Roxer
|
|
Starter på det nu, men skal arbejde imorgen måske kommer det op på tirsdag. eller måske imorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Brug af hjernen er tilladt.  Han brugte Romario i sasligaen, har han skrevet. Skal du ikke snart lave update i HSV bloggen? Har valgt at lukke den
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
SKAL det være fri transfer, eller må det godt være for 100.000?
Det må også godt være for 100.000 
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
AaBs casper Jacobsen  HAns kontrakt er tæt på at udløbe. 
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Klub: Newcastle Søger: Midterforsvare Sæson: 1. Pris. Max 90 Mil.
Skriv løs med muligheder !
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Er AaB med den helt nye opdatering. Så erstatninger for Winsness og Jimmy Nielsen. En venstrebenet midtbane med godt defensive kvaliteter og en god målmand. Tænkte lidt på Kasper Sch (Staveplade)  Men kom med et par forslag. Og er tæt på vinter pausen i første sæson. og der er vel omkring 5-10mio Ddk til indkøb 
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Klub: Newcastle Søger: Midterforsvare Sæson: 1. Pris. Max 90 Mil.
Skriv løs med muligheder !
Michael Jacobsen. Stam. Walter Samuel. Tror de er inden for prisklassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Michael Jacobsen. Stam. Walter Samuel. Tror de er inden for prisklassen.
Køb britisk, det er det fedeste  Jeg vil mene en spiller som Dawson fra Spurs måske kan købes for de penge, du har
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Er AaB med den helt nye opdatering. Så erstatninger for Winsness og Jimmy Nielsen. En venstrebenet midtbane med godt defensive kvaliteter og en god målmand. Tænkte lidt på Kasper Sch (Staveplade)  Men kom med et par forslag. Og er tæt på vinter pausen i første sæson. og der er vel omkring 5-10mio Ddk til indkøb  Nogle der kan hjælpe ? For er virkeligs lost, når jeg tager spiller søgning, så syntes jeg ikke rigtig der kommer det frem jeg leder efter.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Er AaB med den helt nye opdatering. Så erstatninger for Winsness og Jimmy Nielsen. En venstrebenet midtbane med godt defensive kvaliteter og en god målmand. Tænkte lidt på Kasper Sch (Staveplade)  Men kom med et par forslag. Og er tæt på vinter pausen i første sæson. og der er vel omkring 5-10mio Ddk til indkøb  Du kan vel godt få Kevin Larsen til Aab? Kan ikke rigtig komme på en keeper. Prøv at se om du kan få Rune Almenning Jarstein.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Du kan vel godt få Kevin Larsen til Aab? Kan ikke rigtig komme på en keeper. Prøv at se om du kan få Rune Almenning Jarstein.
Larsen er i Fck og Målmanden han røg til FCM.
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Hvad med Johan Wiland fra en eller anden svensk klub, han er udmærket.
Kasper Schmeichel kan erherves for omkring 3-4 mil. i starten, jeg skal dog ikke gøre mig klog på om han vil til AAB. En anden mulighed kunne være Vincent Enyema fra Nigeria og Kenneth Stenild er altså også gaske glimrende når han vender tilbage fra lån.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Hvad med Johan Wiland fra en eller anden svensk klub, han er udmærket.
Kasper Schmeichel kan erherves for omkring 3-4 mil. i starten, jeg skal dog ikke gøre mig klog på om han vil til AAB. En anden mulighed kunne være Vincent Enyema fra Nigeria og Kenneth Stenild er altså også gaske glimrende når han vender tilbage fra lån.
er Kasper Schmeichel god nok ? Og det samme med Stenild. Vil godt ha en god målmand. Og de andre kigger jeg lige på. Johan Wiland ham kan jeg ikke finde.
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jul 2007, 14:15 af holmo »
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Køb britisk, det er det fedeste  Jeg vil mene en spiller som Dawson fra Spurs måske kan købes for de penge, du har Han kan varmt anbefales. I mit Spurs-spil spillede han for over 7.3 i rating i 3 sæsoner i træk som starter. Utroligt solid midterforsvar jeg havde med ham og Dawson (mener da også at de begge var startere på årets hold i PL et par gange)
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
Kenny
|
|
Er AaB med den helt nye opdatering. Så erstatninger for Winsness og Jimmy Nielsen. En venstrebenet midtbane med godt defensive kvaliteter og en god målmand. Tænkte lidt på Kasper Sch (Staveplade)  Men kom med et par forslag. Og er tæt på vinter pausen i første sæson. og der er vel omkring 5-10mio Ddk til indkøb  Målmænd: Ismael (Rayo B) Wang Dalei (Liancheng) Benoît Costil (Caen) Ron Robert Zieler (Manchester United) Geoffrey Jourdren (Montpellier) Men behold Stenild, og evt. supplér Kasper Schmeichel. Gode reserver er Emil Ousager og Kevin Stuhr-Ellegaard Defensive venstrebenede midtbaner: Sunny (Ejido) Nathan Sturgis (Los Angeles) samt Pekka Lagerblom
|
|
|
|
Utrolige Loyale Trofaste Råbende Aktive Supportere
|
|
|
|