home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 289 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 6578 gange)
Møller
Gæst
 
Manchester United
« : 07 Apr 2007, 16:11 »

Først og fremmest vil jeg sige velkommen til min nye blog.
Det er længe siden i har set mig skrive i blogs her på sitet, det er kort sagt fordi jeg har holdt
en pause fra FM. Men nu vil jeg igen så småt igang igen. Derfor har jeg valgt at starte et spil
med Manchester United. Jeg har hentet den nye patch samt den aldeles gode update
Freak-Up Beta her fra sitet. Bloggen vil ikke blive så aktiv som i har set mig skrive før,
der vil komme updates pr. ½ sæson. Jeg har netop fået færdigsspillet min første halve
sæson i Manchester United. God fornøjelse.






Manchester United
Af Møller

Vi går lige en halv sæson tilbage. Manchester United laver da en stor overraskelse for mange i både England men også i Verden. Den nok største engelske trænerlegende Sir. Alex Ferguson fik et brat exit fra Manchester United. 2 dårlige sæsoner har kostet ham jobbet. Det satte Manchester United i et lille dilemma, da flere managers havde givet udtryk og vist interesse i Manchester United. Men det blev hverken Capello eller Lippi. Det blev en ukendt dansk træner, Mads Møller var navnet. Selvsikker var han på pressemødet. En selvsikker opstilling fik han stablet på benene, en selvsikker person i det hele taget. "Han er som født til jobbet" var The Glazer's kommentar under pressemødet.

Manchester United vandt alle deres træningskampe stort. De indkøb Møller gjorde sig var talenter som Matt Derbyshire fra Blackburn, Nicolas Millán fra Colo Colo og Sherman Cardenas fra Buca. Den eneste som er værd at fortælle om nu er Matt Derbyshire, en ung talentfuld angriber, han betegnes som en Louis Saha type. Derbyshire blev hentet ind i manges øjne for dyrt. Hans pris lå omkring de 130 mio. for en reservespiller. Men Mads Møller havde kun den kommentar at "Han er et af englands fremtidshåb."

Wayne Rooney    Louis Saha

Ryan Giggs    Paul Scholes   Michael Carrick   Cristiano Ronaldo

Patrice Evra    Rio Ferdinand  Nemanja Vidic   Gary Neville

Edwin Van der Saar


Nøglespillerne i mine øjne har jeg valgt at markere med fed skrift. Dette er min vurdering før sæsonstart. Man kan se det er et kanont mandskab Mads Møller har at gøre godt med. Som reserver har han spillere som Henrik Larsson, Park Ji-Sung, Ole Gunnar Solskjær, Gabriel Heinze og Wes Brown. Trods en langtidsskade, som ramte Rooney i starten af sæsonen er klubben alligevel med i toppen, Henrik Larsson og Saha har dannet en giftig duo uden den giftige englænder.



United kom kanont fra start i Premier League, med sejre over Liverpool, Tottenham og Aston Villa, som alle ligger med i toppen. Men dog kom enkelte svipsere mod Arsenal og Chelsea dog på udebane. Det kan man godt godkende. Manchester United kom også i Champions League (Grp H. Olympiakos, Lille og Osasuna) godt med igen, efter et nederlag i præmieren mod Olympiakos på Old Trafford. De kom stensikkert videre til Knockout runderne, hvor man har trukket Benfica. Manchester United betegnes som mange en af de varmeste emner som dette års mestre i England, det er tidligt, men de virke giftige.



« Seneste Redigering: 24 Apr 2007, 21:53 af Møller » Logged

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 07 Apr 2007, 16:15 »

Dejligt med en United blog. Hvornår regner du med en update Grin?
Logged

//Lindskov6ooo

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 07 Apr 2007, 16:16 »

Idag/Imorgen tror jeg
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 07 Apr 2007, 16:16 »

Havde gerne set du havde prøvet med et mindre hold, men jeg vil da følge med alligevel. Går jo godt hidtil.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 07 Apr 2007, 16:17 »

Idag/Imorgen tror jeg

Lækkert !
Logged

//Lindskov6ooo

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 07 Apr 2007, 16:18 »

Havde gerne set du havde prøvet med et mindre hold, men jeg vil da følge med alligevel. Går jo godt hidtil.

Lidt for at få lysten tilbage til FM Wink der elsker jeg united Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 08 Apr 2007, 18:19 »

Hvad er folks mening om at jeg skriver efter nogle måneder !? 1-3 måneder pr. update ?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 08 Apr 2007, 19:24 »

udemærket, men jeg mangler sq lidt kød på historien Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 08 Apr 2007, 20:40 »



Transfer Ind:


Gareth Bale
Købt ind fra Southampton for 30 mio.
FV - Screenshot
Information: Han er lejet ud til Newcastle,
og tiltræder derfor først i klubben d. 1 Juli 2007


Marcell Jansen
Købt ind fra Gladbach for 75 mio.
F/WB/M V - Screenshot
Information: Marcell Jansen vil komme til
at kæmpe med vores nuværende Venstre
back Gabriel Heinze om Venstre back pladsen.




