lande med, og derfor mister jeg på en måde lysten, i AC Horsens.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #71: 29 Apr 2007, 13:12 »

Men hvis der kommer en ny, hvilke hold ønsker i så at høre om? Wink
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #72: 29 Apr 2007, 13:16 »

Randers FC Peace
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #73: 29 Apr 2007, 13:26 »

Hvad blev der af de mange andre, bl.a. en sevilla, der skulle køre over 30 sider? - også tilbage til denne i 50 timer, og nu en ny? Du har bestemt talent for at skrive blogs, så jeg håber, at du snart tager dig sammen og træffer et valg om én blog, du gider skrive på. For den vil jeg så følge med i.

Det mener jeg stadig, men troede lige, at du havde bestemt dig. Naivt af mig.

Med fare for at lyde lidt spids, så troede jeg igen på, at du nu havde fundet noget ordentligt. Men at du lige bagefter så spørger, hvem man vil høre om, bekræfter mig desværre i, at det ikke er lykkedes.

Jeg kan dog godt li' din skrivemåde, men jeg bryder mig ikke om at forsøge at følge med i noget, som bliver stoppet, og jeg bryder mig endnu mindre om de mange teasers om blogs. Jeg tror desværre ikke så meget på en fast blog mere, en skam.

Op på hesten Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (April07)AC HORSENS
« Svar #74: 29 Apr 2007, 13:46 »

Jeg har valgt, det er et hold fra den anden bedste række i deres land! Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010