|
Fernando9Torres
|
|
Klub: Viborg Vers: 7.0.2 Plads: højre midtbane Pris max.: 51 mio kr. Sæson: det er den 1 januar 2008 Alder: ikk mere ind 30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jesper-n
Gæst
|
|
jeg søger en ung god forsvar spille til brøndby er i år 2011 og har 90.000000 af købe for? kan i ikke hjælpe mig, og vil også godt have en god og billig midtbane og angrebs spiller håber i kan hjælpe mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
jeg søger en ung god forsvar spille til brøndby er i år 2011 og har 90.000000 af købe for? kan i ikke hjælpe mig, og vil også godt have en god og billig midtbane og angrebs spiller håber i kan hjælpe mig  Tore Reginussen, han er vist det klart rigtige valg! Ellers er der jo en mand ved navn Kristian Bak Nielsen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Klub: Viborg Vers: 7.0.2 Plads: højre midtbane Pris max.: 51 mio kr. Sæson: det er den 1 januar 2008 Alder: ikk mere ind 30
Erkan Zengin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
Klub brøndby Sæson første Update summerupdate søger venstre back max pris 20mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Klub brøndby Sæson første Update summerupdate søger venstre back max pris 20mio
Kevin Larsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
Klub : Man Utd Sæson : 1 Sæson Update : Alle undtagen sommerupdate Søger : Profil Max. Pris : 100Mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Klub : Man Utd Sæson : 1 Sæson Update : Alle undtagen sommerupdate Søger : Profil Max. Pris : 100Mio
Ricardo Quaresma. Det er svært at få en profil for kun 100Mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
Måske Nakamura fra Celtic ?
|
|
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
|
MArk
|
|
vent jag har 200
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
vent jag har 200
Det gjorde det jo rimelig lettere. Vicente. Juan Roman Riquelme.Daniel Alves. David Silva. Aaron Lennon.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Sep 2007, 18:51 af Cesc »
|
|
|
|
|
|
|