home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Starten på noget...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Starten på noget...  (Læst 2740 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Starten på noget...
« : 09 Apr 2007, 13:10 »

Dette indlæg er blot en indledning.
Bloggen bliver skrevet anderledes, dog kan der være få updates som minder om dette.
Desuden vil jeg lige sige tak til Don Abramovich for "lidt" grafik




Her sad jeg. På mit nye kontor i min nye stol og så enda på mit helt eget blad.
Jeg sad og tænkte tilbage på hvordan det hele startede. Jeg var vågnet en morgen og hvade en ide i hovedet.
Jeg var blevet færdig på Journalist højskolen to uger tidligere, men ingen af de store aviser var åbenbart interreseret i en ny grøn journalist.
Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke rigtig troede på min ide i starten. Jeg havde aldrig hørt om et blad uden for klubben selv som havde fået succes. Jeg havde dog besluttet mig for at ideen skulle føres ud i livet.
Allerede i starten var der dog problemer. Det kostede jo penge, og banken var ikke meget for låne mig dem. Til sidst lykkedes det mig at få Nordea til at låne mig et mindre beløb, men dette betalte jo kun nogen få udgifter. Jeg skulle stadig finde penge til at betale det allervigtigste, nemlig løn!
Da jeg kun fandt nogen få sponsorer måtte jeg satse ungt da mit hold af journalister skulle sammenættes. Jeg fandt frem til nogen af mine kammerater fra skolen, som var med på ideen.
Da vi egentlig var klar til at trykke de første artikler opstod det næste problem. Jeg skulle jo have tilladelse fra klubben selv!
Det var dog heldigvis et mindre problem. Klubben sagde at så længe de ikke blev stillet i dårligt lys eller havde nogen økonomiske omkostninger så havde jeg deres tilladelse.
Og nu sad jeg her. 2 måneder senere og var klar til at sende det første blad i luften.





Billeder kommer ind senere Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #1: 09 Apr 2007, 13:15 »

JEG ER MED! Wink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #2: 09 Apr 2007, 13:55 »

Jeg to der ved hvilket hold det er bedes holde jeres mund Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Starten på noget...
« Svar #3: 09 Apr 2007, 13:58 »

Jeg to der ved hvilket hold det er bedes holde jeres mund Wink
Selfølgelig Smiley Hvem er den anden  Tunge
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #4: 09 Apr 2007, 13:59 »

Selfølgelig Smiley Hvem er den anden  Tunge

FCK88 Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Starten på noget...
« Svar #5: 09 Apr 2007, 14:00 »

Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #6: 09 Apr 2007, 14:10 »

Følger helt sikkert med Thumbs Up det kunne godt lyde som om det omhandler en mindre dansk klub måske i 1 division.
Hvem ved (Don Abramovich og FCK88) vi andre må vente. Glæder mig meget til at se hvilket hold der er tale om. Wink
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #7: 09 Apr 2007, 14:18 »

Følger helt sikkert med Thumbs Up det kunne godt lyde som om det omhandler en mindre dansk klub måske i 1 division.
Hvem ved (Don Abramovich og FCK88) vi andre må vente. Glæder mig meget til at se hvilket hold der er tale om. Wink
Godt at høre. Når du først hører bladets navn i starten af næste update, så er det rimelig simpelt Wink

JEG ER MED! Wink

Godt at høre.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #8: 09 Apr 2007, 14:27 »

kan vi forvente en update idag?
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #9: 09 Apr 2007, 14:40 »

kan vi forvente en update idag?
Altså jeg poster en update med det første blads indledning lige om lidt
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #10: 09 Apr 2007, 14:42 »



Velkommen til Getafe C.F. Magazine!
Vi er et nyt blad, startet af en flok unge sportsjournalister, som synes at det kune være spændende at starte vores eget blad. Som de fleste af jer nok har gættet så omhandler vores blad den spanske klub Getafe C.F.
Vores interrese for denne klub opstod da vi under en tur til Madrid var inde og besøge denne fantastiske stolte klub. Siden den tur har vi allesammen været forgabt. Klubbens satsninger de sidste par år har været gode og nu håber vi, at vi med dette blad kan være med til at fange andre danskeres interrese.
I dette nummer vil vi bl.a. gennengå Getafes indkøb.

God fornøjelse!


  Christoffer Fredriksen




Dette var en lille indledning til bladest start. Resten af første blad bliver postet senere. Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #11: 09 Apr 2007, 17:32 »

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Her sidder jeg og laver en monster update, eller sådan føles det i hvert fald med de mange koder. Så pludselig trykker jeg på det forbandede kryds oppe i hjørnet også er hele updaten pist væk! Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off

Beklager, men der kommer ingen stor update med massere af koder med køb... Skuffet Skuffet
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Starten på noget...
« Svar #12: 09 Apr 2007, 17:35 »

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Her sidder jeg og laver en monster update, eller sådan føles det i hvert fald med de mange koder. Så pludselig trykker jeg på det forbandede kryds oppe i hjørnet også er hele updaten pist væk! Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off

Beklager, men der kommer ingen stor update med massere af koder med køb... Skuffet Skuffet
Hva' kommer der så Græder
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Starten på noget...
« Svar #13: 09 Apr 2007, 17:37 »

Hva' kommer der så Græder

Bare en kort update med hvem der er købt. Og derefter begynder bloggen så rigtig..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Starten på noget...
« Svar #14: 09 Apr 2007, 17:38 »

Bare en kort update med hvem der er købt. Og derefter begynder bloggen så rigtig..
Øv Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010