home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1302 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV2 SPORT
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye kanal?
Fantastisk!
- 10 (30,3%)
Fin nok.
- 10 (30,3%)
Har den ikke.
- 9 (27,3%)
Lidt som de andre.
- 3 (9,1%)
Kedelig!
- 1 (3%)
Antal Stemmer: 33

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: TV2 SPORT  (Læst 9846 gange)
philipo
Reserveholdsspiller

Sv: TV2 SPORT
« Svar #30: 11 Apr 2007, 17:47 »

Heh, ej det jeg mente var at, lad vær med at sende noget på markedet der ikke er 100 % færdig.

Og i Tv2 sportens tilfælde. Lad vær med at sætte det helt store igang, hvis man ikke engang har sendetilladelsen endnu. (ok, ja den har de så fået nu, meen alligevel).

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 11 Apr 2007, 18:00 »

Det eneste  jeg er lidt bange for er at det eneste sted man snart kan se dansk sport er på tv2 sport..... det er jo lidt irriterende når man ikke selv har viasat

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Vinokourov
Manager

« Svar #32: 11 Apr 2007, 18:12 »

Der stod bare sådan noget "Bayern - milan, før returen". Det kunne da sagtens være et eller andet godt optaktsprogram, men ak og ve...

Og så spørger jeg lige igen LAge: Hvad er dit argument for mandagskampe?
Jeps, jeg var lige til badminton.

Mit argument er:
Hvis programmet bliver ændret, så er der mulighed for at se ALLE kampene i den danske superliga, og jeg gentager lige, ALLE! Det kan godt være det bliver sent, men jeg er sådan set ligeglad. Programmet som det er lige nu, er der kun mulighed for at se 3 kampe!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #33: 12 Apr 2007, 12:43 »

Jeps, jeg var lige til badminton.

Mit argument er:
Hvis programmet bliver ændret, så er der mulighed for at se ALLE kampene i den danske superliga, og jeg gentager lige, ALLE! Det kan godt være det bliver sent, men jeg er sådan set ligeglad. Programmet som det er lige nu, er der kun mulighed for at se 3 kampe!
Ja, det er ganske fint at man kan se flere kampe i hver runde, men jeg garanterer for  at en eventuel mandagskamp, vil give verdens fladeste stemning på stadion. For den almindelige Tv-seer, vil det være fint, men jeg som ser bold på stadion stort set hver runde, vil ingen mulighed have for at støtte mit hold, hvis der bliver mandagskampe, medmindre de ligger meget tæt på mig. Og jeg bor altså nær Århus, og er Brøndbyfan.

Man skulle istedet indføre 3 spilletidspunkter om søndagen. 12.30 (2 kampe, uden den helt store interesse), 15.00 (rundens store kamp), og 17.30 (endnu en kamp, med relativt lav interesse.

Lørdag skulle så være to runder, på to forskellige tidspunkter. Her betyder tidspunktet ikke så meget. Hvis der i én runde er 2 kampe med stor interesse, skal en af disse kampe så være om lørdagen.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #34: 12 Apr 2007, 12:46 »

Btw. Indtil videre er mandagskampe ikke aktuelle Opstemt

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=17569 YESSIR!!!

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #35: 12 Apr 2007, 12:48 »

Håndbold skal bare fise af... ! Smiley

ligepræcis  Wink

Forza Brøndby

Zone 43
Manager

« Svar #36: 12 Apr 2007, 14:24 »

Man skulle istedet indføre 3 spilletidspunkter om søndagen. 12.30 (2 kampe, uden den helt store interesse), 15.00 (rundens store kamp), og 17.30 (endnu en kamp, med relativt lav interesse.

12:30 er nok lige tidligt nok..

Jeg stemmer for de tider, som er der nu. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #37: 12 Apr 2007, 14:27 »

Hvad sker der for de genudsender et Formel 1 løb?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #38: 12 Apr 2007, 14:28 »

12:30 er nok lige tidligt nok..
Hvorfor? I Holland, som er på størrelse med Danmark, fungerer det da meget godt. Hvis vi regner med 3 timers kørsel for dem der bor længst væk, og lægger en time til, så man kan være på stadion i god tid, så skal man køre kl. 8:30. Det er da bedre end at komme hjem kl. 24-1, og som sagt er det heller ikke de store kampe der vil blive spillet der.

søgaard
Gæst

« Svar #39: 12 Apr 2007, 14:29 »

Hvorfor? I Holland, som er på størrelse med Danmark, fungerer det da meget godt. Hvis vi regner med 3 timers kørsel for dem der bor længst væk, og lægger en time til, så man kan være på stadion i god tid, så skal man køre kl. 8:30. Det er da bedre end at komme hjem kl. 24-1, og som sagt er det heller ikke de store kampe der vil blive spillet der.
Jeg tager lige fra Frederikshavn til Brøndby på 3 timer.. crazy ej.. synes det er fint som det er lige nu..Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #40: 12 Apr 2007, 14:36 »

I Holland er det vidst pga. hooliganismen, hvis jeg ikke tager fejl Smiley

Jeg tror ikke, at der vil være meget støtte for de sjællandske hold, som skal spille i jylland og omvendt på det tidspunkt, da man skal tidligt op. Så foretrækker jeg hellere, at komme sent hjem.

Hvad vil du (og andre) mene ikke er store kampe? Mange kampe har betydning for deres position i ligaen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AMRDK
Gæst

« Svar #41: 12 Apr 2007, 15:24 »

Fuck TV2 Sport er dårlig !  Så det igår ...

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 12 Apr 2007, 15:24 »

Igår havde jeg Tv2SPORT og det erstattede min ViasatSport 1'er , men nu har jeg ingen af delene Skuffet . HJÆLP? Grin

//Lindskov6ooo

søgaard
Gæst

« Svar #43: 12 Apr 2007, 15:26 »

Igår havde jeg Tv2SPORT og det erstattede min ViasatSport 1'er , men nu har jeg ingen af delene Skuffet . HJÆLP? Grin
Måske fordi din antenneforeningen har taget den af pakken fordi TV2 sport er dyrere end VS1

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 12 Apr 2007, 15:29 »

Jeg har hverken via1 eller tv2sport ;( .

//Lindskov6ooo

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010