drjb
Lilleputspiller
|
|
Mauro Esposito. Han er ikke den yngste, men jeg har haft gode erfaringer med ham. Ellers er der Mokoena.
Du har fået nogle gode råd men du har ikke fået det bedste råd. Vyacheslav Hleb. I starten koster han kun omkring 3 millioner. I hans debutkamp for mig scorede han 3 kasser og han har aldrig svigtet. Hans stats er også ret gode.
|
|
|
|
|
|
|
|
drjb
Lilleputspiller
|
|
Klub: Portsmouth Sæsson: 1 Penge: 178 Mio Spiller: Bomber i angrebet eller M C
Du kunne tjekke en spiller som Sunny. Han er kun 17 fra start og er et kæmpetalent. Ellers kunne du tage Sherman Cardenas på en fri transfer. Han er helt fantastisk. I angrebet vil jeg anbefale en hel fantastisk angriber: Eddie Johnson. Hans stats ligner måske ikke noget men han løber fra alle forsvarsspillere og han svigter aldrig foran målet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Du kunne tjekke en spiller som Sunny. Han er kun 17 fra start og er et kæmpetalent. Ellers kunne du tage Sherman Cardenas på en fri transfer. Han er helt fantastisk.
I angrebet vil jeg anbefale en hel fantastisk angriber: Eddie Johnson.
Hans stats ligner måske ikke noget men han løber fra alle forsvarsspillere og han svigter aldrig foran målet.
Cardenas skal man altså betale en 8,25 mio. kompensation på og så er det ikke sikkert at han får AT. Det samme med Eddie Johnson mht. AT.
|
|
|
|
|
|
|
|
drjb
Lilleputspiller
|
|
Cardenas skal man altså betale en 8,25 mio. kompensation på og så er det ikke sikkert at han får AT. Det samme med Eddie Johnson mht. AT.
Cardenas er på fri i første sæson og det har han altid været. Men du har nok ret med det andet. Sorry
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Klub:HSV Sæsson: 1 Penge :110 Mil MAX ! Spiller : Højre kant.
Håber i kan hjælpe
Du kunne købe Sherman Cardenas. Han er et stort talent og han er kun 16.
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
Holm
|
|
Er liverpool. Har lige solgt Riise. Så ny Venstre midt / kant. Har 130mio ca.
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Holmo: Årstal?
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Er liverpool. Har lige solgt Riise. Så ny Venstre midt / kant. Har 130mio ca.
Jeroen Drost eller Jan Kristiansen.
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
Holm
|
|
Holmo: Årstal? Det er efter de første 3 kampe. Er på dagen vinduet lukker.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Jeroen Drost eller Jan Kristiansen.
Drost er ikke med.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Cardenas er på fri i første sæson og det har han altid været. Men du har nok ret med det andet. Sorry
Har jeg så aldrig prøvet at han er, men okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Jan Kristiansen til Liverpool  Så har man sku hørt det med.. Hvad med Andres Guardado? Ellers brug Gonzalez og køb Juves Chiellini som back 
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Jan Kristiansen til Liverpool  Så har man sku hørt det med.. Hvad med Andres Guardado? Ellers brug Gonzalez og køb Juves Chiellini som back  Ser om Andres vil. Men nu jeg er igang. Sidder ved min gamle com. Og der kan jeg ikke få opdatering til og virke til FM. Men købte en ung angriber nogenlunde samme stats som Omar Andrade. Men kan ikke huske hans navn. Samme alder os. Og fri transfer mener jeg. Ved godt det ikke er meget og komme med. Men håber nogle kan hjælpe. Og han var ikke kendt. Og ikke fra de store ligaer.
|
|
|
|
|
|
|
|
-Fugge-
|
|