|
zizou e
|
|
havde kuyt i liverpool der gjorde han det godt.. pazzini er ikke billig og så dygtig er han ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
okay men hvad er han styrker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
afslutter godt og er god fysisk... og så han stabil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
okay jamen spilleren må ikke koste over 200mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
huntelaar koster ikke så meget mener jeg.. bare gør dig intresseret og ros ham.. så bliver han billigere fordi han vil væk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
okay men hvis tevez skifter så er der jo ingen alarm så er det bare at vente på updaten
der er ikke ngen talent angribere som næsten kan træde ind for saha hvad med darren bent er der nogen der har erfaring med ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
pato fra brassilien hvis du kender ham han er ganske okay... bent kan godt anbefales han er bare svær at få til at scorer så mange mål som han gør for sin nuværende klub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MArk
|
|
okay
Pato er jo skiftet til chelsea Hvad med defoe
kan vi ikke skriver over msn for min forbindelse er mega dårlig på denne side men msn køre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
Rasmusenevoldsen@msn.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laziofan
|
|
har du haft ham i manchester og hvad med pazzini
Jeg havde Pazzini i Liverpool og han er den mest giftige angriber jeg havde der. I 2 sæsoner i træk scorede han i næsten hver kamp, men han gad ikke forlænge sin kontrakt. Tilmed er han også ung, jeg kan kun anbefale ham. Virkelig en giftig herre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frohn
Lilleputspiller
|
|
Ja, jeg synes det kunne være nyttigt med en tråd hvor man kan spørge hvis man mangler en spiller. Ret mig hvis der er en i forvejen.
Ellers vil jeg gerne starte. Klub: Liverpool Sæson: 08/09 Mangler: Angriber Alder: Mellem 24 - 28 Max Pris: 500 mio. Min Pris: Ingen. Håber nogen kan hjælpe, og at nogen vil bruge tråden  Dagoberto er vild
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zizou e
|
|
som jeg har sagt tidligere huntelaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
Klub:Real Madrid Sæson:06/07 Mangler:Forsvar, erstatning for cannavaro, og erstatning for carlos Alder:20-28 Max Pris:160 Mio Min Pris:fri
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Jul 2007, 12:50 af bettenelle »
|
|
|
|
|
|