home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV2 SPORT
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye kanal?
Fantastisk!
- 10 (30,3%)
Fin nok.
- 10 (30,3%)
Har den ikke.
- 9 (27,3%)
Lidt som de andre.
- 3 (9,1%)
Kedelig!
- 1 (3%)
Antal Stemmer: 33

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: TV2 SPORT  (Læst 9787 gange)
SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: TV2 SPORT
« Svar #15: 11 Apr 2007, 15:35 »

Og lad os så få nogle mandagskampe!
Hvad er dit argument for at få mandagskampe?

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #16: 11 Apr 2007, 16:17 »

Ja det gør den. Har lige fundet den Opstemt

MEN der kommer først noget kl. 16.30. Det er sku ikke godt nok Skuffet Man skal da ikke sende en kanal ud på markedet også ikke have noget at sende Skuffet

Rooolig nu. De har først fået deres sendetilladelse her ved middagstid så jeg synes egentlig det er ret godt gået at de er i luften kl 16.30.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 11 Apr 2007, 16:21 »

Rooolig nu. De har først fået deres sendetilladelse her ved middagstid så jeg synes egentlig det er ret godt gået at de er i luften kl 16.30.

Hmm, nej ikke rolig. For syntes det ses mere og mere. Bare sende noget på markedet også retter vi det hen af vejen. Syntes det er ret skidt. Og det er jo næsten alt. Men mobiler, navigation, spil (FM:D) og syntes bare det er SYND, at de gør sådan noget.
Hvorfor ik få sendetilladelsen ind også starte i morgen (ja ok der er champ league kamp i aften). Men så hellere starte i morgen også sende et stærk tv-show Smiley

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

ZhotLog
Gæst

« Svar #18: 11 Apr 2007, 16:24 »

For mig gav det seneste indlæg (philipo) slet ingen mening. Nærmere forklaring eftersøges!

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #19: 11 Apr 2007, 16:25 »

Hmm, nej ikke rolig. For syntes det ses mere og mere. Bare sende noget på markedet også retter vi det hen af vejen. Syntes det er ret skidt. Og det er jo næsten alt. Men mobiler, navigation, spil (FM:D) og syntes bare det er SYND, at de gør sådan noget.
Hvorfor ik få sendetilladelsen ind også starte i morgen (ja ok der er champ league kamp i aften). Men så hellere starte i morgen også sende et stærk tv-show Smiley

Jeg troede du mente at de burde været gået i luften tidligere end 16.30, men du mener altså at de skulle have ventet til imorgen? Hjælp mig lige med at forstå Smiley

EDIT: Nemlig ZhotLog Smiley

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #20: 11 Apr 2007, 16:34 »

Og just er kanalen så gået igang. MED EN FUCKING GENUDSENDELSE AF EN KAMP!!!! Hvad er grunden til at starte 16:30, når man bare genudsender en kamp?

Jeg må give philipo lidt ret. Så hellere at de tager den ekstra tid, og så laver et superprogram!

Zone 43
Manager

« Svar #21: 11 Apr 2007, 16:41 »

Og just er kanalen så gået igang. MED EN FUCKING GENUDSENDELSE AF EN KAMP!!!! Hvad er grunden til at starte 16:30, når man bare genudsender en kamp?

Jeg må give philipo lidt ret. Så hellere at de tager den ekstra tid, og så laver et superprogram!

Det kan vel ikke komme bag på dig, når nu, at de har haft deres program kørende indtil kampstart? Rullende Øjne

Men vil give dig (og Philipo) ret i, at de nok burde starte i morgen, eller en anden dag for den sags skyld. Så kunne det køre fra morgen til aften istedet for midt på dagen Peace

edit: og ingen sk*de mandagskampe ticked off
« Seneste Redigering: 11 Apr 2007, 16:45 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #22: 11 Apr 2007, 16:43 »

Øv, jeg har ikke fået den Skuffet

handianden
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 11 Apr 2007, 16:49 »

Øv, jeg har ikke fået den Skuffet

Heller ikke mig Skuffet

søgaard
Gæst

« Svar #24: 11 Apr 2007, 16:51 »

Har jeg heldigvis..Opstemt

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #25: 11 Apr 2007, 17:00 »

Det kan vel ikke komme bag på dig, når nu, at de har haft deres program kørende indtil kampstart? Rullende Øjne
Der stod bare sådan noget "Bayern - milan, før returen". Det kunne da sagtens være et eller andet godt optaktsprogram, men ak og ve...

Og så spørger jeg lige igen LAge: Hvad er dit argument for mandagskampe?

Zone 43
Manager

« Svar #26: 11 Apr 2007, 17:02 »

Der stod bare sådan noget "Bayern - milan, før returen". Det kunne da sagtens være et eller andet godt optaktsprogram, men ak og ve...

Der stod tidspunkt og kamp:

16:30
PSV - Liverpool

hvis det er den de viser..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #27: 11 Apr 2007, 17:09 »

Dette var hvad jeg gik ud fra:

Zone 43
Manager

« Svar #28: 11 Apr 2007, 17:12 »

Jeg mener ikke, at der stod 'før returen' på TV'et..

..men nederen med tysk stil Peace

- Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #29: 11 Apr 2007, 17:19 »

Jeg mener ikke, at der stod 'før returen' på TV'et..

..men nederen med tysk stil Peace
Godt der er noget der hedder www.freetranslation .com Opstemt Så kan jeg bare skrive den på engelsk. Det er lidt lettere. Nu skal den bare være færdig inden 18:15, så jeg kan se det første opgør. Fik jeg nemlig aldrig set.

Hey, jeg har jo slet ikke tid til at skrive her Wink

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010