Transfer Ud:


Patrice Evra
Solgt til FC Barcelona for 150 mio.
F/WB V - Screenshot
Information: Patrice Evra har i denne sæson spillet fornemt for os.
Det har vagt interesse fra flere klubber, bl.a. Chelsea og Barcelona.
Barcelona kom så med et tilbud jeg ikke kunne afslå

Det giver os et samlet +45 mio. bare ved disse 3 handler




Resultaterne mere svingende

:: Manchester United - Middlesbrough 2-0
Mål scoret af: James Morrison (Selvmål), Jonathan Woodgate (Selvmål)

:: Manchester United - Mansfield 4-0 (FA Cup, 3. Runde)
Mål scoret af: Park Ji-Sung, Michael Carrick, Alan Smith, Alan Smith

:: Watford - Manchester United 1-0

:: Manchester United - Fulham 4-0
Mål scoret af: Michael Carrick, Ryan Giggs, Louis Saha, Wayne Rooney

:: Manchester United - Newcastle 5-0 (FA Cup, 4. Runde)
Mål scoret af: Cristiano Ronaldo (Comeback mål), Cristiano Ronaldo, Louis Saha, Wayne Rooney, Wayne Rooney

:: Liverpool - Manchester United 2-2
Mål scoret af: Wayne Rooney, Wayne Rooney

:: Wigan - Manchester United 2-1
Mål scoret af: Cristiano Ronaldo

:: Reading - Manchester United 0-0 (FA Cup 5. Runde)

:: Benfica - Manchester United 2-1 (Champions League 1. Knockoutrunde)
Mål scoret af: Wayne Rooney

:: Newcastle - Manchester United 0-1
Mål scoret af: Louis Saha

:: Manchester United - Reading 3-2 (FA Cup 5. Runde omk.)
Mål scoret af: Gabriel Heinze, Alan Smith, Ole Gunnar Solskjær


Kampen mod Arsenal var et af Manchester Uniteds største resultater under Mads Møller.
Kampen fik Old Trafford til nærmest at løfte sig fra jorden. United kom foran med 2-0, så
reducerede Henry. Hvorefter først et selvmål og senere et mål af norske Solskjær gav United
en 4-1 sejr. "Det var vildt!!!!!" - United fan. "Jeg er vildt glad for denne kamp." - Mads Møller.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 08 Apr 2007, 21:08 »



Sheff Utd gennembanket på OT

3. March 2007


Ronaldo og Rooney
fejrer 4-0 scoringen.
Dagens kamp står mellem nuværende nr. 2 Manchester United og nr. 14 Sheff Utd. Det bliver en kamp alle forventer United sikkert kører hjem. Jeg har spurgt flere idag om hvad de tror resultatet bliver. Der er oddset mest på en 4-0 sejr til hjemmeholdet Man Utd.

Mads Møller udtalte før kampen: "Jeg forventer vi slår Sheff Utd sikkert. Vi er blevet hentet lidt ind af Chelsea igen, vi havde på et tidspunkt cirka 6 point ned til de regerende mestre. Men jeg tror vi igen kører fra dem i længden. God kamp."

1. Halvleg
Kampens start blev styret af Manchester United. Chance på chance gav Uniteds fans en god fornemmelse i maven. Efter 5 minutter slår Cristiano Ronaldo en guldbold ind i feltet som Louis Saha flot styrer med hovedet over i modsatte krog, 1-0 til hjemmeholdet. Manchester United fortsatte deres flotte start, de holdte sågar Sheffield United fra chancer indtil deres næste mål kom. 40 minutter var spillet da Cristiano Ronaldo får en bold spillet perfekt i dybden, hvorefter han spiller Wayne Rooney foran et frit mål, 2-0 til Manchester United. Efter første halveg var United stadig foran 2-0, over et tamt Sheff Utd hold.

2. Halvleg
Halvegen startede meget stille, United havde 2 chancer indenfor de første 15 min. bl.a. Michael Carrick med et kanont langskud, som endte lige over overlæggeren. Sheff Utd fik deres første chance med 14 min. før tid. En dårlig kamp af Sheff endte alligevel med en chance. I samme minut skiftede Mads Møller Ryan Giggs ud og satte Ole Gunnar Solskjær ind istedet på højre kanten, mens Cristiano Ronaldo rykker over på venstre kanten. 2 minutter efter denne udskiftning får Manchester et frispark lige uden for feltet, den nye tysker som alle efterhånden har taget til sig i Manchester Marcell Jansen tager frisparket og hamrer den i nærmest hjørne, 3-0 til hjemmeholdet. Cristiano Ronaldo lukkede 2 min. før tid kampen med kampens sidste scoring til 4-0.

