freshy
|
|
Hva med kasper schmeichel ? Kevin Stuhr-Ellegaard ? Gianluca Curci ?
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Tror ikke han har kvali nok til og spille i Liverpool. Eller har du erfaring med ham ? Men fik Reto Ziegler.
Jeg har erfaring med ham men nu var jeg Portsmouth. Han var min nøglespiller og scorede okay mange mål af en venstre kant at være.. Men jeg tror du har ret. Han er ikke god nok til Liverpool. God spillelyst.
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
FJTS
|
|
Mangler en BOMBER af en angriber da min ny indkøbte Nicklas Bendter ikke vil forlænge sin kontrakt.
Klub: FCK Sæson:07/08 Mangler: En fantastik god A C/Angriber Max pris: 50 mio.
Antonio Floro Flores. Ham ville jeg anbefale! Det er en bomber og han har hurtigheden med sig.
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Jeg leder efter en ny forsvars spiller til mit Zaragoza hold, Da jeg har solgt Milito for 120 mio  Så vil gerne høre om nogle har nogle forslag til mig?  Tak på forhånd
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Jeg leder efter en ny forsvars spiller til mit Zaragoza hold, Da jeg har solgt Milito for 120 mio  Så vil gerne høre om nogle har nogle forslag til mig?  Tak på forhånd Hvad sæson er du i?
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Første. Og jeg spiller med AldiAllans nye update 1,3 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Første. Og jeg spiller med AldiAllans nye update 1,3  Vedran Corluka eller Gerard Pique kan du vel godt sikre dig? Ham har du jo også på lån i forvejen.
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Hvad skal jeg give for Pique? ( :
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Hvad skal jeg give for Pique? ( :
Aller højst 110 mio. Jeg har engang givet 90 mio. for ham. Prøv at få en rapport på ham, så du kan se hvor meget du skal give.
|
|
|
|
|
|
|
|
BokaaJ
|
|
Er Atletico Madrid. Han er alt for mit hold. Men har fået et tilbud fra Chelsea 650 mil. Skal jeg sige ja? Hvad sys i ? Jeg er i 2011
|
|
|
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Er Atletico Madrid. Han er alt for mit hold. Men har fået et tilbud fra Chelsea 650 mil. Skal jeg sige ja? Hvad sys i ? Jeg er i 2011
Hvem er "han"?
|
|
|
|
|
|
|
|
BokaaJ
|
|
Undskyld, jeg har slet ik skrevet hvem det er  baaaaaaaaaaaaaaarh, sry. Det er self Fernando Torres Undskyld
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Undskyld, jeg har slet ik skrevet hvem det er  baaaaaaaaaaaaaaarh, sry. Det er self Fernando Torres Undskyld Jeg ville sige nej. Er det ikke denne tråd, du leder efter?
|
|
|
|
|
|
|
|
BokaaJ
|
|
Joo undskyld Adzke