|
LosCules
Gæst
|
|
Hvornår på dagen er der flest brugere??
Der har max været 10, når jeg er logget på…
Det er der vist ikke en statistisk for her på siden. Men f lest online på samme tid: 38.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
I samme øjeblik jeg skriver denne tråd her er der 10 brugere og 15 gæster online..
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Og lige nu er der 9 bruger og 17 gæster 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
5 / 21 nu
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
5 / 21 nu
6/19 nu  .. Hehe  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Skal vi ikke holde der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Ja det kan vi godt...  . Lige for at irritere vores allesammens Smartiola: 9/18 nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Præcis sådan der LC... Bare gi igen du 
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Jeg må sige at jeg er tilfreds med fremgangen... På 2-3 dage har vi fået 50 brugere mere  . Det er acceptabelt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NooNoo
|
|
Tja nu er spillet jo kommet på gaden så tror det har noget at sige med at der kommer flere på så kort tid 
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Tænk sig, at man er væk i en uge og ingen har jublet over 500 brugere! Nu går vi så efter 600... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zizou™
Gæst
|
|
Tænk sig, at man er væk i en uge og ingen har jublet over 500 brugere! Nu går vi så efter 600...  Kun 21 to go 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AH
Gæst
|
|
Tænk sig, at man er væk i en uge og ingen har jublet over 500 brugere! Nu går vi så efter 600...  Jeg tør jo satme ikke skrive her mere  Sidste gang rettede du i det jeg skrev... hoho  Men tillykke.. Det er rigtig flot 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Synes også at der er kommet mere aktivitet efter det nye design kom på banen ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Synes også at der er kommet mere aktivitet efter det nye design kom på banen !  Det er der godt nok også!  Nu er vi så kommet et godt stykke over 600 brugere og idag kl. 11:08:05 var vi 50 online, det er faktisk rekord for FmFreaks 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Okt 2005, 22:33 af Bademesteren »
|
|
|
|
|
|