Man Utd - Sheff Utd 4-0
1-0; L. Saha (5 min.)
2-0; W. Rooney (40 min.)
3-0; M. Jansen (78 min.)
4-0; C. Ronaldo (88 min.)
MoM: C. Ronaldo (9)
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 02:04 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 08 Apr 2007, 21:47 »



Benfica sendt sikkert ud af Champions League af Manchester United
7. March 2007


Louis Saha var dagens
helt store spillet på OT
Manchester United og Benfica tørner idag sammen på Old Trafford i returopgøret i første knockoutrunde. Første kamp endte 2-1 til Benfica, i Portugal. Idag skal United forsøge at komme igen ovenpå den skuffelse. Henrik Larsson kommer til at spille sin sidste kamp for englænderne før han imorgen drager til Sverige. Henrik Larsson starter på bænken.

"Vi skal vinde idag." - Sagde Mads Møller før kampen.

1. Halvleg
Kampens start blev meget tæt, dog med United med et lille overtag. Et par store chancer blev det også til, specielt var Manchester Uniteds Saha meget tændt fra start. Efter 25 minutter kom United foran efter klumbspil i feltet ender bolden ved Louis Saha som sender den i nettet. Efter det mål tog United fuldstændig over, flere store chancer tilkom englænderne, bl.a. Ronaldo der flot helflugtede bolden på overlæggeren kort efter scoringen. Efter 38 minutter spiller United flot udenom Benfica holdet, bolden ender ved Louis Saha og han sparker den flot udenom målmand Moreira over i det modsatte målhjørne til 2-0. Bare minuttet efter, er Louis Saha igen med i Uniteds mål, han bliver spillet med ryggen til mål, lægger bolden af til Michael Carrick som så hamrer den forbi Moreira som er uden chance for at nå bolden, 3-0. Minuttet før pausen er Saha igen kreatøren bag Uniteds fjerde mål. Han spiller flot hans angrebsmakker Wayne Rooney i fødderne, som så placerer bolden flot modsat Moreira til 4-0. Manchester er helt ustyrlige her ved pausefløjtet, mens Benfica har lang vej, med kun 2 chancer udenfor målet.

2. Halvleg
Solskjær er i pausen kommet ind på højre kanten istedet for Giggs, som flytter Ronaldo på venstre kant. United fortsætter hvor de slap, med massivt pres og mange gode chancer. Men alligevel er det efter 69 minutter Nuno Gomes som bringer lidt spænding i opgøret igen, til resultat 4-1. Trods Benfica kom mere med i kampen kom de aldrig rigtig tæt på 4-2 målet. Manchester var derimod tæt på 5-1 målet ved Cristiano Ronaldo som hamrer et flot langskud på stolpen. Men slutresultatet blev 4-1.

Man Utd - Benfica 4-1 (5-3)
1-0; L. Saha (26 min.)
2-0; L. Saha (38 min.)
3-0; M. Carrick (40 min.)
4-0; W. Rooney (45 min.)
4-1; N. Gomes (69.)
MoM: L. Saha (9)
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 02:03 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 08 Apr 2007, 21:58 »



Flere storklubber tørner sammen i CL
8. March 2007

Der blev idag trukket kampene til anden knockoutrunde i Champions League. Lodtrækningen faldt sted i Rom i Italien. Roma er dog ikke med i bolden. Der kommer flere store kampe at se på. Er man Man Utd fan får man et brag uden lige mod rivalerne fra Arsenal, er man mere til Chelsea skal man op imod de regerende mestre FC Barcelona eller Real Madrid som møder Lyon. Den sidste kamp er mellem PSV og Liverpool.

Anden knockoutrunde:

Arsenal - Man Utd
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Lyon
PSV - Liverpool
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 08 Apr 2007, 22:02 »

4 gode updates , super ..

Er dog lidt skuffet over dit salg af Evra som er en af mine favorit spillere Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 08 Apr 2007, 22:03 »

Kan rigtig godt lide denne blog.. Måden den er stillet op gør den nem at læse og følge med i.. Syntes godt om at du hæver enkelte kampe frem og fortæller mere om den frem at gøre det ved alle kampene.. gør det sikkert også noget sjover at skrive en blog.. vil jeg mene.

Og resultaterne ser ikke dårlige ud.. en meget spænende lodtrækning du har fået i CL. slå dem ud. tak Cool

Glæder mig at høre mere Peace
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 08 Apr 2007, 22:06 »

Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010