home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:30:54 Slikkel Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  4 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [Den officielle] Søger spiller - Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 133 Udprint
Forfatter Emne: [Den officielle] Søger spiller - Tråden  (Læst 336276 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Søger spiller - Tråden
« Svar #720: 29 Jun 2007, 22:24 »

Klub: Brøndby
Sæson: Den første
Plads: Angriber
Pris: 44 mio.

Det skal være en klasse angriber, som virkelig kan scorer mål på stribe og ikk et talent, som måske vil gøre det om 2-3 år...

Hado
Gæst

« Svar #721: 29 Jun 2007, 22:25 »

Klub: Brøndby
Sæson: Den første
Plads: Angriber
Pris: 44 mio.

Det skal være en klasse angriber, som virkelig kan scorer mål på stribe og ikk et talent, som måske vil gøre det om 2-3 år...

Eddie Johnson fra USA. Ham burde man nok kunne få til Brøndby.

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #722: 29 Jun 2007, 22:26 »

Hent gode gamle Romario   han  er god for 1 sæson  har brugt ham i Sas ligaen   da lavede han 27 mål    men det kræver at  du har den brazilianske liga kørende

Chelsea FC

AMRDK
Gæst

« Svar #723: 29 Jun 2007, 22:37 »

Hvem var den til

Mig og newcastle ?

Niko
Gæst

« Svar #724: 29 Jun 2007, 22:44 »

Hvem var den til

Mig og newcastle ?

Brug af hjernen er tilladt. Smiley
Han brugte Romario i sasligaen, har han skrevet.
Skal du ikke snart lave update i HSV bloggen? Wink 

CasperV
Lilleputspiller
*

« Svar #725: 30 Jun 2007, 00:34 »

Hejsa med jer.

Jeg er Nottingham Forrest i første sæson, og skaderne vælter nedover mig. Derfor er jeg utroligt tyndt besat på højre back pladsen. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til, hvem der kunne være interessante for mig.

Jeg har 7,5 mio dkr at købe for, og kan tilbyde op til 70.000 i ugen til den eventuelt heldige spiller.

Kom glad og frisk med et par forslag, da jeg ikke kan finde noget der virker for mig lige nu.

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #726: 30 Jun 2007, 02:42 »

Køb Thomas Rytter fra Brøndby? Hvis du er heldig, får du ham til den pris, og han kan vel kun betegnes som en stabil spiller?

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #727: 30 Jun 2007, 05:58 »

da ville jeg nok hellere byde på Martin Spellman fra BIF +  ham har du mange gode år i endnu

Chelsea FC

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #728: 30 Jun 2007, 06:33 »

Jeg vil bare sige undskyld!

Gosser
Manager

« Svar #729: 30 Jun 2007, 09:16 »

Du er tilgivet

JimmyGP
Manager

« Svar #730: 30 Jun 2007, 10:39 »

Hejsa med jer.

Jeg er Nottingham Forrest i første sæson, og skaderne vælter nedover mig. Derfor er jeg utroligt tyndt besat på højre back pladsen. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til, hvem der kunne være interessante for mig.

Jeg har 7,5 mio dkr at købe for, og kan tilbyde op til 70.000 i ugen til den eventuelt heldige spiller.

Kom glad og frisk med et par forslag, da jeg ikke kan finde noget der virker for mig lige nu.

Du k' jo også "gemme" pengene og forsøge at leje en højreback i enten Champioship eller Premier Leaguee.. Man kan tit finde en go' spiller hos de hold sder ligger over ens reservehold...

- Veni, vidi, vici -

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #731: 30 Jun 2007, 10:51 »

Hejsa med jer.

Køb Neal Eardley fra Oldham! Han er vidst kun 17-18, og han er en rigtig stabil spiller, samtidig med han som type, ville passe PERfekt ind hos Nottingham Forest.

Hado
Gæst

« Svar #732: 30 Jun 2007, 11:05 »

Hejsa med jer.

Lej en spiller i en højere liga, som JimmyGP skriver.
Leicester plejer at være meget glade for at dele ud af deres rerservespillere. Der kan jeg foreslå Joe Magunda til højreback. Men de har også andre gode rerservespillere, som jeg har haft stort held med, da jeg har dem som moderklub med Kettering. Du kan jo få en talentspejder til at scoute rerserveturneringen og så se om ham kommer frem med nogle rapporter på nogle spillere, som godt vil lejes ud til dig, fra f.eks. Chelsea, Man U eller Liverpools rerserver.

Niko
Gæst

« Svar #733: 30 Jun 2007, 11:27 »

Hejsa med jer.

Ben Starosta eller Danny Haynes, begge tror jeg godt du kan få lusket dig til Smiley

suicidal-sheep
Gæst

« Svar #734: 30 Jun 2007, 22:23 »

Klub: Montpellier
Sæson: 07/08
Mangler: Forsvar
Alder: under 29
Max Pris: 5,25 mio.
Min Pris: Doesn't matter

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 133 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010