Juanito
|
|
Ja, jeg synes det kunne være nyttigt med en tråd hvor man kan spørge hvis man mangler en spiller. Ret mig hvis der er en i forvejen.
Ellers vil jeg gerne starte. Klub: Liverpool Sæson: 08/09 Mangler: Angriber Alder: Mellem 24 - 28 Max Pris: 500 mio. Min Pris: Ingen. Håber nogen kan hjælpe, og at nogen vil bruge tråden 
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jul 2007, 23:17 af Thorøe »
|
|
Practise makes Perfect!
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Der er jo 3 milliarder "Jeg mangler en god angriber/målmand/whatever" tråde.
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Ja, jeg synes det kunne være nyttigt med en tråd hvor man kan spørge hvis man mangler en spiller. Ret mig hvis der er en i forvejen.
Ellers vil jeg gerne starte. Klub: Liverpool Sæson: 08/09 Mangler: Angriber Alder: Mellem 24 - 28 Max Pris: 500 mio. Min Pris: Ingen. Håber nogen kan hjælpe, og at nogen vil bruge tråden  genial tråd  og jeg mener det virkeligt jeg vil anbefale: Julio Baptista  César Delgado  Peter Odemwingie meget billig - af en klasse angriber at være  Klaas-Jan Huntelaar måske Lucas Podolski - men problemet er bare at han er for ung 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
David Villa. Miroslav Klose. Samuel Eto'o. Lige et par stykker at se på  Hov glemte lige Rafel Sobis. Han spiller i Betis.. klasse spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Der er jo 3 milliarder "Jeg mangler en god angriber/målmand/whatever" tråde.
nej det er en fed tråd hvor man kan efterlyse spillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Luca Toni - men jeg tror at han ikke kan lide at være i UK
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Klub: Birmigham Sæson: 06/07 Mangler: En som kan styrke klubbens profil Alder: ...... Max. pris: 7 mio. Lav. pris. ingen.
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Klub: Birmigham Sæson: 06/07 Mangler: En som kan styrke klubbens profil Alder: ...... Max. pris: 7 mio. Lav. pris. ingen.
For 7. mio. er det nok lidt urealistisk at få en profil, men jeg har tidligere hørt om at man kan få Djibril Cissé til klubben. At han så skulle være røvelendig er så noget andet, men en profil er han da.
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Robbie F 
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Klub: Liverpool Sæson:06/07 Mangler: En god forsvar Alder: max 29 år Max pris: 100 mil. Min pris: ... ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Har prøvet fowler , men han er lidt kold 
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Klub: Liverpool Sæson:06/07 Mangler: En god forsvar Alder: max 29 år Max pris: 100 mil. Min pris: ... ingen
DU har da et fremragende forsvar .. 
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
donthomas
|
|
Rafinha fra Schalke 04. Ham kan man godt få for den pris.. jeg fik ham til Real Madrid for 90 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Rafinha fra Schalke 04. Ham kan man godt få for den pris.. jeg fik ham til Real Madrid for 90 mio  Har allerede købt ham heh... Edit: midterforsvar!
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Har allerede købt ham heh...