|
søgaard
Gæst
|
|
Yes men jeg var nummer 1  blærerøv.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Yes men jeg var nummer 1  SÅ VÅGNEDE DU. VELKOMMEN TILBAGE TIL DEN ØVRIGE VERDEN, ACIDO! 
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
4502 Da jeg startede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
|
|
SÅ VÅGNEDE DU. VELKOMMEN TILBAGE TIL DEN ØVRIGE VERDEN, ACIDO!  Har da været vågen hele tiden  var bare lige en episode med en harddisk der stod af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Efter lidt nøje matematik har jeg regnet ud at 0.22222% af Danmarks befolkning er brugere på FMFreaks  Det er da en meget blæret statistik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det er da ret vildt! Hvor meget har du taget Danmarks befolkning efter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Det er da ret vildt! Hvor meget har du taget Danmarks befolkning efter?
Rundede det op til 5.5 Millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Synes vi skal lave et realistisk mål, og sige at indenfor 4 uger skal min. 50% af Danmarks befolkning, være medlem her på siden!
Bagefter overtager vi verdensherredømmet. .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Synes vi skal lave et realistisk mål, og sige at indenfor 4 uger skal min. 50% af Danmarks befolkning, være medlem her på siden!
Dream on 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Altså omkring 2.8Millioner brugere? Det skal da nok gå hen og blive en svær udfordring 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Altså omkring 2.8Millioner brugere? Det skal da nok gå hen og blive en svær udfordring  Nej, det er realistisk nok! 4 uger er lang tid!..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
det er så 100000 brugere om dagen..  du får travlt med at finde nye brugere Gosser.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Nej, det er realistisk nok! 4 uger er lang tid!..
Tillykke med indlæg nummer 4000  Du har faktisk stået for omkring 3.5% af indlæggene i FMF's historie  Jeg er virkelig kørende med matematik her til morgen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Nej, det er realistisk nok! 4 uger er lang tid!..
Laadiiies and gentlemeeen! FmFreaks presents the biggest spammer in the world! Yooour maan, Gosser!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Laadiiies and gentlemeeen! FmFreaks presents the biggest spammer in the world! Yooour maan, Gosser!!  Ja, det er noget være spammeri! Hvis Gosser nu kun havde skrevet fornuftige indlæg, ligesom jeg, ville han heller ikke være højere end de 3611 indlæg jeg nu har!
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|