home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 102477 gange)
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #195: 26 Maj 2008, 15:32 »

Ja Tanken må siges og være allersidste udvej onsdag aften Wink Angående romerlys er jeg ikke helt sikker, men mener mine venner fik fat i et, hos en eller anden grejbiks/fiske noget Wink men ikke hæng mig op på det Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #196: 26 Maj 2008, 15:42 »

Ja Tanken må siges og være allersidste udvej onsdag aften Wink Angående romerlys er jeg ikke helt sikker, men mener mine venner fik fat i et, hos en eller anden grejbiks/fiske noget Wink men ikke hæng mig op på det Opstemt

Har fundet shipshop.dk, spm jeg regner med at bestille fra. Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #197: 26 Maj 2008, 17:59 »

Ved nogen af jer, hvor man kan købe billige romerlys? Overvejer om jeg skal peppe festen sidste skoledag lidt op med et lys eller to. Selvfølgeligt skal de bruges inden der kommer alt for mange procent i blodet.

Skriv hvis I kender til noget..

Tag ned på din nærmeste havn. Når jeg skal have dem, er det der jeg køber. De ligger dog omkring de 90,- så det koster en del.

Os drenge i klassen havde snakket om at bestille lys, røgbomber og kanonslag mm. hjem fra Tifo.it. I alt ville vi købe for omkring de 5000 (!), dog har vi lavet meget MEGET lort her i 9. klasse, så lærene har sagt at de frygter at holde sidste skoledag med os, fordi vi har lavet rigtig meget lort. De sagde at hvis vi lavede det mindste lort ville resten af sidste skoledag blive droppet! Derfor tænkte vi at det nok ikke var så godt at bestille alt det hjem! Wink Vores lærer fandt også ud af at vi ville bestille det, og hun blev riiiiiimelig sur!
Vi var faktisk super tæt på at bestille det, men det blev altså droppet i aller sidste sekund.. Ærgeligt!!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #198: 26 Maj 2008, 19:36 »

Haha, lyder fedt nok. Jeg har selv lige bestilt tre romerlys - ikke så mange, men får nok ikke brug for flere. De har bare at være fremme onsdag!! Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #199: 26 Maj 2008, 19:41 »

Haha, lyder fedt nok. Jeg har selv lige bestilt tre romerlys - ikke så mange, men får nok ikke brug for flere. De har bare at være fremme onsdag!! Wink

Gør som os sønderjyder, tag til Tyskland og køb alt.. Sprut, romerlys, kvinder og øl Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #200: 26 Maj 2008, 19:44 »

Gør som os sønderjyder, tag til Tyskland og køb alt.. Sprut, romerlys, kvinder og øl Opstemt

Nu skal du tænke på, at jeg har lang vej derned og har hverken bil eller tid, desværre. Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #201: 26 Maj 2008, 19:45 »

Nu skal du tænke på, at jeg har lang vej derned og har hverken bil eller tid, desværre. Wink

Hvad skal du ha'? Så mødes vi på Fyn i morgen Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #202: 26 Maj 2008, 19:45 »

Kan huske vi var et par drenge der i engang i 9. lå små(underdrivelse fremmer forståelsen)fulde med ryggen mod græsset og kiggede op mod stjernene kl. lort om natten. Kan love dig for vi den nat kunne ordne alle verdenens problemer. Se det var sgu tider dengang.

Efter det er en af dem blevet alkoholiker og en anden er blevet fed og doven... de andre ser jeg ikke så tit, men minderne og mulighederne for at skrive en nyt track til nik & jay om det lever videre Opstemt

Nyd dagen, røvhuller!
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #203: 26 Maj 2008, 19:47 »

Kan huske vi var et par drenge der i engang i 9. lå små(underdrivelse fremmer forståelsen)fulde med ryggen mod græsset og kiggede op mod stjernene kl. lort om natten. Kan love dig for vi den nat kunne ordne alle verdenens problemer. Se det var sgu tider dengang.

Efter det er en af dem blevet alkoholiker og en anden er blevet fed og doven... de andre ser jeg ikke så tit, men minderne og mulighederne for at skrive en nyt track til nik & jay om det lever videre Opstemt

Nyd dagen, røvhuller!

Haha. Jeg skal satme nyde den dag. Også derfor jeg gerne smider ekstra penge efter noget der gør dagen bedre. Romerlys og klistermærker er bestilt + jeg skal ud og købe sprut på onsdag. Jeg skal være stiv!
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #204: 26 Maj 2008, 19:49 »

Hvilke klistermærker Absa? IMOD MODERNE FODBOLD, FRIHED FOR FANS, Silkeborg stickers tager jeg i hvertfald med!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #205: 26 Maj 2008, 19:51 »

Hvilke klistermærker Absa? IMOD MODERNE FODBOLD, FRIHED FOR FANS, Silkeborg stickers tager jeg i hvertfald med!

Hehe. Har bestilt nogle 1964, som skal placeres på pedelens bil, for han er da godt nok en nar. Udover det skal de nok plantes på min læres bil og lidt rumdt omkring. Wink
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #206: 26 Maj 2008, 19:52 »

Hvilke klistermærker Absa? IMOD MODERNE FODBOLD, FRIHED FOR FANS, Silkeborg stickers tager jeg i hvertfald med!

Dem her tror jeg.
http://www.bifstickers.dk/

 funny funny
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #207: 26 Maj 2008, 19:53 »

"Jesper taber sæben" Grin
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #208: 27 Maj 2008, 18:23 »

Først tager vi hjem til én og spiser morgenmad på fredag. Så er der show, hvor vi optræder. Så skal de små børn have syltetøj, flødeskum, skum, æg ned af ryggen. Samt hvad der ellers hører til.

Så tager mig og nogle gutter i biffen, derefter mødes vi hele klassen og spiser på restaurent (stav), og så drikker vi hjernen ud!! Opstemt

Glæder mig.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #209: 27 Maj 2008, 18:32 »

Lyder fedt!

Hvad skal i se`?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010