GudenEricsson
Gæst
|
|
et par danske stationer og emirates,the valley og Upton Park(fucking nice stemning)
Da jeg var inde og se West Ham, blev jeg i den grad skuffet over stemningen! Den var stort set ikke esisterende.. Der var kun knald på før og i slutningen af kampen, da de sang "Forever blowing bubbles"..
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Den må jeg jo skrive under på.
Har været på Bernabeu og se Real Madrid - Barcelona.
Har været på Giuseppe Meazza og se Inter - Porto CL.
Har derudover været på Emirates og Amsterdam ArenA foruden et hav af de danske stadions i verdensklasse ;-)
Må hellere lige opdatere listen: Bernabeu - mod barcelona Guiseppe Meazza - mod Porto Emirates - mod BlackburnRåsunda - med Danmarken masse danske - mere eller mindre gode. Kan ikke huske om der er flere der skal tilføjes pt, men det kommer forhåbentlig
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
Manniche
|
|
Når du fx tager til Bernabeu "StormQ" bestiller du så bare selv billetter og det hele eller hvordan arrangerer du det?
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hehe - til Bernabeu var jeg 8 år, så der stod jeg ikke rigtig for noget Men til Emirates osv har jeg selv stået for det, ja
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
pølleboben
|
|
Udover mange danske stadions i FCK's følgeskab er det blevet til to udenlands eventyr: San Siro - AC Milan-Lecce 2-1 Kæmpe stadion og kæmpe oplevelse. Pirlo bragte Milan foran på et hjørne, hvor efter Lecce udligner en halvtimes tid efter. Denne stilling så ud til at holde, indtil d. 93 min. hvor indskiftede Inzaghi smækkede bolden i kassen. 60.000 tilskuere i fuldstændig ekstase - unikt. Delle Alpi - Juventus-Treviso 3-1 Mutu, Zlatan, Del Piero, Nedved mv. alle de store navne samlet! Desværre var det i denne periode hvor Buffon havde sin skulderskade
|
|
|
|
|
|
|
|
dida
Gæst
|
|
MCH Arena Wembley Emirates Camp Nou AaB Stadion Viborg Stadion Hobro stadion Parken Randers stadion af hvad jeg lige kan huske og så går turen til anfield til efteråret, hvor jeg skal over og se guderne spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
jeg har været på rigtig mange stadions og ja ved godt det fortæller jeg er røv gammel AAB HORSENS BRØNDBY ESBJERG FCK FCM FCN LYNGBY OB SILKEBORG AB AGF BRØNSHØJ FC ROSKILDE FC VESTSJÆLLAND KØGE/HERFØLGE HVIDOVRE VEJLE VIBORG LIVERPOOL 3 GANGE MÜNCHEN SCHLKE KARLSRUHE HAMBURG DORTMUND ST.PAULI WOLFSBURG MONACO MILAN/INTER FIORENTINA ABERDEEN ROSENBORG HELSINGBORG MALMØ GØTEBORG BARCELONA EINDRACHT AALST WISLA KRAKOW
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
dida
Gæst
|
|
hold da kæft du har været ude og se noget bold
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
hold da kæft du har været ude og se noget bold det må man sige, men er osse mega gammel jo elsker bare se live fodbold på stadions og man skal da prøve og se lidt forskelligt
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Farum eller hvad det nu hedder oppe i Nordsjælland for 1 eller 2 år siden og se Brøndby mod Norsjælland hvor brøndby vandt 0-2 så vidt jeg husker scorede Holmén og Kasper Lorentzen... Så har jeg været på Brøndby Stadion hvor det var en rigtig dårlig kamp mod Randers FC hvor Tidiane Sane fik det røde og Farneruds mål blev underkendt:( Så har jeg også haft en helt fantastisk oplevelse her for 2 år siden da jeg spillede for Ringsted IF tog vi en tur til Holland hvor vi skulle ind og se Phillips Stadium og vi så både spillerene og deres omklædningsrum og fik lov til at sidde ved VIP pladserne:) Men det der var det bedste var at vi fik lov til at gå gennem spillertunnelen og det var en fantastisk oplevelse da jeg gik gennem den fordi min største drøm er at blive professional fodboldspiller så jeg var ved at græde...Den BEDSTE oplevelse i mi liv
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
hold da kæft du har været ude og se noget bold men glæd dig til liverpool det er så vildt, det kan slet ikke beskrives. når der blir sunget you´ll never walk alone, det så vildt. alle hår på kroppen rejser sig bare det kan slet ikke beskrives men opleves. håber du kommer til at se deres museum osse
|
|
|
|
|
|
|
|
dida
Gæst
|
|
glæder mig også helt vildt
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
glæder mig også helt vildt havde selv den store ære at hilse på et par spillere inkl. mit største liverpool idol ever ROBBIE FOWLR og få hans autograf på 2 trøjer. min FOWLER trøje of course og den med mit eget navn på
|
|
|
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Har været på: San Siro/Giuseppe Meazza Weserstadion (Werder Bremen) Odense stadion ...mange gange Parken (Dk-Tyrkiet) Midtjyllands gamle "stadion" Samt Maracanã (Desværre ikke til kamp, kun rundvisning) Det opsatte stadion til VM i strandfodbold på Copacabana, hvor jeg overværede de to semifinaler (fed oplevelse )
|
|
|
|
|
|
|
|
love fmmanager:)
|
|
jeg har besøgt: