home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 102509 gange)
Schleidt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #210: 27 Maj 2008, 18:35 »

Vi starter med en gang morgenmad, hvorefter vi tager over på skolen og tyrer nogle karameller, bullionterninger, skum, øl, vand etc. efter de små børn. Derefter er der show, efterfulgt af en pindemad med vores lærere. Fra kl. 12-16 er der fest i den lokale park, arrangeret af kommunnen, og om aftenenen er der fest i en hal også arranget af kommunen. Opstemt

Det skal nok blive fedt, udover jeg skal holde min fars fødselsdag dagen efter med de ondeste tømmermænd Opstemt
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #211: 27 Maj 2008, 18:40 »

Vi starter med en gang morgenmad, hvorefter vi tager over på skolen og tyrer nogle karameller, bullionterninger, skum, øl, vand etc. efter de små børn. Derefter er der show, efterfulgt af en pindemad med vores lærere. Fra kl. 12-16 er der fest i den lokale park, arrangeret af kommunnen, og om aftenenen er der fest i en hal også arranget af kommunen. Opstemt

Det skal nok blive fedt, udover jeg skal holde min fars fødselsdag dagen efter med de ondeste tømmermænd Opstemt
Lyder klamt, men samtidig fedt. Smiley
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #212: 27 Maj 2008, 18:47 »

Lyder fedt!

Hvad skal i se`?
Har vi ikke besluttet, men det bliver nok Indiana Jones Smiley

Vi starter med en gang morgenmad, hvorefter vi tager over på skolen og tyrer nogle karameller, bullionterninger, skum, øl, vand etc. efter de små børn. Derefter er der show, efterfulgt af en pindemad med vores lærere. Fra kl. 12-16 er der fest i den lokale park, arrangeret af kommunnen, og om aftenenen er der fest i en hal også arranget af kommunen. Opstemt

Det skal nok blive fedt, udover jeg skal holde min fars fødselsdag dagen efter med de ondeste tømmermænd Opstemt

Shockeret Shockeret Det skal da drikkes og ikke kastes med! Opstemt
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #213: 27 Maj 2008, 18:49 »

Har vi ikke besluttet, men det bliver nok Indiana Jones Smiley

Okay den kan ihf anbefales  Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #214: 27 Maj 2008, 18:55 »

Øl skal da ikke kastes! har aldrig fattet det på stadions osv. Øl skal behandles med værdighed Opstemt
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #215: 27 Maj 2008, 18:57 »

Du skal behandle øl som du behandler dit FM!!!

Med værdighed, respekt og omsorg!

EDIT: Hvis i er i besiddelse af mere end i kan drikke er i velkomne til at sende en PM til undertegnede!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #216: 27 Maj 2008, 18:59 »

Men ikke nok værdihed til at man ikke kan hælle det ned Opstemt
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #217: 27 Maj 2008, 19:34 »

Efter alt det sædvanlige mødes alle 9 og 10 klasser på slottet og drikker igennem! Det er fandeme konge Peace
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #218: 28 Maj 2008, 15:17 »

Nu er jeg næsten klar til sidste skoledag. Der er købt lidt sprut, romerlysene skal hentes i morgen og jeg ved hvad jeg skal have på. Jeg glæder mig som bare pokker!
Havde faktisk sidste rigtige dag idag. I morgen skal vi nemlig øve vores show. Farvel, folker, du vil ikke blive savnet. Smiley
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #219: 28 Maj 2008, 15:18 »

Imorgen har niende klasse sidste skoledag på vores skole, der skal satme samles karameller XD
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #220: 28 Maj 2008, 15:19 »

Imorgen har niende klasse sidste skoledag på vores skole, der skal satme samles karameller XD


Samles? Bah!! Hvor gammel er du?! Smiley
Næh nej, der skal være skum i lange baner. Min fansklære skal satme også have noget.  Djævel
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #221: 28 Maj 2008, 15:20 »

Samles? Bah!! Hvor gammel er du?! Smiley
Næh nej, der skal være skum i lange baner. Min fansklære skal satme også have noget.  Djævel

Det er jo ikke mig der skal give skum  crazy Men ja, jeg kommer sq nok til at ligne en snemand
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #222: 28 Maj 2008, 15:23 »

Det er jo ikke mig der skal give skum  crazy Men ja, jeg kommer sq nok til at ligne en snemand

Det er ikke en undskyldning! Sidste år gik jeg kun efter skummet. xD
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #223: 28 Maj 2008, 15:25 »

Nu er jeg næsten klar til sidste skoledag. Der er købt lidt sprut, romerlysene skal hentes i morgen og jeg ved hvad jeg skal have på. Jeg glæder mig som bare pokker!
Havde faktisk sidste rigtige dag idag. I morgen skal vi nemlig øve vores show. Farvel, folker, du vil ikke blive savnet. Smiley

Tro mig - folkeskolen vil virkelig blive savnet, når du siger på HHx med diverse opgaver. Jeg tænker i hvert fald tilbage til folkeskolen..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #224: 28 Maj 2008, 15:26 »

Tro mig - folkeskolen vil virkelig blive savnet, når du siger på HHx med diverse opgaver. Jeg tænker i hvert fald tilbage til folkeskolen..

Haha, kan kun give Djævlen ret.

Havde det på samme måde, som Absa, da jeg gik ud af folkeskolen. Tænkte bare at det var fryd, aldrig at skulle være der mere. Men hold da kæft hvor jeg savner den, fra tid til anden. Det var fandeme tider dengang Græder Smiley
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010